Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بازار نیوز»
2024-03-19@08:13:04 GMT

اینترنت در سال آینده گران نمی‌شود

تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۳۵۰۶۶

نمایندگان مجلس در مصوبه ای تاکید کردند که کاروران ارائه دهنده خدمات مخابراتی حق اجازه افزایش تعرفه اینترنتی را در سال آینده ندارند.

در جلسه علنی عصر امروز سه شنبه مجلس و در ادامه بررسی جزئیات لایحه بودجه ۱۴۰۰ در بخش درآمدی، احمد امیرآبادی فراهانی عضو هیات رئیسه مجلس اصلاحیه کمیسیون تلفیق به بند «ی» تبصره ۶ ماده واحده این لایحه را قرائت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از این تصویب شده بود که حق الامتیاز و حق السهم دولت از کارورهای ارائه دهنده خدمات مخابراتی به میزان ۱۰ درصد افزایش یافته و به حساب درآمد عمومی نزد خزانه داری کل واریز می شود.

اصلاحیه کمیسیون تلفیق نیز در ادامه این عبارت می آید که به موجب آن کارورهای ارائه دهنده خدمات اجازه افزایش تعرفه اینترنتی مصرفی را در سال ۱۴۰۰ ندارند.

به گزارش ایسنا، صبح امروز نیز پیشنهادی مطرح شد که شائبه افزایش نرخ اینترنت را در سال آینده مطرح می کرد که این پیشنهاد با مخالفت نمایندگان روبرو شد.
(ایسنا)

برچسب ها: اینترنت ، سال1400 ، قیمت ثابت لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000MzA

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: اینترنت سال1400 قیمت ثابت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۳۵۰۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کتاب آینده‌پژوهی محصولات لوازم خانگی رونمایی شد

آیین رونمایی از کتاب «نشانک‌هایی از آینده؛ برندهایِ مطرح صنعت لوازم خانگی برای آیندة این صنعت چه ایده‌هایی دارند»در سیزدهمین نشست آینده‌پژوهی صنعت لوازم خانگی برگزار شد. - اخبار بازار -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مهدی نصری، مدیر تیم آکادمی آموزش گروه انتخاب گفت: ایده برگزاری این نشست‌ها با دغدغه آینده‌پژوهی محصولات لوازم خانگی بین تعدادی از تولید کنندگان لوازم خانگی شکل گرفت و تاکنون 12 نشست با این موضوع برگزار شده است.

وی اظهار کرد: در این نشست‌ها تحلیل و بررسی نمونه های مشابه فعالیت آینده محور 12 برند مطرح دنیا در صنعت لوازم خانگی مانند سامسونگ، ال جی، آرچلیک، حایر، مایدیا، بوش، آیکیا، کیچن‌اید، میله، وستل، پاناسونیک و اسمگ آغاز شد.

نصری ادامه داد: از آبان 1401 تا آبان ماه 1402 هر ماه یک یا دو برند، از برندهای نام برده با قوت مورد مطالعه قرار گرفت و در 12 جلسه نتایج حاصل از مطالعات آینده محور این برندها به حضور علاقه‌مندان به پژوهش و آینده‌نگری صنعت لوازم خانگی ارائه شد.

مدیرتیم آکادمی آموزش گروه انتخاب افزود: حاصل یک‌سال فعالیت و تلاش تیم اجرا و پژوهش این پروژه، به تدوین کتابی با عنوان «نشانک‌هایی از آینده؛ برندهایِ مطرح صنعت لوازم خانگی برای آیندة این صنعت چه ایده‌هایی دارند» منجر شد که در مراسم اختتامیه سلسله نشست‌های آینده‌پژوهی و در سالن پیامبر اعظم(ص) دانشگاه اصفهان رونمایی شود.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فهرست کشیک نوروزی کارکنان سامانه‌های پرداخت بانکها و شرکتهای ارائه کننده خدمات اعلام شد
  • میان افزایش قیمت‌ها و ارائه خدمات به دانشجویان باید توازن برقرار باشد
  • میان افزایش قیمت‌ها و ارائه سایر خدمات به دانشجویان از سوی وزارت بهداشت باید توازن برقرار باشد
  • قضات کشیک کرمانشاه در ایام نوروز فعالیت می‌کنند
  • بهترین اینترنت همراه برای سفر عید کدام است؟
  • دستگاه‌های نظارتی بدون اغماض با گران‌فروشی برخورد کنند
  • افزایش اولیه تعرفه خدمات مهندسی در سال آینده
  • کتاب آینده‌پژوهی محصولات لوازم خانگی رونمایی شد
  • مرگ تکان دهنده زوج جوان به علت نداشتن محل اقامت
  • راهکار هوشمندانه برای جلوگیری از قاچاق سوخت در میناب ارائه شده‌است