Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس جمهوری آمریکا در تماس با پادشاه سعودی بر پایان جنگ یمن و موضوعات حقوق بشری در عربستان تاکید کرد.

به گزارش برنا؛ کاخ سفید عصر پنج‌شنبه به وقت محلی این خبر را اعلام کرد.

در حال تکمیل....

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آمریکا ملک سلمان بایدن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۳۵۰۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳ سریال شاهکار کره‌ای از کارگردان «دونگ‌یی» و «یانگوم»

لی بیونگ هون، کارگردان ۷۹ سالۀ کره‌ای، با ساخت سریال‌هایی مانند «جواهری در قصر»، «دونگ‌یی»، «گلی در زندان» (یا همان اوک‌نیو) و «تاجر پوسان»، یکی از چهره‌های بسیار تاثیرگذار در شکل‌گیری «موج کره‌ای» و جلب توجه جهانی به فرهنگ و دنیای سرگرمی کره جنوبی بوده است.

به گزارش فرادید؛ اما به غیر از سریال‌هایی که نام بردیم و قبلا از شبکه‌های مختلف تلویزیون ایران هم پخش شده‌اند، لی بیونگ هون شاهکار‌های دیگری هم دارد که شاید مخاطبان ایرانی آشنایی چندانی با آن‌ها نداشته باشند. در اینجا ۳ مورد از سریال‌های دیگر او را معرفی می‌کنیم.

۱. هور جون (Hur Jun) (۱۹۹۹)

این سریال که در زمان پخش خود توانست رکورد میزان بیننده را در کشور کره بشکند، دربارۀ زندگی یک پزشک نامدار دوران سلسلۀ چوسئون به اسم هور جون است. هور جون در ابتدا سردستۀ یک گروه خلافکار است، اما وقتی دستگیر و از شهر اخراج می‌شود، با پزشکی به نام «یو» ملاقات می‌کند. یو استعداد ذاتی هور جون را کشف می‌کند و او را به مسیری هدایت می‌کند که غیر قابل مقایسه با گذشتۀ اوست. این سریال را «نسخۀ مردانۀ سریال یانگوم» نامیده‌اند، زیرا از جهات بسیاری با آن مشابهت دارد.

۲. افسانۀ سودانگ (Ballad of Seo Dong) (۲۰۰۵)

این سریال که اسم درست آن «شعر عاشقانۀ سودانگ» است، داستان پشت یکی از قدیمی‌ترین ترانه‌های عاشقانۀ کشور کره را روایت می‌کند. سودانگ یک مرد عادی اهل باکجه است. او یک روز دختر پادشاه کشور همسایه یعنی شیلا را می‌بیند و عاشق او می‌شود؛ عشقی که از طریق یک ترانۀ عاشقانه در همه جا پخش می‌شود. سودانگ در عین حال راز دیگری نیز دارد که می‌تواند سرنوشت قلمرو بکجه را دگرگون کند.

۳. دکترِ اسب (Horse Doctor) (۲۰۱۲)

این سریال که با نام «پزشک پادشاه» هم شناخته می‌شود، روایتی جذاب و آمیخته با طنز از زندگی یک دامپزشک دوران سلسلۀ چوسئون است که با پشت سر گذاشتن مشکلات و ماجرا‌های فراوان، در نهایت موفق می‌شود با درمان بیماری پادشاه به پزشک مخصوص دربار تبدیل شود.

دیگر خبرها

  • بن‌سلمان پیروزی پوتین در انتخابات را تبریک گفت
  • تماس تلفنی بایدن و نتانیاهو در میان تنش‌های غزه
  • تماس تلفنی بایدن و نتانیاهو در میانه تنش‌ها در مورد غزه
  • واکنش باکینگهام به خبر مرگ چارلز سوم
  • ۳ سریال شاهکار کره‌ای از کارگردان «دونگ‌یی» و «یانگوم»
  • پادشاه انگلیس مرد؟ | واکنش لندن
  • دقت جدی‌تری در ساخت دکورها صورت می‌گیرد/ واکنشی به حادثه «سلمان»
  • بررسی روابط ایران و عربستان پس از یک سال
  • بن سلمان، نخستین میهمان خارجی دولت جدید پاکستان
  • نقطه قوت استقلال به فریادش رسید/ انتظار از پرسپولیس بیشتر بود