Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درویش مظاهری، پدر رشید مظاهری، سنگربان استقلال به مناسبت روز پدر گفت: من از اول با حضور رشید در فوتبال مخالف بودم. حتی به دنبال او رفتم و گفتم باید درست را ادامه بدهی. در ادامه گفتم اگر خیلی به فوتبال علاقه داری، مشکلی ندارد و در حد توانم با تو همکاری میکنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او تا دیپلم درسش را ادامه داد.

وی درباره شدت مخالفتش با فوتبال بازی کردن رشید اظهار کرد: من تنها به خاطر درس رشید با او تند صحبت کردم. در آن زمان، من علاقه‌ای به فوتبال نداشتم؛ اما او به دلیل علاقه اش به فوتبال، آن را ادامه داد. من حتی یک بار به شیراز رفتم تا او را به گچساران برگردانم، اما غلام پیروانی با من صحبت کرد و اجازه نداد مظاهری را برگردانم.

او تصریح کرد: پیروانی با من صحبت کرد و گفت که مظاهری در تست هایش خوب کار کرده است و اجازه بدهید در تست نهایی هم شرکت کند. من با ناراحتی شدیدی برگشتم. سپس با من تماس گرفتند و گفتند که او در تست هایش موفق شده است و در شیراز می‌ماند. آن جا از موفقیت رشید خوشحال شدم. او ۱۶ سال داشت و در شیراز ماند.

مظاهری درباره طرفداری‌اش از تیم های استقلال یا پرسپولیس، بیان کرد: خودم قبلا در ورزش دو و میدانی شرکت می‌کردم و علاقه‌ای به فوتبال نداشتم. فقط زمانی که نمایندگان ایرانی با تیم‌های خارجی بازی می‌کردند، دوست داشتم تیم‌های ایرانی برنده میدان شوند.

پدر مظاهری در خصوص این که اکنون بازی های استقلال و فوتبال را پیگیری می‌کند، گفت: زمانی که استقلال بازی دارد، اطرافیان از من سوال می‌کنند. حقیقتا من فقط دعا می‌کنم که پسرم در بازی هایش پیروز شود.

وی درباره مشورت رشید با پدرش، خاطرنشان کرد: زمانی با من مشورت می‌کرد؛ اما اکنون با برادر بزرگترش صحبت می‌کند.

مظاهری در خصوص حضورش در استادیوم برای دیدن بازی های رشید، افزود: زمانی که رشید در ذوب آهن حضور داشت، یک بار راهی اصفهان شدم و بازی او را از نزدیک دیدم. من هم چون پدر رشید هستم، برای او حرص و جوش زیادی می‌خوردم.

او در پایان گفت: رشید فرزند چهارم من است. ۸ فرزند دارم. ۴ فرزند پسر و ۴ دختر دارم. یکی از پسرهایم به نام محمدرضا، عضو تیم نفت و گاز گچساران است و قبلا در استقلال اهواز حضور داشت که آن تیم منحل شد. هر جایی که رفتم و اعلام کردم پدر رشید مظاهری هستم، کارم را به احترام رشید به نحو احسن انجام می‌دادند.

بیشتر بخوانید

قراردادم افزایش پیدا نکند، می‌روم! / بازیکن سالاری بیخ ریش فوتبال ایران

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: رشید مظاهری لیگ برتر فوتبال دروازه بان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۳۵۰۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمار غیرمنتظره بمب استقلال: 90 دقیقه در پنج بازی

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال استقلال تهران در حالی امروز در هفته بیست و یکم رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران به مصاف هوادار می رود که سبک بازی این تیم در برابر پرسپولیس مواضع متفاوتی در پی داشت.

با این حال حامیان نکونام معتقد بودند که این سرمربی به اقتضای دیدار برابر پرسپولیس پرمهره این آرایش را برای تیمش در نظر گرفته و در بازی های دیگر احتمالا سبکی تهاجمی تر به کار می بندد.

یکی از ابزارهای این مدل از بازی مد نظر منتقدان نکونام، مهرداد محمدی است. ستاره نقل و انتقالات تابستانی که با سر و صدای زیادی به استقلال امد و شروع فوق العاده ای داشت اما به مرور از تاثیرگذاری اش در ترکیب کاسته شد تا جایی که نیمکت نشین شد.

محمدی در پنج بازی اخیر استقلال در مجموع 90 دقیقه برای تیمش به میدان رفته که آماری غیر قابل انتظار است. به خصوص که او به عنوان بمب نقل و انتقالات به جمع آبی ها پیوسته و توقع می رفت که موثرترین بازیکن این فصل تیمش باشد.

حالا باید دید جواد نکونام در ده بازی فوق حساس تا پایان لیگ چه تدبیری برای استفاده از این بازیکن می اندیشد.

دیگر خبرها

  • سنت‌شکنی قلعه نویی در انتخاب اردونشینان/ دعوت از بی‌نام ونشان‌ها
  • مصاحبه جنجالی سیاوش یزدانی علیه هم‌تیمی‌های سابقش؛ قرص افسردگی، خیانت و گریه در تمرین!
  • طهماسبی: حداقل تیم‌مان دوست داشت فوتبال بازی کند!
  • درد دل سیاوش یزدانی؛ کمرم شکست ولی استقلال پشتم را خالی کرد!
  • مصاحبه جنجالی سیاوش یزدانی علیه هم‌تیمی‌های سابقش!
  • آمار غیرمنتظره بمب استقلال: 90 دقیقه در پنج بازی
  • جدال لالیگایی
  • خبرهای خوب برای استقلال در راه است
  • استقلال خواهان برگزاری بازی با هوادار در ورزشگاه آزادی
  • ناراحتی ستاره بایرن: تا حالا چنین چیزی ندیده‌ بودم!