Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، استفان والت روز پنج‌شنبه در صحفه توئیتری خود نوشت: اگر دولت بایدن به اینکه ایران "نخستین اقدام" را برای پیوستن به برجام انجام دهد، با وجود آنکه این آمریکا بود که در سال ۲۰۱۸ از توافق خارج شد در حالی که ایران هنوز کاملاً پایبند بود، نشانه این است که آنها آنگونه که ادعا می کنند در دیپلماسی تبحر ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خبر در حال تکمیل است

برچسب‌ها برجام ایالات متحده آمریکا دولت بایدن ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: برجام ایالات متحده آمریکا دولت بایدن برجام ایالات متحده آمریکا دولت بایدن ایران اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۳۵۰۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دولت آمریکا در حال تغییر سیاست خود در قبال اوکراین است

دولت ایالات متحده در حال تغییر سیاست خود در قبال اوکراین است که تهدیدی برای فروپاشی کامل آن است. این را اسکات ریتر، افسر سابق اطلاعاتی ایالات متحده در مقاله‌ای برای پورتال Energy Intelligence نوشت.

وی خاطرنشان کرد که ناتوانی یا عدم تمایل کنگره به تصویب لایحه‌ای در مورد تأمین بودجه کمکی برای اوکراین، دولت بایدن را مجبور به تغییر سیاست کرد. به عنوان نمونه، ریتر به استعفای ویکتوریا نولاند، معاون وزیر امور خارجه ایالات متحده و معمار اصلی سیاست ایالات متحده در قبال اوکراین در ده سال گذشته، اشاره می‌کند. به نظر وی، جان باس، دیپلمات حرفه‌ای که جایگزین او خواهد شد، سعی خواهد کرد راهی برای خروج از درگیری اوکراین بیابد.

این کارشناس مطمئن است که اگر بسته مالی برای کی یف به تصویب برسد، وضعیت بدتر خواهد شد. به نظر او، دولت بایدن بعید است که بخواهد با یک سیاست شکست خورده در قبال اوکراین در انتخابات نوامبر حاضر شود، بنابراین باس باید به دنبال راه دیپلماتیک دیگری برای ماجراجویی نظامی آمریکا باشد.

پیشتر یک مقام ارشد آمریکایی گفته بود که اگر کنگره آمریکا از تصویب لایحه کمک نظامی به اوکراین امتناع کند، دولت جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا، برای بدترین سناریو آماده می‌شود. وی خاطرنشان کرد که امتناع از اقدامات اضافی برای کی یف می‌تواند منجر به فروپاشی بالقوه اوکراین شود. او معتقد است که حتی در صورت زنده ماندن اوکراین، دستیابی به این هدف به جان بی شماری نیاز دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • فؤاد ایزدی: دولت بایدن ضررهای بیشتری را به ایران وارد کرده است / آمریکایی‌ها از برجام عبور کرده‌اند
  • مذاکره ایران و آمریکا پیش از انتخابات از نگاه فلاحت پیشه /دولت رئیسی در تنش زدایی با آمریکا با شکست مواجه شده است
  • مذاکره ایران و آمریکا در شرایط انتخاباتی از نگاه فلاحت پیشه /دولت رئیسی در تنش زدایی با آمریکا با شکست مواجه شده است
  • دولت آمریکا در حال تغییر سیاست خود در قبال اوکراین است
  • فلاحت پیشه: دولت رئیسی در حوزه تنش زدایی با آمریکا شکست خورد
  • بازی موش و گربه روسیه با ایران به روایت فلاحت پیشه
  • در آستانه برقراری آرامش احتمالی در خاورمیانه
  • حمله تند نتانیاهو به بایدن
  • حمله شدید نتانیاهو به بایدن
  • گزارش استیمسون؛ ایران به قاتل سردار سلیمانی باج نخواهد داد | سعودی‌ها و اماراتی‌ها ممکن است به ترامپ توصیه کنند که...