Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-19@02:13:56 GMT

تخصیص ۱۴ میلیارد جهت تجهیز و نوسازی مدارس بروجرد

تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۳۴۹۳۹

تخصیص ۱۴ میلیارد جهت تجهیز و نوسازی مدارس بروجرد

ایسنا/لرستان نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی از تخصیص ۱۴ میلیارد تومان اعتبار جهت تجهیز و نوسازی مدارس شهرستان خبر داد.

عباس گودرزی هفتم اسفندماه، اظهار کرد: پیرو جلسه پنجم آذر ۹۹ با رخشانی مهر رئیس سازمان تجهیز و نوسازی مدارس کشور و غفوری نژاد مدیرکل نوسازی استان و مدیران آموزش‌وپرورش بروجرد و اشترینان ۱۴ میلیارد تومان برای تجهیز و نوسازی مدارس شهرستان تخصیص یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: این تخصیص شامل ۱۰ میلیارد تومان اعتبار از سرفصل ملی جهت فعال‌سازی پروژه‌های نیمه‌تمام مدارس فیض، مسکن مهر، زرشکه، خان امیر، برکت‌آباد، خشتیانک، امیرآباد و زرینکوب است.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس خاطرنشان کرد: همچنین ۲.۵ میلیارد تومان جهت استانداردسازی سیستم‌های گرمایشی مدارس بروجرد و اشترینان تخصیص یافت.

گودرزی اضافه کرد: ۱.۵ میلیارد تومان نیز جهت خرید تجهیزات آموزشی اختصاص یافته است.

وی بیان کرد: پروژه‌ها فعال شده، بخشی از تجهیزات خریداری شده و مابقی در دست اقدام است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها مسکن مهر بروجرد مجلس شورای اسلامی اشترینان رخشانی مهر عباس گودرزی مدارس نوسازی مدارس تجهیز و نوسازی مدارس بروجرد و اشترینان میلیارد تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۳۴۹۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دسترسی ۲۰۵ خانوار از مناطق روستایی بروجرد به شبکه ملی اطلاعات

ایسنا/لرستان مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات لرستان از دسترسی ۲۰۵ خانوار از مناطق روستایی بروجرد به شبکه ملی اطلاعات خبر داد.

مجتبی صارمی امروز، ۲۶ اسفندماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: توجه به مناطق محروم و روستایی یکی از اولویت‌های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در دولت سیزدهم است.

وی بیان کرد: اداره‌کل ارتباطات و فناوری اطلاعات نیز در همین راستا اقدام لازم را جهت تأمین و تکمیل پوشش ارتباطی روستاهای فاقد این امکان و فنّاوری در سطح استان از طریق احداث سایت جدید و یا ارتقاء تکنولوژی سایت‌های موجود در دست اقدام دارد.

این مسئول یادآور شد: تاکنون از ۱۵۶۹ روستای بالای ۲۰ خانوار لرستان، ۱۵۰۰ روستای لرستان به شبکه ملی اطلاعات متصل شده است.

وی اضافه کرد: پروژه احداث سایت جدید ارتباطی در روستای چنارستان از توابع بخش مرکزی شهرستان بروجرد از محل اعتبار توسعه روستایی وزارت ارتباطات در قالب همین طرح و با تلاش همکاران اپراتور ایرانسل انجام گرفته است که ۲۰۵ خانوار با پوشش جمعیتی ۶۸۴ نفر اهالی این روستا از اینترنت پرسرعت بهره‌مند شدند.

صارمی اضافه کرد: این امر می‌تواند در جهت رفاه حال مردم و دسترسی به خدمات الکترونیکی و همچنین توسعه کسب‌وکارهای مبتنی بر فناوری اطلاعات و عمران و آبادانی منطقه نقش بسیار مهمی ایفا کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • عملیات ساخت پنج باب مدرسه در شهر اردبیل آغاز شد
  • کلیه دستگاه‌های بروجرد برای بارندگی پیش‌رو آمادگی کامل داشته باشند
  • ۴۵۰ چشمه بهداشتی در مدارس کهگیلویه و بویراحمد افتتاح شد
  • اهتمام جدی برای افزایش سرانه فضای آموزش در اردبیل
  • تجهیز ۴۰ اردوگاه دانش آموزی به تجهیزات ورزشی
  • ۲۷ مدرسه بروجرد برای اسکان فرهنگیان در نظر گرفته شده است
  • طرح توسعه بیمارستان کوثر بروجرد به زودی افتتاح می‌شود
  • اختصاص بودجه ۴۰ میلیاردی برای تجهیز مدارس عشایری
  • افتتاح خانه معلم بروجرد در کنار یک اثر تاریخی
  • دسترسی ۲۰۵ خانوار از مناطق روستایی بروجرد به شبکه ملی اطلاعات