Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-03-19@09:12:31 GMT

صعود دراماتیک آرسنال در شب گلباران تیم بیرانوند

تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۳۵۰۰۴

صعود دراماتیک آرسنال در شب گلباران تیم بیرانوند

آرسنال در دقایق پایانی جواز صعود به مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ اروپا را گرفت، در حالی که ناپولی از دو رقابت‌ها کنار رفت.

به گزارش مشرق، تکلیف هفت دیدار از مرحله یک‌شانزدهم نهایی لیگ اروپا امشب مشخص شد و در مهم‌ترین دیدارها آرسنال به مرحله بعد رسید و ناپولی و آنتورپ از راهیابی به دور بعد بازماندند.

در لندن، آرسنال در حالی که تا دقایق پایانی در آستانه حذف از لیگ اروپا بود، ۳ بر ۲ پیروز شد تا در مجموع با برتری ۴ بر ۳ صعود کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اوبامیانگ در دقایق ۲۳ و ۸۷ و تیرنی در دقیقه ۶۷ برای آرسنال و گونکالوس و سیلوا در دقایق ۴۳ و ۶۱ برای بنفیکا گل زدند.

ناپولی که بازی رفت را ۲ بر صفر از گرانادا باخته بود، در بازی برگشت ۲ بر یک پیروز شد تا با شکست ۳ بر ۲ در مجموع دو دیدار حذف شود. زیلینسکی و روئیس در دقایق ۳ و ۵۹ برای ناپولی و مونتورو در دقیقه ۲۵ برای گرانادا گل زدند.

آنتورپ که علیرضا بیرانوند را به دلیل مصدومیت در ترکیب ندارد، ۵ بر ۲ به رنجرز باخت تا از دور رقابت‌ها کنار برود. در بازی رفت آنتورپ ۴ بر ۳ باخته بود. مورلوس، پترسون، کنت، باریشیچ و ایتن در دقایق ۹، ۴۶، ۵۵، ۷۹ و ۲+۹۰ برای رنجرز و رافائلوف و لامکل زی در دقایق ۳۱ و ۵۷ برای آنتورپ گلزنی کردند.

آژاکس همانند بازی رفت ۲ بر یک لیل را برد و صعود کرد. کلاسن و نرس در دقایق ۱۵ و ۸۸ برای آژاکس و یازیچی در دقیقه ۷۸ برای لیل گل زدند.

هوفنهایم که با توجه به تساوی ۳-۳ در بازی رفت مقابل مولده در زمین حریف شانس خوبی برای صعود داشت، در خانه خودش ۲ گل خورد تا حذف شود. اندرسون در دقایق ۱۹ و ۴+۹۰ برای مولده گل زدند.

ویارئال بعد از برتری ۲ بر صفر در بازی رفت مقابل زالتسبورگ، بازی برگشت را هم از حریف اتریشی ۲ بر یک برد. مورنو در دقایق ۴۰ و ۸۹ برای زیردریایی زرد و بریشا در دقیقه ۱۷ برای زالتسبورگ گلزنی کردند.

شاختار هم بعد از برد ۲ بر صفر در بازی رفت مقابل مکابی، بازی برگشت را با تک گل مورئس در دقیقه ۶۷ برد و صعود کرد.

منبع: روزنامه خبر ورزشی

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا آرسنال ناپولی آنتورپ آژاکس لیگ اروپا بازی رفت گل زدند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۳۵۰۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حذف لیورپول مقابل منچستر در یک دیدار پرگل و دراماتیک

لیورپول با شکست از یونایتد از جام حذفی انگلیس کنار رفت.

به گزارش مشرق، در آخرین دیدار از مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی انگلیس یک دیدار برگزار شد که در آن منچستریونایتد در خانه به دیدار لیورپول رفت و در پایان ۱۲۰ دقیقه با نتیجه پرگل ۴ بر ۳ به برتری رسید.

ابتدا اسکات مک تامینای برای یونایتد گلزنی کرد ولی در ادامه آلکسیس مک آلیستر و محمد صلاح در عرض ۳ دقیقه پایانی نیمه اول برای لیورپول گلزنی کردند.

اما این پایان کار نبود و آنتونی در دقیقه ۸۷ کار را به تساوی کشاند تا بازی به وقت اضافه برود.

لیورپول در وقت‌های اضافه و در دقیقه ۱۰۵ به گل سوم رسید و هاروی الیوت گلزنی کرد و دوباره مارکوس رشفورد دقیقه ۱۱۲بازی را به تساوی کشاند.

در نهایت آماد دیالو در ثانیه‌های پایانی و در دقیقه ۱۲۰ بازی تیر خلاص را زد و یونایتد با گل او توانست لیورپول را از جام حذفی کنار بزند.

پیش از این کاونتری، منچسترسیتی و چلسی به نیمه نهایی جام حذفی راه یافته بودند.

دیگر خبرها

  • پیروزی دراماتیک خاتون بم در بازی قهرمانی
  • منچستریونایتد با حذف لیورپول صعود کرد
  • حذف لیورپول مقابل منچستر در یک دیدار پرگل و دراماتیک
  • (تصاویر) اخراجی که حکم صعود چلسی را امضا کرد
  • این اخراج حکم صعود چلسی را امضا کرد (عکس)
  • پیروزی دراماتیک چلسی و صعود به نیمه‌نهایی جام‌حذفی
  • چلسی 4-2 لستر: صعود نفس‌گیر به نیمه نهایی جام حذفی
  • صعود سیتیزن‌ها به نیمه نهایی با درخشش هافبک پرتغالی
  • لیگ یک؛ سایپا باخت و دیگر مدعی صعود نیست
  • بایرن‌ مونیخ حریفش را گلباران کرد