Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-19@11:33:57 GMT

امشب شاه نجف میهمان پسران است

تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۳۴۹۱۱

امشب شاه نجف میهمان پسران است

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، سیزدهم رجب با ولادت حضرت امیرالمومنین (ع) و شروع ایام البیض و اعتکاف مقارن شده است. کاربران به رسم هر شب جمعه که شب زیارتی امام حسین (ع) است، توئیت‌هایی را با تصاویر حرم ایشان و دلنوشته‌هایی منتشر می‌کنند که در پست‌های این هفته از حضرت علی (ع) هم یاد کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سال‌های پیش مردم برای اعتکاف و شب میلاد مولا علی (ع) به کربلا و نجف می‌رفتند تا در حرم‌های اهل بیت معتکف شوند، اما امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا و لزوم رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی، امکان سفر به شهر‌های زیارتی و همینطور برگزاری مراسم اعتکاف در مساجد وجود ندارد.

بیشتر بخوانید

در ليلة الرغائب، چشمم به گریه گوید / من آرزو ندارم، جز کربلای ارباب

کاربران توئیت‌های خود با یاد سیدالشهدا و پدر بزرگوارشان را در سیزدهم رجب امسال که شب زیارتی هم هست، با هشتگ #شب_زیارتی؛ منتشر کردند که در ادامه بخشی از آن‌ها را مشاهده می‌کنید:

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اعتکاف کربلای معلی بین الحرمین امام حسین واکنش کاربران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۳۴۹۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تراکتور میزبان ذوب‌آهن شد/ مس میهمان هوادار

ایسنا/آذربایجان شرقی تراکتور در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی از ذوب‌ آهن پذیرایی خواهد کرد و مس‌ سونگون ورزقان به خانه هوادار می‌رود.

 قرعه‌کشی مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال ایران، صبح امروز (یکشنبه) در محل سازمان لیگ برگزار شد و تیم‌های حاضر در این مرحله رقبای خود را شناختند.

بر اساس قرعه کشی انجام شده تراکتور در این مرحله از رقابت‌ها باید مقابل ذوب‌آهن صف‌آرایی کند. مس‌سونگون ورزقان نیز به خانه هوادار خواهد رفت.

سایر بازی‌های مرحله یک هشتم نهایی جام‌حذفی به شرح زیر است:

استقلال ملاثانی جنوب - سپاهان

فجرسپاسی - گل‌گهر

چادرملو - مس کرمان

ملوان - سایپا

پیکان - مس رفسنجان

آلومینیوم - پرسپولیس

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کندی حرکت مربوط به تعداد کم گیت های عراقی است
  • اعتکاف علمی برای آمادگی دانش آموزان هیرمندی در امتحانات نهایی
  • مشکل یک ایرانی در آمریکا برای سفر زیارتی به عربستان
  • افزایش ۴۶ درصدی زائران ایرانی عتبات عالیات
  • ثبت‌نام اعتکاف رمضان ۱۴۴۵ در قم
  • مسطورا، طرحی برای آشنایی با آیات پرکاربرد قرآن در زندگی
  • تراکتور میزبان ذوب‌آهن شد/ مس میهمان هوادار
  • تصویر/ کنایه آذری جهرمی به توئیت جلیل محبی
  • آغاز اعتکاف از بیستم ماه رمضان در استان همدان
  • توئیت وحید اشتری درباره باغ جنجالی ازگل