Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-19@11:53:57 GMT

احتمال برگزاری فینال چمپیونزلیگ در نیویورک

تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۳۵۰۷۲

احتمال برگزاری فینال چمپیونزلیگ در نیویورک

یوفا در حال بررسی این موضوع است که بزرگترین بازی فوتبال قاره اروپا را در خارج از اروپا برگزار کند.

به گزارش "ورزش سه"، یوفا بار دیگر در حال بررسی گزینه هایی برای ایجاد تغییر و تحول در چمپیونزلیگ است، که البته موضوع جدیدی نیست و این نهاد فوتبال هر ساله در حال بررسی پیشنهادات مختلف در این زمینه است.

 

طبق گزارش های مختلف منتشر شده از جمله در خبرگزاری آاس اسپانیا، علاوه بر بررسی بحث افزایش تعداد تیم های شرکت کننده در چمپیونزلیگ که مدت ها است مطرح است، یوفا به دنبال این است که توجه جهانی به این تورنمنت را بیشتر کرده و به این منظور می خواهد فینال این رقابت ها در قاره ای به جر اروپا برگزار کند و از نیویورک به عنوان یکی از نامزدهای احتمالی برای میزبانی از فینال چمپیونزلیگ نام برده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

نیویورک پیش از این در جام جهانی 1994 و همچنین تیم های اروپایی در اردوهای آماده سازی پیش فصل خود پیش از این دیدارهایی را در این شهر برگزاری کرده اند.

از جمله دیدار معروف رئال مادرید و اتلتیکو مادرید که به شکست 7-3 رئال  انجامید، در استادیوم 82 هزار نفری مت لایف این شهر برگزار شده است. همچنین لیورپول نیز در سال 2018 در اردوی پیش فصل خود در نیویورک موفق به شکست 2-1 منچسترسیتی شد. میزبانی نیویورک از بزرگترین رویداد فوتبال باشگاه های اروپا امتیاز ویژه ای را مخصوصا از نظر مالی برای یوفا نیز به وجود می آورد.

 

 

میزبانان فینال چمپیونزلیگ تا سال 2024 مشخص شده اند و قرار است به ترتیب استانبول، سن‌پترزبورگ، ومبلی و مونیخ چهار فینال بعدی این رقابت ها را میزبانی کنند.

اما فصل 25-2024 با افزایش تعداد تیم های شرکت کننده و نحوه گروهبندی، همچنین برگزاری فینال در قاره ای دیگر می تواند سرآغاز عصر جدیدی در چمپیونزلیگ باشد.

یوفا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: یوفا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۳۵۰۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرامیداشت زنان فلسطینی در میدان تایمز نیویورک

به گزارش حوزه بین‌الملل خبرگزاری تقریب، هیئت «بنیاد زنان و دموکراسی» که برای شصت و هشتمین نشست کمیسیون وضعیت زنان سازمان ملل متحد در نیویورک به سر می‌برد، یاد و خاطره زنان فلسطینی را که در حملات اسرائیل به غزه جان خود را از دست دادند، گرامی داشت.
 
صالحا اوکور گومروکچو اوغلو، رئیس هیئت مدیره بنیاد زنان و دموکراسی، در این مراسم و در حضور اعضای جامعه ترک آمریکایی و همچنین یهودیان طرفدار صلح تصریح کرد که زنان فلسطینی در طول نسل‌ها در معرض خشونت و نسل‌کشی سیستماتیک اسرائیل بوده‌اند.

گومروکچو اوغلو گفت: "ما هرگز زنان فلسطینی را فراموش نکرده و در برابر بی‌عدالتی که آنها تجربه می‌کنند، سکوت نخواهیم کرد و نشان خواهیم داد که یک پیوند ناگسستنی بین زنان در جهان وجود دارد."
 
گومروکچو اوغلو با تاکید بر اینکه تمام دنیا به صورت زنده شاهد نسل‌کشی اسرائیل در غزه بوده است، گفت: ما در یک دوراهی تاریخی قرار داریم، یا در مقابل نسل‌کشی اسرائیل خواهیم ایستاد یا شریک این نسل‌کشی خواهیم بود. ما انتخاب می‌کنیم که در سمت درست تاریخ باشیم و از فلسطینی‌ها حمایت کنیم.
 
پس از پایان سخنرانی، روسری‌های متشکل از رنگ‌های پرچم فلسطین که به صورت نمادین به ستون‌هایی بسته شده بود، با شعار «فلسطین آزاد» باز شد. هنگام بازکردن روسری‌ها، دست دوزی‌های سنتی زنان فلسطینی بر روی ستون‌ها نمایان می‌شد.
 
گومروکچو اوغلو با بیان اینکه از شرکت در این مراسم خشنود است، گفت: ما می‌بینیم که مردم بسیار حساس هستند، مردم در سراسر جهان ایستاده‌اند، ما اینجا هستیم تا همه این فریاد را بشنوند.

گومروکچو اوغلو گفت: "ما همه اینجا می‌لرزیم و صدایمان هم می‌لرزد، زیرا 9 هزار زن کشته شدند. ما در ترکیه تظاهرات زیادی انجام داده‌ایم، اما برخواستن این صدا از میدان تایمز برای ما بسیار معنادار است."
 
سما نور سونمز یامان، معاون دبیرکل بنیاد زنان و دموکراسی در امور ارتباطات نیز اعلام کرد که میدان تایمز را برای این رویداد انتخاب کردند تا به تمام جهان اعلام کنند که زنان فلسطینی را فراموش نخواهند کرد و تا آزادی فلسطین به همبستگی خود ادامه خواهند داد.

یامان با بیان اینکه این رویداد بیش از آنچه انتظار داشتند توجه‌ها را به خود جلب کرد، گفت: فکر می‌کنم حداقل 3 تا 5 هزار نفر آنچه را که ما اینجا انجام دادیم دیدند.

 

دیگر خبرها

  • (تصاویر) دستفروشی مهاجران غیرقانونی در خیابان‌های نیویورک
  • بنر در نیویورک: کریمه برای روسیه است + فیلم
  • آتش‌سوزی آپارتمان در بروکلین/ ۲ نفر جان باختند
  • برگزاری کارگاه سواد رسانه ای در بهزیستی سلماس
  • رم 1-0 ساسولو: ده‌روسی سهمیه چمپیونزلیگ می‌خواهد
  • بایرن تمرکز کند شانس قهرمانی چمپیونزلیگ را دارد
  • کرمان میزبان فینال جام حذفی شد/ اعلام زمان برگزاری مرحله یک‌هشتم نهایی
  • فینال جام حذفی در کرمان/ زمان برگزاری ۱/۸ نهایی مشخص شد
  • اعلام زمان برگزاری مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی/ فینال در کرمان بعد از پایان لیگ
  • گرامیداشت زنان فلسطینی در میدان تایمز نیویورک