Web Analytics Made Easy - Statcounter

شاگردان اوله گونار سولسشر به راحتی راهی دور بعدی لیگ اروپا شدند.

دیدار برگشت منچستریونایتد و رئال سوسیداد گلی در بر نداشت تا در نهایت نماینده انگلیس به لطف پیروزی ۴-۰ در دیدار قبل، راهی دور بعد شود. سولسشر در این مسابقه ترکیبی قوی را به میدان فرستاد ولی در ادامه با استفاده از تعویض هایش، بازیکنان کلیدی خود را برای بازی حساس پیش رو برابر چلسی نگه داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اماد دیالو و شولا شورتیره در این بازی بار دیگر برای شیاطین سرخ بازی کردند تا به کسب تجربه بپردازند. در پایان این مسابقه، ماجراجویی اروپایی سوسیداد در این فصل به پایان رسید. 

اطلاعات بازی منچستریونایتد و رئال سوسیداد روز و تاریخ برگزاری: پنجشنبه ۲۵ فوریه ۲۰۲۱ / ۷ اسفند ۱۳۹۹ ساعت: ۲۳:۳۰ به وقت تهران تورنمنت: مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ اروپا ورزشگاه: اولدترافورد ترکیب تیم های منچستریونایتد و رئال سوسیداد

 

خلاصه بازی منچستریونایتد و رئال سوسیداد 

اخبار داغ 

پرویز پرستویی: من در رکاب علی کریمی هستم | ماجرای هزار تبلتی که علی کریمی از طریق خیریه به دست دانش آموزان می رساند احتمال توافق گل گهر و تراکتور | معاوضه علیرضا حقیقی و محمدرضا اخباری بازداشت مردی با جلیقه انتحاری در عوارضی تهران ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت منچسترسیتی اولین تیم تاریخ سطح اول فوتبال انگلیس است که در 12 بازی متوالی خارج از خانه به پیروزی می رسد جدایی هالند از دورتموند در تابستان آتی، رکورد فروش این باشگاه را خواهد شکست

منبع: طرفداری

کلیدواژه: منچستریونایتد و رئال سوسیداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۳۵۰۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آلومینیوم اراک حریف پرسپولیس تهران

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ بر اساس اعلام سازمان لیگ فدراسیون فوتبال مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی قرعه کشی شد .   آلومینیوم اراک که در مرحله یک شانزدهم  جام حذفی ،جمعه ۲۰ بهمن نساجی مازندران را با یک گل شکست داد و از گردنه جام حذفی کنار زد در مرحله یک هشتم نهایی به پرسپولیسی رسید که در اولین دیدار دور برگشت لیگ برتر امسال،۲۶ بهمن ، بر این تیم تهرانی غلبه کرده و در اولین نیمکت نشینی اوسمار سرمربی پرسپولیس او را با دست خالی راهی پایتخت کرد. در پنج دیدار رو در روی گذشته دو تیم، سهم هر کدام ۲ پیروزی بوده که یکی از برد های آلومینیوم در جام حذفی سال گذشته با برتری ۳ دو اراکیها مقابل پرسپولیس رقم خورده است.

دیگر خبرها

  • ادامه رکورد تاریخی؛ لیورپول، محکوم به تعظیم به منچستریونایتد در جام حذفی!
  • اماد دیالو: بهترین گل عمرم را زدم؛ رویایم این بود که گلی لحظه آخری برای منچستریونایتد به ثمر برسانم
  • کلوپ: منچستریونایتد شایسته صعود بود؛ به عملکرد بازیکنانم افتخار می‌کنم
  • رشفورد: باید آن فرصت را گل می‌کردم؛ نباید فصل را دست خالی تمام کنیم
  • منچستریونایتد ۴-۳ لیورپول/ کامبک جنون آمیز شیاطین سرخ و صعود به نیمه نهایی+ فیلم
  • منچستریونایتد با حذف لیورپول صعود کرد
  • جنون شیاطین سرخ با کامبک و حذف لیورپول
  • آلومینیوم اراک حریف پرسپولیس تهران
  • قرعه مرگ در یک هشتم
  • سرگیجه پپ: چطور ستاره رئال را مهار کنیم