Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-03-19@02:40:20 GMT

ادعای سوآپ سوخت بین ایران و ونزوئلا

تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۳۴۹۲۷

آفتاب‌‌نیوز :

راشا تودی نوشته است: دو کشور ایران و ونزوئلا راهکاری را برای کمک به یکدیگر برای دورماندن شرکت‌های کشتیرانی از مزاحمت‌های تحریمی آمریکا در ارتباط با مبادله کالا پیدا کرده‌اند.

خبرگزاری راشاتودی به نقل از رویترز مدعی شده است‌ ونزوئلا سوخت هواپیما به ایران را در همان تانکرهایی که ایران بنزین و قطعات مورد نیاز برای پالایشگاه‌های ونزوئلا می فرستد، ارسال می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ونزوئلا به دلیل زمین‌گیر شدن بسیاری از هواپیماهایش و کم شدن پروازها به دلیل شیوع ویروس کرونا، سوخت اضافی دارد که اینها را به ایران می‌فرستد و البته ایران هم در مقابل آن بنزین به این کشور انتقال می‌دهد.

این گزارش می‌نویسد: هیچ کدام از این دو کشور به جزئیات سوآپ سوختی بین دو کشور اشاره‌ای نکرده‌اند.

منبع: خبرگزاری فارس

منبع: آفتاب

کلیدواژه: ایران و ونزوئلا بنزین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۳۴۹۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعای وزارت ارتباطات: افزایش ۵۰ و ۹۵ درصدی سرعت دانلود و آپلود اینترنت ثابت

ایتنا - رییس روابط عمومی وزارت ارتباطات گفت:سرعت دانلود و آپلود اینترنت ثابت، نسبت به اول دولت ۵۰ و ۹۵ درصد افزایش داشته است.
محمد احسان خرامید رئیس روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در شبکه اجتماعی ویراستی در خصوص انتشار جدیدترین رتبه بندی اسپید تست گفت: سرعت دانلود و آپلود اینترنت ثابت نسبت به سال قبل به ترتیب ۲۰ و ۷۵ درصد بیشتر شده است. این بهبودها نسبت به اول دولت ۵۰ و ۹۵ درصد است.

به گزارش ایتنا از مهر، وی افزود: کاهش رتبه به خاطر افزایش سرعت سایر کشورها است. ان‌شاءالله با اجرای پروژه فیبر جز بیست کشور اول خواهیم شد.

 
بر اساس جدیدترین گزارش اسپید تست در آمار مربوط به ماه فوریه سال ۲۰۲۴ (بهمن-اسفند ۱۴۰۲) بر اساس شاخص «میانه» جایگاه اینترنت ثابت ایران با چهار پله نزول در رده ۱۵۷ جهانی قرار گرفته و جایگاه اینترنت سیار ایران نیز با یک پله نزول در رتبه ۷۴ کشورهای دنیا قرار گرفته است.

دیگر خبرها

  • ارسال اثر از ۲۰ کشور به «پنج»/ ادعای دبیر درباره درجه‌بندی رویداد
  • ادعای جنجالی ترامپ درباره ایران
  • ونزوئلا سمبل مقاومت است و به گسترش مراودات علمی با این کشور علاقمندیم
  • آمادگی ایران برای افزایش اعطای بورس تحصیلی به دانشجویان ونزوئلا
  • از اختلال در سامانه سوخت تا انعقاد قرارداد فشارافزایی پارس جنوبی
  • از اختلال در سامانه سوخت تا انعقاد قرارداد فشار افزایی پارس جنوبی
  • ادعای وزارت ارتباطات: افزایش ۵۰ و ۹۵ درصدی سرعت دانلود و آپلود اینترنت ثابت
  • از امضا تا اجرای توافق تجارت آزاد با ونزوئلا
  • ادعای خطرناک در بیانیه گروه هفت علیه ایران و جنگ در اوکراین!
  • ادعای انتقال موشک بالستیک از تهران به مسکو