Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، قرعه کشی مسابقات پنج وزن نخست رقابت‌های بین المللی جام مربیان و کشتی گیران برتر اوکراین در شهر کی یف برگزار شد.

بر همین اساس نتایج قرعه نمایندگان کشورمان که از ظهر امروز (جمعه) به مصاف حریفان خود می‌روند به شرح زیر است:

کشتی فرنگی:

در وزن ۵۵ کیلوگرم که ۸ نفر حضور دارند سجاد عباس پور در دور نخست به مصاف بایراکتار از اوکراین می‌رود و در صورت پیروزی بر این حریف در دور دوم با برنده کشتی میان مخرتچیان از ارمنستان و بهرام اف از ازبکستان مبارزه خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در وزن ۷۲ کیلوگرم که ۱۴ کشتی گیر حضور دارند محمدرضا مختاری در دور نخست به مصاف آمویان از ارمنستان می‌رود و در دور بعد با برنده مبارزه میان ولادیسلاو کراوچنکو و آندری کولیک از اوکراین می‌رود.

در وزن ۹۷ کیلوگرم مهدی بالی در دور اول با قرعه استراحت روبروست و در دور دوم به مصاف توردیف از ازبکستان می‌رود. در این وزن ۱۸ کشتی گیر شرکت کرده اند.

کشتی آزاد:

در وزن ۵۷ کیلوگرم که ۲۶ نفر شرکت کرده اند، علی قلی زادگان در دیدار نخست با شاوکاتوف از ازبکستان کشتی می‌گیرد و در صورت پیروزی در این مبارزه در دور دوم با برنده کشتی میان امیرارسلان اف از آذربایجان و گوتسولیاک از اوکراین می‌رود.

در وزن ۷۴ کیلوگرم محمدصادق فیروزپور پس از استراحت در دور اول در دور دوم به مصاف بوخورس از الجزایر می‌رود و در صورت پیروزی بر این کشتی گیر در دور سوم با برنده دیدار میان آشیروف از آذربایجان و برواشویلی از گرجستان می‌رود. در این وزن ۴۱ نفر شرکت کرده اند.

در وزن ۸۶ کیلوگرم که ۳۱ کشتی گیر حضور دارند، امیرحسین فیروزپور در دور نخست به مصاف گوجن از ترکیه می‌رود و در صورت غلبه بر این حریف در دور دوم با برنده کشتی میان زاکاریف و دودایف از اوکراین دیدار خواهد کرد.
انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون کشتی اخبار سلامت دور دوم کشتی گیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۳۵۰۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶ نماینده کشورمان در فینال، ۲ کشتی گیر در رده بندی


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما،  در پایان دور مقدماتی ۶ نماینده کشورمان به فینال راه پیدا کردند و دو کشتی گیر راهی دیدار رده بندی شد.

نتایج نمایندگان کشورمان به شرح زیر است:

کشتی آزاد:
در وزن ۶۵ کیلوگرم سجاد پیردایه با شکست دادن تمامی رقبا راهی دیدار نهایی شد. وی در این دیدار با کشتی گیری از آذربایجان رقابت خواهد کرد.
در وزن ۸۶ کیلوگرم ابوالفضل رحمانی با عبور از سد همه‌ی حریفان فینالیست شد. رحمانی در فینال با حریفی از آذربایجان مبارزه خواهد کرد.
در وزن ۱۲۵ کیلوگرم مرصاد شاکری در مرحله نیمه نهایی مغلوب حریف خود شد. وی برای کسب نشان برنز باید با حریفی از آذربایجان مبارزه کند.

کشتی فرنگی:
در وزن ۶۳ کیلوگرم عرفان جرکنی با غلبه بر تمامی حریفان به فینال رسید. وی در دیدار نهایی با حریفی از کشور ازبکستان مبارزه خواهد کرد.
در وزن ۸۲ کیلوگرم رضا آذرشب با شکست دادن همه‌ی حریفان راهی دیدار نهایی شد. محمد ارجمند دیگر نماینده کشورمان نیز که در آن سوی جدول حضور داشت با غلبه بر همه‌ی حریفان راهی فینال شد تا دو نماینده کشورمان رو در روی هم قرار بگیرند.
در وزن ۱۳۰ کیلوگرم ابوالفضل فتحی تزنگی موفق شد تمامی رقبای خود را مغلوب کند و راهی فینال شود. وی در دیدار نهایی با حریفی از مجارستان رقابت خواهد کرد. ابوالفضل میرزاده نیز باید برای کسب مقام سوم، پنجمی با حریفی از مجارستان سرشاخ خواهد شد.

دیگر خبرها

  • قهرمانی با اقتدار تیم منتخب کشتی فرنگی جوانان ایران
  • قهرمانی تیم‌های کشتی آزاد و فرنگی جوانان ایران در تورنمنت ترکیه
  • ۸ مدال کشتی‌گیران جوان ایران در روز پایانی تورنمنت ترکیه
  • ۶ نماینده کشورمان در فینال، ۲ کشتی گیر در رده بندی
  • ۵ طلا و یک نقره کشتی گیران جوان ایران در تورنمنت ترکیه
  • ۵ طلا و یک نقره کشتی گیران جوان ایران در روز دوم تورنمنت ترکیه
  • نایب قهرمانی آزادکاران جوان ایران در تورنمنت ارمنستان با ۲ طلا و ۵ برنز
  • ۴ طلا، یک نقره و ۲ برنز شاگردان محمدی در تورنمنت ترکیه/ ۳ طلا و یک نقره فرنگی‌کاران ایران
  • ۲ طلا و ۲ برنز آزادکاران جوان ایران در تورنمنت ارمنستان
  • نماینده وزن ۶۳ کیلوگرم کشتی فرنگی در قرقیزستان مشخص شد