Web Analytics Made Easy - Statcounter

ترپیسوفسکی در کینگ پاور، راجرز و شاگردانش را حذف کرد. 

لسترسیتی و اسلاویا پراگ در چارچوب دور برگشت مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ اروپا در استادیوم کینگ پاور مقابل هم صف آرایی کردند. دیدار رفت با نتیجه 0-0 به اتمام رسیده بود و با توجه نداشتن گل زده در خانه حریف، باید در این بازی احتیاط زیادی به خرج می دادند که ندادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسلاویا پراگ با 3 شوت در چارچوب توانست 2 گل به ثمر برساند و به ماجراجویی تیم انگلیسی در لیگ اروپا خاتمه دهد.

اطلاعات بازی لسترسیتی و اسلاویا پراگ تاریخ برگزاری: پنجشنبه، 7 اسفند 1399 (25 فوریه 2021) ساعت برگزاری: 23:30 به وقت تهران مکان برگزاری: استادیوم کینگ پاور، لسترسیتی گلزنان اسلاویا پراگ:  لوکاس پروود (49)، عبدالله سیما (79) گلزنان لسترسیتی: -  ترکیب و آمار لسترسیتی و اسلاویا پراگ

اضافه می شود ...

خلاصه بازی لسترسیتی و اسلاویا پراگ

اضافه می شود ...

اخبار داغ 

پرویز پرستویی: من در رکاب علی کریمی هستم | ماجرای هزار تبلتی که علی کریمی از طریق خیریه به دست دانش آموزان می رساند احتمال توافق گل گهر و تراکتور | معاوضه علیرضا حقیقی و محمدرضا اخباری بازداشت مردی با جلیقه انتحاری در عوارضی تهران ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت منچسترسیتی اولین تیم تاریخ سطح اول فوتبال انگلیس است که در 12 بازی متوالی خارج از خانه به پیروزی می رسد جدایی هالند از دورتموند در تابستان آتی، رکورد فروش این باشگاه را خواهد شکست

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۳۵۰۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی چلسی و لسترسیتی + فیلم

تیم فوتبال چلسی با پیروزی چهار بر دو مقابل لسترسیتی به مرحله نیمه‌نهایی جام‌حذفی انگلیس صعود کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم فوتبال چلسی عصر امروز در دور یک‌چهارم نهایی جام‌حذفی انگلیس به مصاف تیم لسترسیتی رفت و در یک دیدار پرگل حریف خود شکست را به شاگردان انزو مارسکا تحمیل و به مرحله نیمه‌نهایی صعود کرد. در نیمه اول و در دقیقه ۱۳ مارک کوکوریا برای چلسی گلزنی کرد و در دقیقه ۲۶ رحیم استرلینگ یک ضربه پنالتی را بزای شاگردان پوچتینو از دست داد. در ادامه این نیمه کول پالمر در دقیقه ۴۵ گل دوم چلسی را هم زد و نیمه اول با حساب دو بر صفر به سود چلسی به پایان رسید.

در نیمه دوم تیم چلسی برای زدن گل بیشتر تلاش کرد و یکی از مهم‌ترین اتفاقات بازی در دقیقه ۵۵ با گل به خودی اکسل دیساسی همراه بود که باعث شد اختلاف به حداقل برسد. تنها ۶ دقیقه بعد استفان ماویدیدی گل دوم لسترسیتی را هم زد تا همه چیز به تساوی کشیده شود.

اما اخراج کالوم دویل از لسترسیتی در دقیقه ۷۵ ورق بازی را برگرداند تا چلسی دوبار در دقایق ۹۲ و ۹۸ توسط کارنی چوکوئومکا و نونی مادوئکه به گل برسد و آبی‌پوشان شهر لندن با برتری چهار بر دو مقابل صدرنشین چمپیونشیپ انگلیس راهی مرحله نیمه‌نهایی و جمع چهار تیم پایانی رقابت‌ها شوند.

خلاصه‌بازی چلسی و لسترسیتی

کد خبر 737127

دیگر خبرها

  • بهترین مقاصد اروپایی برای تعطیلات
  • (ویدئو) مجسمه پوتین در پراگ به آتش کشیده شد
  • خلاصه بازی چلسی و لسترسیتی + فیلم
  • اخراجی که بازگشت روباه‌ها را ناکام گذاشت
  • اخراجی که بازگشت روباه‌ها را ناکام گذاشت/ چلسی در وقت‌های اضافه بلیت نیمه‌نهایی را کسب کرد
  • آلمان با این پیراهن قهرمان اروپا می‌شود!
  • حسن الهیدوس از بازی های ملی خداحافظی کرد
  • معنای یک تاریخ
  • خداحافظی کاپیتان افسانه‌ای قطری‌ها از بازی‌های ملی
  • غیرمنتظره؛ خداحافظی ستاره نامدار قطر از تیم ملی