Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-03-19@05:51:13 GMT

نتانیاهو ایران را تهدید کرد!

تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۳۵۰۰۳

نتانیاهو ایران را تهدید کرد!

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در ادامه لفاظی‌های خود علیه ایران مدعی شد تنها راه مقابله با تهران حفظ تحریم‌ها و توسل به تهدید نظامی است.

به گزارش برنا؛ بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی که رژیم تحت امرش تنها دارنده سلاح هسته‌ای در منطقه غرب آسیا است شامگاه پنجشنبه بار دیگر لفاظی‌های اثبات‌نشده‌اش درباره ایران را تکرار کرد و مدعی شد «تحریم و تهدید باورپذیر نظامی» تنها راه مقابله با ایران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در حال تکمیل...

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ایران نتانیاهو تحریم حمله نظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۳۵۰۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تهدید اسموتریچ به ترور هنیه در قطر

بزالل اسموتریچ، وزیر دارایی رژیم صهیونیستی به جای مذاکره، اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس در قطر را تهدید به ترور کرد.

براساس گزارش الخلیج آنلاین، اسموتریچ در مصاحبه‌ای با کانال ۱۳ رژیم صهیونیستی گفت که دیوید بارنیا، رئیس موساد باید برای ترور هنیه به قطر برود و نه برای گفت‌وگو با او.

اسموتریچ روز شنبه از بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی خواست تا از رفتن هیات این رژیم برای شرکت در مذاکرات آتش بس و تبادل اسرا با حماس در قطر جلوگیری کند.

پیش از این روزنامه تایمز اسرائیل اعلام کرده بود که اسموتریچ از نخست وزیر خواسته است که ارتش صهیونیستی وارد شهر رفح در جنوب غزه شود و فشار نظامی بر مردم فلسطین در نوار غزه را افزایش دهد تا زمانی که جنبش حماس به نابودی برسد.

با وجود اینکه حماس پیشنهاد مفصلی برای دستیابی به آتش بس و تبادل اسرا در ۳ مرحله به میانجیگران مصر و قطر ارائه کرده بود. تل‌آویو این پیشنهاد را غیرواقعی توصیف کرد، اما تصمیم گرفت هیاتی را برای مذاکره در مورد توافق به دوحه بفرستد.

پیش از این نیز الی کوهن، وزیر خارجه وقت رژیم صهیونیستی تهدید به ترور اسماعیل هنیه و خالد مشعل رهبر این جنبش در خارج و ادعا کرده بود که آنان به مرگ طبیعی نخواهند مرد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • حمله تند نانسی پلوسی به نتانیاهو
  • تهدید اسموتریچ به ترور هنیه در قطر
  • شولتس خواهان توافق آتش‌بس دائم در غزه شد/ نتانیاهو تهدید به نابودی حماس کرد
  • رئیس احزاب مخالف نتانیاهو: به یاد داریم چه کسی حماس را ایجاد کرد و به تامین مالی آن پرداخت
  • لفاظی جدید وزیر خارجه صهیونیست‌ها درباره حمله به رفح
  • حمله تند نتانیاهو به بایدن
  • حمله شدید نتانیاهو به بایدن
  • نتانیاهو: پیش از آنکه به اهداف خود برسیم، جنگ متوقف نخواهد شد
  • تشدید اختلافات میان مقامات صهیونیست؛ از تهدید به استعفا تا تشکیل جلسه بدون نتانیاهو
  • کاروان نتانیاهو در محاصره شهرک‌نشینان معترض