Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-03-19@10:46:49 GMT

سخنان مهم واعظی درباره قیمت دلار

تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۳۴۹۴۱

سخنان مهم واعظی درباره قیمت دلار

به گزارش اقتصادآنلاین، وی با تاکید بر اینکه از نظر اقتصادی نرخ ارز ایران ۲۵ یا ۲۷ هزار تومان نیست، گفت: ما این کار را کردیم تا بتوانیم اقتصاد کشور را اداره کنیم تا امروز دشمنان بگویند که فشار حداکثری شکست خورده و آنها به دنبال حل مسائل هستند و امروز ایران از موضع قدرت است.

طی سه سال گذشته ما در جنگ تمام عیار اقتصادی بودیم و در این شرایط صادرکنندگان مجبور بودند ارز حاصل از صادرات را به کشور وارد کنند تا بتوانیم کالاهای اساسی را برای مردم تهیه کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پربیننده ترین بالاخره چه کسی دست فرح را می‌بوسید؟ +عکس شوهر سمیرا زرگری دلایل ممنوع الخروج کردن زنش را اعلام کرد +عکس فوری/ جزییات طرح مجلس برای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان خبر خوب برای معلمان و دانش آموزان هشدار بیل گیتس به خریداران بیت کوین!

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: قیمت دلار محمود واعظی برجام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۳۴۹۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۲/۱۲/۲۸

امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۲۳۲ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۳۸میلیون و ۸۰۰ هزار تومان است. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، هم‌اکنون در بازار آزاد، قیمت طلای 18 عیار هر گرم 3 میلیون و 232 هزار تومان، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح قدیم 36 میلیون تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید نیز 38 میلیون و 800 هزار تومان است.

قیمت جهانی طلا امروز 1402/12/28

در بازار سبزه‌میدان، قیمت نیم‌سکه بهار آزادی 23 میلیون و 200 هزار تومان، ربع‌سکه بهار آزادی 14 میلیون و 500 هزار  تومان و سکه یک‌گرمی7 میلیون تومان تعیین شده است و به فروش می‌رسد.

هر مثقال طلا در بازار داخلی، 14میلیون تومان ارزش‌گذاری شده است؛ ضمن اینکه قیمت هر اونس طلا در بازارهای جهانی 2157دلار است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • قیمت طلا، سکه و دلار امروز دوشنبه ۲۸ اسفند
  • قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
  • قیمت دلار امروز ۲۸ اسفند ۱۴۰۲
  • آخرین قیمت طلا، سکه و دلار تا پیش از امروز ۲۸ اسفند
  • تب و تاب عید در بازار سکه
  • دلار کانال‌های بالاتر را فتح می‌کند؟/قیمت تتر ۶۰ هزار تومان شد
  • نرخ دلار در مرکز مبادله ارز و طلای ایران ثابت ماند
  • ۲۵۰ میلیون دلار پروژه مسئولیت اجتماعی سهم مناطق پیرامون توسعه ۶ میدان نفتی
  • قیمت دلار امروز ۲۷ اسفند ۱۴۰۲
  • ۳ باور غلط اما شایع در اقتصاد ایران