Web Analytics Made Easy - Statcounter

قرعه‌کشی مسابقات پنج وزن نخست رقابت‌های بین‌المللی کشتی جام مربیان و کشتی‌گیران برتر اوکراین برگزار شد.

خبرگزاری میزان - بر اساس اعلام روابط عمومی فدراسیون کشتی، نتایج قرعه نمایندگان کشورمان که از ظهر امروز (جمعه) به مصاف حریفان خود می روند به شرح زیر است:

کشتی فرنگی:

در وزن 55 کیلوگرم که 8 نفر حضور دارند سجاد عباس پور در دور نخست به مصاف بایراکتار از اوکراین می رود و در صورت پیروزی بر این حریف در دور دوم با برنده کشتی میان مخرتچیان از ارمنستان و بهرام اف از ازبکستان مبارزه خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در وزن 72 کیلوگرم که 14 کشتی گیر حضور دارند محمدرضا مختاری در دور نخست به مصاف آمویان از ارمنستان می رود و در دور بعد با برنده مبارزه میان ولادیسلاو کراوچنکو و آندری کولیک از اوکراین می رود.

در وزن 97 کیلوگرم مهدی بالی در دور اول با قرعه استراحت روبروست و در دور دوم به مصاف توردیف از ازبکستان می رود. در این وزن 18 کشتی گیر شرکت کرده اند.

کشتی آزاد:

در وزن 57 کیلوگرم که 26 نفر شرکت کرده اند، علی قلی زادگان در دیدار نخست با شاوکاتوف از ازبکستان کشتی می گیرد و در صورت پیروزی در این مبارزه در دور دوم با برنده کشتی میان امیرارسلان اف از آذربایجان و گوتسولیاک از اوکراین می رود.

در وزن 74 کیلوگرم محمدصادق فیروزپور پس از استراحت در دور اول در دور دوم به مصاف بوخورس از الجزایر می رود و در صورت پیروزی بر این کشتی گیر در دور سوم با برنده دیدار میان آشیروف از آذربایجان و برواشویلی از گرجستان می رود. در این وزن 41 نفر شرکت کرده اند.

در وزن 86 کیلوگرم که 31 کشتی گیر حضور دارند، امیرحسین فیروزپور در دور نخست به مصاف گوجن از ترکیه می رود و در صورت غلبه بر این حریف در دور دوم با برنده کشتی میان زاکاریف و دودایف از اوکراین دیدار خواهد کرد.

انتهای پیام/

برچسب ها: کشتی آزاد کشتی فرنگی فدراسیون کشتی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: کشتی آزاد کشتی فرنگی فدراسیون کشتی دور دوم کشتی گیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۳۵۰۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نایب قهرمانی آزادکاران جوان ایران در تورنمنت ارمنستان با ۲ طلا و ۵ برنز

تیم کشتی آزاد جوانان ایران با کسب ۲ مدال طلا و ۵ برنز، عنوان نایب قهرمانی تورنمنت ارمنستان را از آن خود کرد.

به گزارش ایسنا، رقابت های بین المللی کشتی آزاد جام واردانیان ارمنستان روزهای ۲۵ لغایت ۲۷ اسفندماه در شهر ایروان برگزار شد و در پایان تیم ایران به ۲ مدال طلا و ۵ مدال برنز و عنوان نایب قهرمانی دست یافت.

در پایان این مسابقات ابراهیم الهی و ابوالفضل حسینی در اوزان ۷۰ و ۷۴ کیلوگرم به مدال طلا، حسین سرلک در وزن ۶۵ کیلوگرم، آریا مقدسی در وزن ۷۴ کیلوگرم، ایمان بابایی در وزن ۸۶ کیلوگرم، امیر عزیزپور در وزن ۹۲ کیلوگرم و امیربهادر خرمی در وزن ۹۷ کیلوگرم به مدال برنز دست یافتند.

در این مسابقات ارمنستان میزبان بعنوان قهرمانی رسید، ایران نایب قهرمان شد و بلاروس در جایگاه سوم ایستاد.

در وزن ۵۷ کیلوگرم مهدی رحیمی مقابل حریفی از قرقیزستان با نتیجه  ۴ بر ۴ به پیروزی دست یافت. وی در دور بعد با نتیجه ۱۰ بر صفر مغلوب حریف ارمنستانی شد و از دور رقابت ها کنار رفت.
۶۱ کیلوگرم: امیرعلی فریدی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم مقابل کشتی گیری از ارمنستان با نتیجه ۵ بر صفر و ضربه فنی شکست خورد و از دور رقابت ها کنار رفت. سینا زندی نیز با نتیجه ۱۰ بر صفر مقابل دیگر نماینده ارمنستان ۱۰ بر صفر شکست خورد و با توجه به راه یابی حریفش به دیدار فینال به گروه بازنده ها رفت. وی در این گروه مقابل حریف ارمنستانی به پیروزی دست یافت و در دور بعد مغلوب کشتی گیر گرجستانی شد و از دور رقابت ها کنار رفت.
در وزن ۶۵ کیلوگرم حسین سرلک در دور اول با نتیجه ۱۱ بر ۱ نماینده روسیه را از پیش رو برداشت. وی در دور بعد مقابل نماینده ارمنستان با نتیجه ۸ بر صفر مغلوب شد و با توجه به حضور حریفش در دیدار فینال به گروه بازنده ها رفت. وی در این گروه مقابل نماینده ارمنستان به پیروزی رسید و به دیدار رده بندی راه یافت. سرلک در این دیدار با نتیجه ۶ بر ۳ مقابل نماینده گرجستان به پیروزی رسید و صاحب مدال برنز شد.
در وزن ۷۰ کیلوگرم ابراهیم الهی پس از استراحت در دور اول در دور دوم مقابل حریف گرجستانی با نتیجه ۱۰ بر صفر به پیروزی رسید. وی در دور بعد نیز با نتیجه ۷ بر ۱ دیگر کشتی گیر گرجستانی را مغلوب کرد. وی در دیدار نیمه نهایی با نتیجه ۵ بر ۱ کشتی گیر ارمنستانی را مغلوب کرد و به دیدار فینال راه یافت. الهی در این دیدار با نتیجه ۶ بر ۲ مقابل کشتی گیری از ارمنستان به برتری دست یافت و صاحب مدال طلا شد.
در وزن ۷۴ کیلوگرم محمدرضا کماسی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم نماینده ایتالیا را با نتیجه ۴ بر ۱ شکست داد. وی در دور سوم مقابل حریفی از ارمنستان با نتیجه ۳ بر ۳ مغلوب شد و از دور رقابت ها کنار رفت. مهدی عباس پور پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه ۱۴ بر ۴ حریفی از ارمنستان را مغلوب کرد. وی در دور سوم با نتیجه ۱۴ بر ۱۳ مغلوب نماینده مولداوی شد و از دور رقابت ها کنار رفت. آریا مقدسی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم مقابل کشتی گیری از ارمنستان با نتیجه ۶ بر ۴ مغلوب شد و با توجه به حضور حریفش در دیدار فینال، به گروه بازنده ها رفت. مقدسی در این گروه با پیروزی مقابل نمایندگانی از کشورهای بلاروس و ارمنستان به دیدار رده بندی راه یافت. وی در این دیدار با نتیجه ۱۱ بر ۳ مقابل نماینده ارمنستان به پیروزی رسید و صاحب مدال برنز شد. ابوالفضل حسینی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه ۱۱ بر ۴ نماینده بلاروس را شکست داد. وی در دور بعد با نتیجه ۱۰ بر صفر مقابل کشتی گیری از گرجستان به برتری دست یافت. حسینی در مرحله نیمه نهایی با نتیجه ۵ بر ۱ نماینده ارمنستان را مغلوب کرد و به دیدار فینال راه یافت. وی در دیدار فینال با نتیجه ۵ بر ۲ از سد حریف ارمنستانی گذشت و به مدال طلا دست یافت.
در وزن ۸۶ کیلوگرم ایمان بابایی در دور نخست مقابل نماینده قزاقستان با نتیجه ۱۲ بر ۲ به پیروزی رسید. وی در دور بعد مقابل کشتی گیری از بلاروس با نتیجه ۶ بر ۴ مغلوب شد و به دیدار رده بندی رفت. بابایی در این دیدار با نتیجه ۱۰ بر صفر مقابل نماینده ارمنستان به پیروزی دست یافت و صاحب مدال برنز شد.
در وزن ۹۲ کیلوگرم امیر عزیزپور در مبارزه نخست با نتیجه ۱۱ بر صفر نماینده ارمنستان را مغلوب کرد. وی در دور بعد با نتیجه ۱۳ بر ۲ مقابل حریف ازبکستانی مغلوب و راهی دیدار رده بندی شد. وی در این دیدار با نتیجه ۴ بر ۲ از سد حریف ارمنستانی گذشت و به مدال طلا دست یافت.
در وزن ۹۷ کیلوگرم امیربهادر خرمی در دور اول با نتیجه ۱۴ بر ۴ نماینده مولداوی را مغلوب کرد. وی در دور بعد با نتیجه ۱۰ بر صفر مقابل کشتی گیری از ارمنستان پیروزی شد. خرمی در دور سوم با نتیجه ۲ بر ۱ مقابل کشتی گیری از بلاروس مغلوب شد و به دیدار رده بندی رفت. وی در این دیدار با ضربه فنی حریف خود را شکست داد و به مدال برنز رسید.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کسب قهرمانی و ۱۲ مدال رنگارنگ توسط کشتی‌گیران جوان ایرانی
  • قهرمانی تیم‌های کشتی آزاد و فرنگی جوانان ایران در تورنمنت ترکیه
  • ۸ مدال کشتی‌گیران جوان ایران در روز پایانی تورنمنت ترکیه
  • ۶ نماینده کشورمان در فینال، ۲ کشتی گیر در رده بندی
  • ۵ طلا و یک نقره کشتی گیران جوان ایران در تورنمنت ترکیه
  • ۶ طلا و یک نقره کشتی‌گیران ایرانی در روز دوم جام قهرمانان ترکیه
  • ۵ طلا و یک نقره کشتی گیران جوان ایران در روز دوم تورنمنت ترکیه
  • نایب قهرمانی آزادکاران جوان ایران در تورنمنت ارمنستان با ۲ طلا و ۵ برنز
  • نمایندگان فوتبال تبریز در جام حذفی حریفان خود را شناختند
  • ۲ طلا و ۲ برنز آزادکاران جوان ایران در تورنمنت ارمنستان