Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بازار نیوز»
2024-04-19@23:09:19 GMT

کپی برداری تلگرام از مهمترین قابلیت واتس‌اپ

تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۳۴۹۴۸

کپی برداری تلگرام از مهمترین قابلیت واتس‌اپ

پیام رسان تلگرام که اکنون هم قابلیتهای زیادی دارد، بزودی صاحب قابلیتهای جدیدی خواهد شد.

در حالی که پیام رسان واتس‌اپ  که متعلق به فیس بوک است، از زمان اعلام تغییر سیاست حریم خصوصی جدید، گرفتار جنجال شده است، تلگرام که یکی از محبوبترین اپلیکیشنهای پیام رسان است، شاهد افزایش دانلودهای جدید در پی کوچ کاربران واتس‌اپ  به دلیل نگرانیهای امنیتی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جدیدترین نسخه بتای این اپلیکیشن پیام رسان برای اندروید قابلیتهای مفیدی عرضه می کند که احتمالا در آینده نزدیک به صورت عمومی عرضه می شوند.

بررسی تستینگ کاتالوگ نشان داده که نسخه تلگرام بتای وی ۷.۵، کد QR را برای پیوستن به گروهها معرفی می کند و دعوت به گروهها از طریق کد QR را برای کاربران امکان پذیر می کند. زمانی که یک کد QR را با کاربران تلگرام به اشتراک بگذارید، آنها می توانند این کد را برای پیوستن به یک گروه یا کانال اسکن کنند. همچنین می توانید لینکهای دعوت را پس از یک مدت زمان خاص یا پس از این که مدتی مورد استفاده قرار گرفتند، منقضی کنید. اگر جدیدترین نسخه بتای تلگرام را در گوشی داشته باشید، می تواند کاربران را با استفاده از کد QR دعوت کرده و لینکهای دعوت را در قسمت تنظیمات گروه مدیریت کنید.

بر اساس گزارش اندروید سنترال، همچنین نسخه بتای تلگرام گزارش دهی محتوای گروهها یا کانالها به ناظران تلگرام را راحتتر می کند. علاوه بر اسپم، کاربران می توانند خشونت، موارد سوءاستفاده از کودکان، هرزنگاری یا موارد دیگر را گزارش دهند. امکان گزارش همزمان پیامهای متعدد هم افزوده شده است.
(ایسنا)

برچسب ها: واتس اپ ، تلگرام ، پیامرسان لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000Mz7

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: واتس اپ تلگرام پیامرسان پیام رسان واتس اپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۳۴۹۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قابلیت دانلود تلوبیون نیاز به توسعه زیرساخت دارد

احمد خورشیدی مدیرعامل تلوبیون گفت: با توجه به افزایش کیفیت ارائه تصویر و افزایش تعداد شبکه‌هایی که در اپلیکیشن آرشیو می‌شود، قابلیت دانلود تلوبیون نیاز به توسعه زیرساخت دارد، به علت سختی این کار برای کاربران در حال تلاش برای توسعه زیرساخت هستیم، با انجام این کار قابلیت دانلود نیز به اپلیکیشن باز گردد.

وی ادامه داد:کاربران می‌توانند با اینترنت دانلود منیجر برنامه‌ها را دانلود کنند، اما در تلاش هستیم شرایط را برای دانلود از تلوبیون به راحتی فراهم شود.

 

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

دیگر خبرها

  • چین واتس‌اپ را فلج کرد
  • فیبر نوری ویژه کسب و کارها را افزایش می دهیم
  • (ویدئو) رئیس تلگرام: سیا و اف‌بی‌آی به‌دنبال جاسوسی از کاربران تلگرام بودند
  • چت‌بات هوش مصنوعی متا در دسترس برخی کاربران واتس‌اپ قرار گرفت
  • افشاگری مالک تلگرام درباره تلاش آمریکا برای جاسوسی از کاربران
  • (ویدیو) افشاگری مالک تلگرام درباره جاسوسی از کاربران
  • قابلیت دانلود تلوبیون نیاز به توسعه زیرساخت دارد
  • به روز رسانی جدید واتس‌اپ کاربران را عصبانی می‌کند
  •  پیام‌رسان‌های ایرانی جریمه خواهند شد؟ + فیلم
  • با «فیلتر‌های گپ» پیام‌های واتساپ را سریع‌تر پیدا کنید