Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی پیشین پرسپولیس اعتقاد دارد؛ اگرچه سرخپوشان با بازیکنان فعلی هم به صدر جدول لیگ برتر رسیده‌اند، اما آنها برای موفقیت در لیگ قهرمانان باید بازیکنان باکیفیتی جذب کنند. - اخبار ورزشی -

حمید درخشان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره کیفیت دیدارهای لیگ برتر فوتبال در نیم‌فصل اول و صعود پرسپولیس به صدر جدول اظهار داشت: پرسپولیس پس از فینال لیگ قهرمانان آسیا اُفت محسوسی داشت و همین مسئله باعث شد نتیجه نگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم رفته‌ رفته بهتر شد و خود را به بالای جدول رساند. البته لیگ برتر هم چندان چنگی به دل نمی‌زد و نکته فنی خاصی در بازی‌ها نبود که بگوییم لیگ برتر رشد کرده است. سرنوشت بیشتر بازی‌ها با یک گل رقم می‌خورد و دیدارها کیفیت مطلوبی نداشت. بخشی از آن به کاهش زمان پیش‌فصل برمی‌گردد، اما چند مورد دیگر در آن نقش دارد.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در صفحه اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

برخی مربیان با ترفندهای خاصی به دنبال امتیاز هستند
وی با انتقاد از سبک بازی برخی تیم‌ها تصریح کرد: مربیان ما به مسائل فنی رسیدگی نمی‌کنند و با ترفندهای خاصی به دنبال کسب سه امتیاز هستند. آنها از طرفی دیگر نگران هستند که اگر نتیجه نگیرند، ممکن است تغییراتی ایجاد شود. آنها بازی‌های باکیفیتی ارائه نمی‌کنند و فقط به دنبال کسب امتیاز هستند. هر تیمی از داشته‌های خود اعم از مهاجم قدبلند یا بازیکن اوت‌انداز استفاده می‌کند و یک بازی هم ندیدیم که نتیجه 4 بر 3 رقم بخورد. قطعاً در دور برگشت بازی‌ها سخت‌تر می‌شوند و تیم‌ها بسته‌تر بازی می‌کنند.

تیم‌های پایین جدولی بسته بازی می‌کنند و کار تیم‌های بالای جدولی سخت می‌شود
سرمربی پیشین پرسپولیس با بیان اینکه تیم‌ها در نیم‌فصل دوم به دنبال از دست ندادن امتیازات هستند و در این بین تیم‌های پایین جدولی برای سقوط نکردن تلاش می‌کنند، خاطرنشان کرد: در نیم‌فصل دوم چنین تیم‌هایی تا جای ممکن بسته بازی می‌کنند و به دنبال ارائه بازی منطقی و زیبایی نخواهند بود. شما برای کسب امتیاز به زمین می‌روید که سقوط نکنید؛ به همین دلیل بسته بازی می‌کنید و وقت تلف می‌کنید تا به یک امتیاز برسید. تیم‌های بالای جدولی که می‌خواهند خوب بازی کنند، کار سختی دارند و گرفتار تیم‌های بسته می‌شوند.

طاهرزاده: دیگر نمی‌توان موفقیت‌های پرسپولیس را به وزیر ورزش ربط داد

قهرمان نشدن در آسیا در 28 سال گذشته نشان‌دهنده یک معضل است
درخشان با اشاره به ناکامی طولانی‌مدت تیم‌های ایرانی در قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا تصریح کرد: تیم‌های صدر جدولی ما می‌خواهند در لیگ قهرمانان آسیا بازی کنند و هدف برگزاری لیگ هم موفقیت تیم‌ها در این مسابقات است. حذف تیم‌های ایرانی در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا نشان می‌دهد لیگ ما پویا نبوده و نگاه ما باید به این باشد که طلسم 28 ساله قهرمانی آسیا را بشکنیم. این یک معضل است و باید به آن توجه کنیم. همچنین باید کیفیت زمین‌ها و بازی‌های داخلی را ارتقا دهیم. گذشت نسل‌ها نشان می‌دهد بازیکنی پیدا نمی‌کنیم که گره بازی را باز کند و همه بازیکنان تقریباً در یک سطح هستند.

باید بازیکنان خوبی جذب کنیم، گول بردهای یک بر صفر در لیگ را نخورید
وی در مورد بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس به‌خاطر بدهی باشگاه به ماریو بودیمیر، شایان مصلح و سوشا مکانی به تسنیم گفت: اگر پنجره نقل‌وانتقالاتی بسته بماند، کار پرسپولیس برای لیگ قهرمانان آسیا سخت می‌شود. تیم در خط حمله نقطه ضعف دارد که باید ترمیم شود. گول بازی‌های داخلی و بُردهای یک بر صفر را نخورید. تیم‌های لیگ قهرمانان آسیا اجازه نمی‌دهند اینگونه ببرید و همه با تجهیزات کامل و بازیکنان گرانقیمت برای قهرمانی وارد مسابقات می‌شوند. باید خود را احیا کنیم و بازیکنان خوبی بگیریم.

محکومیت باشگاه پرسپولیس در پرونده مکانی

پرسپولیس با همین نفرات به صدر جدول لیگ برتر رسید و از رقابت جا نماند
سرمربی پیشین پرسپولیس درباره خطر از دست رفتن چند بازیکن در طول مسابقات آسیایی اظهار داشت: در خطوط حمله و دفاع ضعف داریم و ممکن است مانند فینال سال گذشته، محروم و مصدوم بدهیم. فلسفه فوتبال همین است که بازیکنان باکیفیتی در نقاط ضعف خود بخرید و اگر این کار را نکنید، جا می‌مانید. این یک واقعیت است و باید آن را بپذیریم. پرسپولیس با همین نفرات به صدر جدول لیگ برتر رسید و از رقابت جا نماند. با تفاوت‌های کم و زیاد، می‌توانید بالای جدول باشید و حتی قهرمان شوید، اما ما باید تیم را برای لیگ قهرمانان آسیا تقویت کنیم تا پس از چندین سال، جایگاه خوبی در این رقابت‌ها کسب کنیم.

سر و صدا کردند تا یک مربی بومی برای نفت مسجدسلیمان انتخاب شود
درخشان در مورد انتخابش به‌عنوان سرمربی نفت مسجدسلیمان و سپس لغو این تصمیم تصریح کرد: با مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره باشگاه به توافق رسیدیم و توافق‌نامه‌ای امضا کردیم. سپس عزیزانی که روی تیم نفت تعصب داشتند و به این تیم علاقه‌مند بودند، سر و صدا کردند که یک مربی بومی باید انتخاب شود. ما هم آنها را اذیت نکردیم و نمی‌خواستیم تیم به هم بریزد. تصمیم گرفتند مربی بومی برای نفت مسجدسلیمان انتخاب کنند که برای کادر فنی جدید آرزوی موفقیت می‌کنم.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نفت مسجدسلیمان پرسپولیس نفت مسجدسلیمان پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا صدر جدول بالای جدول لیگ برتر بازی ها تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۳۴۹۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امباپه بوم، لحظه‌شماری برای بارسلونا (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، پرونده هفته بیست‌و‌ششم لوشامپیونه، روز گذشته با برگزاری 6 مسابقه بسته شد که در آخرین آنها پاری‌سن‌ژرمن صدرنشین میزبان خود مون‌پلیه را با نتیجه قاطع 2-6 در هم کوبید.

ویتینیا در دقیقه 14، کیلیان امباپه در دقایق 22، 50 و 63، لی کانگ این در دقیقه 53 و نونو مندز در دقیقه 89 برای PSG و نوردین در دقیقه 30 و ساوانیه در دقیقه 2+45 (پنالتی) برای مون‌پولیه گلزنی کردند.

قبل از بازی برای بسیاری جای سوال بود که امباپه بازهم از روی نیمکت بازی را شروع خواهد کرد یا خیر. در یک ماه گذشته امباپه بعضا در لیگ فرانسه روی نیمکت نشسته یا قبل از 90 دقیقه تعویض شده بود اما او دیشب کار را از ابتدا شروع کرد و یک شب به یادماندنی را ثبت کرد.

با احتساب بازی‌های ملی: 41 بازی، 44 گل و 15 پاس گل در فصل جاری!

این سه گل به کیلیان اجازه داد تا در لیگ 24 گله شود. او این تعداد گل را در 24 بازی زده یعنی متوسط هر بازی یک گل. ستاره فرانسوی فصل جاری در مجموع 37 بازی 38 گل به ثمر رسانده است. هفت گل در جام حذفی، 6 گل در لیگ قهرمانان و یک گل نیز در سوپرجام فرانسه.

او بار دیگر نشان داد که در بهترین فرم است و حالا می خواهد پی اس جی را در لیگ قهرمانان و بازی برابر بارسلونا به سمت نیمه نهایی هدایت کند. او امید گلزنی بزرگ پاریسی ها و البته هواداران رئال است که این هفته ها از درخشش او ذوق زده شده اند. آنها از حالا بازی های او در فصل بعد با پیراهن رئال را تصور می کنند.

امباپه که توپ بازی را هم به یادگار برداشت، در صفحه اینستاگرام خود این تصویر را منتشر کرد و با گذاشتن سه شکلک توپ نوشت، بوم!

دیگر خبرها

  • با این شرایط فریب تورهای مسافرتی را نخورید
  • حمید درخشان: فرصت‌سوزی‌ها در پرسپولیس بیش از حد شده است
  • امباپه بوم، لحظه‌شماری برای بارسلونا (عکس)
  • درخشان: پرسپولیس گرفتار معضل گلزنی است/ تقصیری بر گردن اوسمار نیست
  • استقلال با صدرنشینی سال نکو را تمام کرد؛ استاد بردهای اقتصادی/ با یک گل هم بهار شد!
  • زنگ خطر برای یوونتوس؛ سهمیه لیگ قهرمانان در خطر
  • ژاوی: یکی از بدترین قرعه‌ها نصیب بارسلونا شد
  • حسن الهیدوس از بازی های ملی خداحافظی کرد
  • قول می‌دهم امباپه را در زمین محو کنیم
  • آینده درخشان سلسته با داروین نونیز