Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «استفان والت»، استاد دانشگاه هاروارد، نظریه‌پرداز و نویسنده مطرح آمریکایی از اصرار دولت «جو بایدن» مبنی بر اینکه ایران باید نخستین گام را در زمینه برجام بردارد انتقاد کرده است.

این نویسنده آمریکایی دقایقی پیش در توییتر نوشت: «چنانچه دولت بایدن روند بازگشت به برجام را با اصرار بر برداشتن گام اول از سوی ایران تخریب کند- آن هم در شرایطی که آمریکا توافق را در سال ۲۰۱۸ و علی‌رغم پایبندی ایران ترک کرده- این نشانه‌ای خواهد بود مبنی بر اینکه آنها در دیپلماسی به آن اندازه‌ای که ادعا می‌کنند مهارت ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

در حال تکمیل...

 

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۳۵۰۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبرگزاری آمریکایی: احتمالاً بایدن تحریم‌های نفتی ایران را اجرا نخواهد کرد

به گزارش جماران؛ خبرگزاری بلومبرگ ادعا کرد: به نظر می‌رسد رئیس جمهور آمریکا دستکم فعلاً علاقه‌ای به اجرایی کردن تحریم‌های نفتی ایران داشته باشد.

قانونی که جو بایدن را برای تشدید تحریم‌ها علیه نفت خام ایران تحت فشار قرار می‌دهد، در این هفته در مسیر تبدیل شدن به قانون  قرار دارد. اما انتظار نداشته باشید که رئیس جمهور به این زودی ها به طور کامل از اختیارات جدید خود استفاده کند.

تحریم‌های نفتی جدید برای ایران در آخر هفته به عنوان پاسخی به حمله به اسرائیل در اوایل ماه جاری توسط مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد. نمایندگان مجلس وعده داده اند که دامنه محدودیت ها بر صادرات نفت خام ایران را با گسترش پوشش به بنادر، کشتی ها و پالایشگاه های خارجی که آگاهانه وارد تجارت می شوند، گسترش دهند. اما به نظر می‌رسد باید قصد ندارد فعلاً با امضای خود آن را به قانون لازم‌الاجرا تبدیل کند.

 

منبع: شفقنا

دیگر خبرها

  • خبرگزاری آمریکایی: احتمالاً بایدن تحریم‌های نفتی ایران را اجرا نخواهد کرد
  • کنعانی: آمریکا زیر میز دیپلماسی زد نه ایران | اقدام ایذایی در اصفهان، بی‌ارزش بود
  • کنعانی: در برجام آمریکا زیر میز دیپلماسی زد نه ایران/ اقدام ایذایی در اصفهان اقدامی بی‌ارزش بود
  • پاسخ موشکی ایران قانونی و مشروع بود
  • اقدام مجلس نمایندگان آمریکا برای حفاظت از «داده‌های ۱۷۰میلیون کاربر»
  • وال‌استریت‌ژورنال: دولت بایدن ملتمسانه به‌دنبال منصرف‌کردن ایران از حمله به اسرائیل بود
  • ظریف: ترامپ از من چند بار دعوت به مذاکره کرد، ولی ما اجازه نداشتیم/ آمریکایی‌ها هم در برجام علاقمند به سرمایه‌گذاری در ایران بودند
  • بسته کمکی جدید برای تل‌آویو؛ «خیانت و فاجعه» دولت بایدن از نگاه مسلمانان آمریکا
  • احیای برجام در میانه بحران؟
  • با مذاکره با آمریکا از عملیات «وعده صادق» دستاورد سیاسی بدست بیاوریم! / اصلاح‌طلبان: موشک‌ها را خرج برجام کنید