Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/لرستان نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی گفت: وضعیت خوزستان حاد است و محدودیت تردد و ورود و خروج از این استان به لرستان اعمال شود.

دکتر مهرداد ویس‌کرمی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: یکی از راه‌های مقابله با کرونا ویروس پیشگیری و رعایت پروتکل‌های بهداشتی است و در صورت ابتلا مراقبت‌هایی لازم است تا فرد مبتلا بهبود پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: کرونا همه ویژگی‌های ویروس را به نحو خیلی قابل غیرمنتظره‌ای و شگفت‌انگیزی دارد و اصل راهکارهای مقابله به رعایت مردم برمی‌گردد که تجمعات کمتر شود.

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه متاسفانه ترس از کرونا کمتر شده و مردم تصور می‌کنند با وجود واکسن این بیماری تمام شده است،گفت: چنانچه در جاهای دیگر رعایت پروتکل‌ها و محدودیتها نشود ممکن است پیک چهارم به بحرانی در کشور تبدیل شود.

ویس‌کرمی با بیان اینکه در مورد قرنطینه کردن دو هفته‌ای استان یک وجه موضوع بیماری کروناست و موضوع دیگر معیشت مردم است، عنوان کرد: مسئولین استانی با توجه به شرایط موجود باید در ستاد کرونا تصمیم‌گیری کنند.

وی عنوان کرد:محدودیت‌هایی که ایجاد می‌شود مسائل اقتصادی و اجتماعی را به دنبال دارد اما چاره‌ای نیست عاقلانه این است که بین بد و بدتر بد را انتخاب کنیم 

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی افزود: با توجه به اینکه وضعیت استان خوزستان حاد است باید ورود و خروج به استان را محدود کنیم.

ویس‌کرمی بیان کرد: بر اساس ضوابط ستاد ملی کرونا، شهرهایی که قرمز هستند شرایط سخت‌تری در نظر گرفته خواهد شد.

وی گفت: تا اطلاع ثانوی ضرورت دارد فاصله اجتماعی رعایت شود تا بتوانیم این بیماری را کنترل کنیم.

 نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: عادی انگاری بیماری مشکل‌زا شده در کشور و کادر درمانی فرسوده شدند و خستگی جسمی و روحی و روانی دارند.

ویس کرمی یادآور شد: مراعات کردن مردم و شرکت نکردن آنها در مراسمات عروسی و عزا نشان از فرهنگ بالای مردم دارد اما متاسفانه در روستاها و مناطقی که کنترلی روی آنها نیست و تجمعاتی صورت می‌گیرد؛ بطور طبیعی چنانچه دو تا سه ساعت تجمعات به طول بیانجامد شدت شیوع افزایش پیدا خواهد کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی علمی و آموزشی کروناویروس ستاد ملی کرونا مجلس شورای اسلامی ستاد کرونا استان خوزستان محدودیت تردد محدودیت کرونایی همه باهم علیه کرونا همه با همه علیه کرونا همه با هم کرونا خوزستان لرستان خرم آباد ايسنا ایسنا نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی ویس کرمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۳۴۹۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعمال محدودیت های جدید ترافیکی در آبادان

سرهنگ منصور رشیدی رییس پلیس راهور شهرستان آبادان با اشاره به تعطیلات نوروزی و افزایش خودروهای ورودی به شهر و لزوم کنترل رفت و آمد خودروها گفت: طبق مصوبه شورای تامین آبادان، برای روان‌سازی و تسهیل در تردد خودرو‌ها به سمت هسته مرکزی شهر، از ابتدای مسجد رنگونی‌ها به سمت بلوار شهید محمد منتظری و بلوار شهید محمد منتظری به سمت میدان انقلاب، یک طرفه خواهد شد.

همچنین از میدان انقلاب به سمت خیابان رازی تا دروازه ورودی شماره ۱۳ پالایشگاه و انتهای خیابان رازی به سمت ابتدای بلوار شهید یاسینی یک طرف خواهند شد.

وی عمده‌ترین دلیل تصادفات شهرستان آبادان را رعایت نکردن سرعت مطمئنه از سوی رانندگان، رعایت نکردن فاصله طولی، رعایت نکردن حق تقدم و توجه کافی نداشتن به جلو از سوی رانندگان دانست و تاکید کرد: بنا به دستور فرماندهی انتظامی شهرستان آبادان پلیس راهور و یگان امداد کلانتری به صورت مشترک و شبانه، در روز‌های چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه محسوس و نامحسوس در بلوار شهید یاسینی گشت و نظارت رفت و آمد را در دستور کار دارند و با خودرو‌هایی که هنجار شکنی کنند، برخورد قانونی می‌شود. 

این تغییرات از فردا دوشنبه بیست و هشتم اسفند اجرایی می شود. 

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • یکطرفه شدن جاده کندوان از تهران به سمت مازندران
  • یکطرفه شدن جاده کندوان
  • خوزستان در وضعیت قرمز بارندگی و لزوم خودداری از سفر‌های غیرضروری
  • بیماری‌های حاد تنفسی، کرونا و آنفلوآنزا را شوخی نگیرید
  • اعمال محدودیت های جدید ترافیکی در آبادان
  • آماده‌باش مدیریت بحران شرکت فرودگاه‌ها به ۵ فرودگاه
  • محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی نوروزی در جاده های مازندران
  • شرح محدودیت‌ها و ممنوعیت ترافیکی نوروزی در محورهای مازندران
  • محدودیت‌ و ممنوعیت‌های ترافیکی نوروزی در محورهای مواصلاتی مازندران
  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی نوروزی در جاده‌های اصفهان