Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-03-19@04:01:12 GMT

روند بستری بیماران کرونایی در قم هشدار دهنده است

تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۳۵۰۴۳

روند بستری بیماران کرونایی در قم هشدار دهنده است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، محمدرضا قدیر نیز در مراسم تجلیل از مهندسان جهادی عرصه سلامت استان قم اظهار کرد: کار مهندسان در راه اندازی بیمارستان امیرالمومنین(ع) قم شایسته تجلیل بود و اگر در آن زمان این کار صورت نمی گرفت شاهد رها شدن نیم کاره این پروژه همانند برخی پروژه‌های مشابه دیگر بودیم که خوشبختانه با جذب بودجه مناسب و همت استان امروز شاهد خدمات دهی این بیمارستان به بیماران کرونایی و سایر بیماران هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بیمارستان امیرالمومنین(ع) قم طبق آخرین استانداردهای وزارت بهداشت و درمان ساخته شده و جز بهترین بیمارستان‌های کشور است و تاکید ما این بوده که این بیمارستان در گام اول به بیماران کرونایی خدمات ارائه دهد چرا که هدف اصلی تکمیل آن نیز همین امر بوده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قم عنوان کرد: در مجموعه فرهنگی ورزشی خانه مهندس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم نیز که در اختیار ارتش جمهوری اسلامی برای برپایی بیمارستان سیار قرار گرفته بود ؛ اقدامات بسیار مناسب و تاثیرگذاری صورت گرفت که این همکاری و همراهی جای تقدیر دارد.

قدیر در ادامه با اشاره به شرایط ویروس کرونا در استان قم اظهار کرد: امروز شاهد یک پیچ حساس در زمینه مقابله با ویروس کرونا هستیم؛ چرا که ویروس جهش یافته انگلیسی این روزها در کشور نیز مشاهده شده، به همین دلیل باید مراقبت بیشتری صورت گیرد و نباید غافل باشیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قم با بیان اینکه صعود مختصری در تعداد مراجعات به مراکز درمانی منتخب به صورت سرپایی در استان قم دیده می‌شود افزود: تعداد تست‌های مثبت هم کمی افزایش یافته و روند بستری بیماران بستری هشدار دهنده است و همه مردم باید با رعایت پروتکل‌های بهداشتی مانع از پیک مجدد شود.

انتهای پیام/2258

منبع: فارس

کلیدواژه: قم بیماران دانشگاه علوم پزشکی سلامت استان قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۳۵۰۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درمان سریع زگیل در خانه با محلول گیاهی در کمتر از 10 روز


درمان زگیل صورت و گردن و زیر بغل در خانه زگیل چیست؟

زگیل‌ها معمولاً زائده‌های کوچک، خشن و سخت هستند و از نظر رنگ معمولا شبیه به پوست هستند. زگیل ها می‌توانند دردناک باشند. زگیل یک بیماری پوستی واگیردار است که معمولاً به صورت پاپیلومای هیپرکراتوز (ضخیم شدن پوست در اثر ویروس پاپیلوما) مشاهده می‌شود. این بیماری توسط انواع مختلف ویروس پاپیلومای انسانی (HPV) ایجاد می‌شود.

زگیل یک نوع تومور خوش خیم پوستی است که در اثر آلودگی با ویروس پاپیلومای انسانی ایجاد می گردد و ممکن است نواحی مختلف بدن را درگیر نماید. شایعترین نوع آن در دستها و پاها ایجاد می گردد و ضایعه معمولا بدون درد است.

این بیماری یکی از شایعترین بیماری های جلدی است که حدود 10 درصد جامعه را درگیر می نماید. در درصد کوچکی از موارد زگیلها طی مدت 3 ماه به صورت خود به خودی از بین می روند که بهبودی خود به خودی در اطفال به مراتب بیشتر از بزرگسالان می باشد.

درمان سریع زگیل :

در مجموعه خال درمانی شما عزیزان به راحتی میتوانید با استفاده از محلول گیاهی به آسانی از عارضه های گفته شده خلاصی پیدا کنید عارضه هایی مانند : درمان سریع زگیل ، درمان خال ، درمان دانه چربی ، درمان فوری میخچه دست ، درمان انواع زگیل مانند درمان زگیل گردن ، صورت و زیر بغل ، درمان زگیل تناسلی

مجوز ها :

فروشگاه خال درمانی دارای مجوز رسمی از درگاه ملی مجوز های کشوری بوده و علاوه بر آن دارای نماد اعتماد الکترونیک هم میباشد برای دیدن مجوز ها میتوانید مراجعه کنید به انتهای سایت و روی آیکون آنها کلیک کنید. پس شما عزیزان به راحتی میتوانید خرید خود را از طریق درگاه اینترنتی انجام دهید.

مزیت های خوب این محلول : بدون عوارض  بدون بازگشت بدون خونریزی بدون درد 

آموزش استفاده از محلول گیاهی به صورت بروشور آموزشی برای شما عزیزان ارسال میشود پس اصلا نگران نحوه استفاده از محلول نباشید.

درمان زگیل با محلول گیاهی :

مشاوره رایگان :

قبل از خرید محصول اگر نیاز به مشاوره رایگان در مورد این محصول را دارید. میتوانید با شماره  09383060139 تماس بگیرید. منتظر تماس های گرم شما عزیزان هستیم.

معرفی محلول گیاهی برداشتن زگیل :

https://www.aparat.com/v/Qw7cC

برداشتن زگیل با محلول گیاهی :

برای برداشتن زگیل همانند خال باید مراحل بالا طی شود ولی زگیل ها نسبت به خال ها خیلی سریع تر می افتند. و جای آن ها هم نسبت به خال ها به سرعت از بین میرود با استفاده از محلول گیاهی زگیل ها انواع مختلفی را شامل می‌شوند که بسته به ظهور در قسمت های مختلف بدن و ظاهر آن ها به صورت زیر دسته بندی می‌شوند.

معمولی (Verruca Vulgaris) کف پا (Plantar warts) تخت (Plane warts) فیلی فرم (Filiform warts) ناخن (Periungual warts) ارسالی مشتری عزیزمون از برداشتن زگیل گردن : حالا به برسی تخصصی هر کدام میپردازیم : معمولی (Verruca Vulgaris) : اصطلاح “Verruca Vulgaris” به عنوان یک نوع از زگیل‌ها (زگیل معمولی) اشاره دارد. زگیل‌ها یا تومورهای جلدی ناشی از عفونت ویروسی هستند که به نام Human Papillomavirus (HPV) معروف است. زگیل‌ها در مکان‌های مختلف بدن ظاهر می‌شوند و ممکن است در ناحیه دست‌ها، پاها، صورت، یا دیگر ناحیه‌های پوستی بروز کنند. این زگیل ها تقریباً به اندازه یک نخود هستند ، سطح سفت و زبری دارند است.در ابتدا یکی وجود دارد و با پیشرفت بیماری این HPV ها افزایش می یابد. زگیل های معمولی که به صورت گرد یا چند ضلعی هستند بیشتر مواقع روی پست در بزرگسالان دیده می شوند تا کودکان . بیشتر در انگشتان، کمر و لبه های پا وجود دارد. حالت اول معمولاً در پلک ها و گردن دیده می شود و به رنگ خاکستری مایل به قهوه ای است و علائمی ندارد. نوع دوم معمولاً در پوست سر ، صورت و انگشتان پا دیده می شود ، دارای بافت نرم ی است و مواد کراتین در نوک آن بیرون می زند. کف پا (Plantar warts) : “کف پا” یا “Plantar warts” نوعی از زگیل‌ها (وارت‌ها) است که در ناحیه کف پا به وجود می‌آید. این نوع وارت به وسیله ویروس پاپیلومای انسانی (HPV) ایجاد می‌شود. ویروس HPV مسئول ایجاد زگیل‌ها در موارد مختلف بدن است.

زگیل کف پا در سطح پوست کف پا رشد میکند و باعث ایجاد آن تعریق زیاد پا است. سفر طولانی یا ضربه نیز می تواند باعث ایجاد زگیل کف پا شود. در مرحله اولیه ، تاول های براق روی پا به وجود می آید، رنگ آنها  خاکستری قهوه ای یا خاکستری کثیف با مرزهای مشخص و حلقه های شاخی در اطراف پا هستند . همچنین ممکن است  HPV کف پا خشن ناهموار و گرد روی سر متاتارس یا بین انگشتان پا ظاهر شوند که بیشتر ناشی از اصطکاک است. چند روز پس از شروع بیماری ، HPV های کف پا به خودی خود از بین می روند. در صورت ناپدید شدن آنها باید با پماد درمان شوند.

تخت (Plane warts) : اصطلاح “تخت” به “زگیل‌های تخت” یا “Flat warts” اشاره دارد. این نوع زگیل‌ها توسط ویروس پاپیلومای انسانی (HPV) ایجاد می‌شوند. زگیل‌های تخت معمولاً در مناطقی از بدن با پوست نازک ظاهر می‌شوند، اغلب در کودکان و نوجوانان. این نوع بیشتر در  صورت و پشت دست نوجوانان به دلیل عفونت های ویروسی HIV به وجود می آید . آنها بیضی ، چند ضلعی یا گرد هستند و تعدادشان متفاوت است. HPV های صاف در امتداد خراش ها رشد می کنند ،پس به آنها دست نزنید. اما زگیل های تخت برعکس چیزی که با آرامی به وجود می آیند سریع محو میشوند . فیلی فرم (Filiform warts) : زگیل‌های فیلیفرم یا Filiform warts یک نوع از زگیل‌ها (وارت‌ها) هستند که توسط ویروس پاپیلومای انسانی (HPV) ایجاد می‌شوند. این نوع زگیل‌ها اغلب در مناطقی از بدن با پوست نازک و لطیف ظاهر می‌شوند، به ویژه در نواحی صورت مانند لبها، گوش، و حول چشمها.ناخن (Periungual warts) : زگیل‌های ناخن یا Periungual warts یک نوع از زگیل‌ها (وارت‌ها) هستند که در اطراف و زیر ناخن‌ها ظاهر می‌شوند. این زگیل‌ها ناحیه ناخن و پیرامون آن را تحت تأثیر قرار می‌دهند و می‌توانند بر روی هر دو ناخن دست و پا ظاهر شوند. درمان صد در صد زگیل : چرا زگیل روی دست یا پا ایجاد میشود؟

عامل اصلی به وجود آمدن زگیل روی نقاط مختلف پا و دست نوعی از ویروس اچ پی وی یا همان پاپیلوم انسانی می باشد. این زائده ها به شکل های مختلف مسطح، خوشه ای یا تکی رشد می کنند. البته لازم به ذکر است که اندازه و شکل آنها بستگی به ضخامت پوست فرد و میزان مقاومت بدن با ویروس دارد.

احتمال ابتلا افرادی که سیستم بدنی نسبتا ضعیفی دارند، به زگیل دست و پا بیشتر است. به همین دلیل کودکان یا میانسالان بیشتر از دیگر افراد به این زائده ها روی دست و پا خود دچار می شوند.

این نوع زگیل ها در کف پا رشد می‌کند، و بر خلاف سایر زگیل ها، به علت رشد در نقطه ای حساس و تحت فشار، به سمت داخل رشد می‌کنند. ممکن است این عارضه در ابتدا به شکل پینه به نظر برسد یا با میخچه اشتباه گرفته شود. به طور معمول این نوع از زگیل دردناک است و اگر آسیب ببیند، معمولا دچار خونریزی می‌شوند.

درمان زگیل صورت – برداشتن زگیل – پماد برای از بین بردن زگیل – پماد زگیل دست –  درمان خانگی زگیل دور گردن – درمان زگیل مشهد – درمان خانگی زگیل دور چشم – درمان زگیل های ریز گردن – درمان زگیل گردن و زیر بغل – برداشتن خال و زگیل در مشهد – درمان زگیل در منزل – برداشتن زگیل با نخ – درمان خانگی زگیل گردن – زگیل زیر بغل – پماد زگیل گردن – برداشتن خال گوشتی

زگیل کف پا و دست :

ایجاد زائده ها در کف پا ناحیه ای است که فشار وارد شده به آن نسبت به دیگر قسمت های بدن بیشتر است. همچنین در برخی از افراد به دلیل قوس زیاد کف پا، فضا بیشتری برای رشد زگیل وجود دارد. رشد زگیل ها در این نواحی به صورت تکی یا خوشه ای می باشد.

زگیل کف دست از انتشار و تکثر زگیل پا یا جاهای دیگر بدن که قصد داشته اید آن را دستکاری کنید، بخارانید یا بکنید به وجود می آید. اندازه آن هم همانطور که قبلا گفته شد میتواند تا حجم یک نخود رشد کند.

این عارضه پوستی مستعد تکثیر خوشه ای بر روی پوست است و باید قبل از آن که به صورت سرامیکی در بیاید به آن رسیدگی کنید.

درمان زگیل صورت :

درمان زگیل صورت با استفاده از محلول گیاهی به آسانی انجام میگیرد علاوه بر اینکه زگیل ها سریع می افتند جای آن ها هم به سرعت ناپدید میشود.

علائم و درمان زگیل دست و پا :

رشد زگیل ها روی دست و پا می تواند باعث به وجود آمدن مشکلاتی شود. ممکن است که زگیل های پا اکثرا با میخچه یا پینه به اشتباه گرفته شوند. پس به خوبی باید با علائم زگیل دست و پا آشنا باشید تا در صورت ابتلا بتوانید به خوبی آنها را تشخیص دهید. این نشانه ها عبارتند از:

 خارش خود زائده و اطراف آن قرمزی و التهاب احساس درد یا سوزش در اثر تماس با اجسام برآمدگی های زبر و سفت زگیل دست و پا :

مرطوب ترین و گرم ترین قسمت پا و دست بین انگشتان بوده و تجمع میکروب در این مکان ها به نسبت بیشتر از سایر نقاط است. به خصوص افرادی که هیچ موقع از جوراب استفاده نکرده و بهداشت پا را رعایت نمی کنند بیشتر مستعد دریافت این ویروس هستند.

چگونه از ابتلا به زگیل جلوگیری کنیم؟ خودداری از تماس فیزیکی با افرادی که زگیل دارند. اگر شخصی هستید که عادت به جویدن ناخن دارد، سریعا این عادت را ترک کنید. زیرا اکثرا ویروس و میکروب زیر ناخن ها جمع می شود و شما ممکن است با جویدن آنها، ویروس را مستقیما وارد بدن خود کنید. عدم استفاده از وسایل شخصی دیگران مانند حوله، ناخن گیر و… می تواند شانس انتقال را کاهش دهد. زمان رفتن به استخر یا سونا های بخار و خشک حتما حوله به علاوه دمپایی شخصی به همراه داشته باشید.

روبوسی کردن با افرادی ککه در ناحیه صورتشان زگیل پوستی دارد ممکن است شما را نیز به این بیماری دچار کند.

مشاوره رایگان :

قبل از خرید محصول اگر نیاز به مشاوره رایگان در مورد این محصول را دارید. میتوانید با شماره  ۰۹۳۸۳۰۶۰۱۳۹ تماس بگیرید. منتظر تماس های گرم شما عزیزان هستیم.

دیگر خبرها

  • درمان سریع زگیل در خانه با محلول گیاهی در کمتر از 10 روز
  • پیشکسوت بسکتبال ایران در بیمارستان بستری شد
  • ممنوعیت تعطیلی بخش‌های پزشکی در بیمارستان‌ها
  • (عکس) علی شمخانی در بیمارستان بستری شد
  • میزان شیوع آنفلوانزا و کرونا در کشور / از مصرف خودسرانه دارو و آنتی‌بیوتیک خودداری کنید
  • علی شمخانی در بیمارستان بستری شد (عکس)
  • بستری ۲کودک بر روی یک تخت/ پاسخ رئیس بیمارستان امام سجاد(ع) یاسوج
  • آخرین وضعیت رضا داوودنژاد از زبان پدرش
  • ۳۶ هزار عمل جراحی در نوروز ۱۴۰۲
  • آخرین وضعیت رضا داوودنژاد در بیمارستان | دلیل بیماری او مشخص شد