Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، شامگاه پنجشنبه دیدارهای دور برگشت مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ اروپا برگزار شد.

در یکی از این رقابت ها، یاران علیرضا بیرانوند در مصاف با حریف، 5 بر 2 شکست خوردند تا راهی مرحله بعد نشوند. در این بازی، آنتورپ از بیرانوند در ترکیب خود استفاده نکرد.

در پایان، نتایج زیر رقم خورد:

آرسنال 3- بنفیکا 2 (بازی رفت: یک بر یک/ صعود آرسنال)

آنتورپ 2- گلاسکو رنجرز 5 (بازی رفت: 3 بر 4/ صعود گلاسکو)

ناپولی 2- گرانادا یک (رفت: صفر بر 2/ صعود گرانادا) 

آژاکس 2 - لیل یک (بازی رفت: 2 بر یک/ صعود آژاکس) 
هوفنهایم صفر - مولده 2 (بازی رت: 3 بر 3/ صعود مولده)
ویارئال 2 - سالزبورگ یک (بازی رفت: 2 بر صفر/ صعود ویارئال)
شاختار دونتسک یک - مکابی صفر (بازی رفت: 2 بر صفر/ صعود شاختار) 
منچستر یونایتد صفر- رئال سوسیداد صفر (بازی رفت: 4 بر صفر/ صعود منچستر)

انتهای پیام/

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: فارس

کلیدواژه: لیگ اروپا علیرضا بیرانوند آرسنال حذف آنتورپ از لیگ اروپا نتایج مرحله یک شانزدهم لیگ اروپا بازی رفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۳۵۰۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمسایی: از حذف ژاپن ناراحتم؛ وقتی می‌گفتم فوتسال آسیا تغییر کرده، این روزها را می‌دیدم

به گزارش همشهری آنلاین، وحید شمسایی درباره برتری چهار بر صفر تیم کشورمان برابر کویت در جام ملت‌های آسیا و صعود مقتدرانه به مرحله حذفی،اظهار داشت: بازی خوبی بود و هر چه پیش می‌رویم بیشتر به شرایط بازی‌ها عادت می‌کنیم. در هر بازی شیوه ما نسبت به تیم حریف تغییر می‌کند. گل‌های زیادی نزدیم، اما بچه‌ها فوق‌العاده بازی کردند و از آن‌ها ممنونم.

وی در مورد حریف ایران در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا، بیان کرد: با قرقیزستان بازی داریم که با آنها در مقدماتی جام ملت‌های آسیا دیدار کردیم اما یک مثال است که می‌گویند "میان ماه من تا ماه گردون، تفاوت از زمین تا آسمان است". قرقیزستان بعد از صعود به جام ملت‌های آسیا مربی‌اش را تغییر داد و یک مربی اسپانیایی آورد. اردوهای بلند مدت داشتند و حالا هم به مرحله حذفی صعود کردند. باید آنها را به خوبی آنالیز کنیم. سالنی که در آن بازی می‌کردیم برای ما تمام شده و حالا باید به یک سالن جدید برویم. آن‌ها در آن سالن بازی کردند اما همه این موضوعات توجیه است و ما باید با تمام توان در هر شرایطی بازی کنیم.

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران در مورد حذف ژاپن گفت: وقتی می‌گفتم فوتسال در آسیا تغییر کرده، آدم‌های بزرگ آمدند، تفسیر جدیدی به این قاره آمده و چیزهای مختلف عوض شده؛ برخی فکر می‌کردند می‌خواهم چیزی را بیش از حد بزرگ نشان بدهم. حالا همه دیدند این موضوع حقیقت دارد. دیدید که ابر قدرت آسیا جام جهانی را نمی‌بیند و حذف می‌شود. این نشان می‌دهد که چقدر فوتسال تغییر کرده است. بعد از ایران، ژاپن پرافتخارترین تیم آسیاست و از حذف این تیم ناراحتم، برای اینکه رقیب خوبی برای ما بود.

وی افزود: همیشه چالش‌های بسیار خوبی با این تیم داشتیم، اما فوتسال همین است. باید باور کنیم که بیشتر تلاش کنیم و اگر ما هم بخواهیم مثل ژاپن باشیم، این موضوع برای تیم خطرناک می‌شود.

تیم ملی فوتسال ایران با پیروزی برابر تیم‌های افغانستان، بحرین و کویت توانست مقتدرانه به مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا در تایلند صعود کند. شاگردان شمسایی باید روز چهارشنبه در مرحله یک چهارم با قرقیزستان دیدار کنند.

تیم‌ ملی فوتسال کشورمان، امروز در سومین و آخرین دیدار در مرحله گروهی جام ملت‌ها آسیا از ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه به مصاف کویت رفت و به برتری چهار بر صفر رسید.

کد خبر 846493 منبع: ایرنا برچسب‌ها فوتسال و فوتبال ساحلی ویژه ورزشی ژاپن ورزش

دیگر خبرها

  • شمسایی: از حذف ژاپن ناراحتم؛ وقتی می‌گفتم فوتسال آسیا تغییر کرده، این روزها را می‌دیدم
  • ناراحتی وحید شمسایی از حذف ژاپن!
  • دلیل حذف ژاپن و صعود ایران از زبان شمس
  • صعود مقتدرانه تیم ملی ایران به مرحله بعدی
  • تیم فوتسال افغانستان به مرحله حذفی صعود کرد
  • شگفتی بزرگ در جام ملت‌ های فوتسال آسیا با حذف ژاپن
  • منچستر یونایتد مقابل تیم دسته اولی مُرد و به فینال صعود کرد
  • اقدام گواردیولا برای عامل حذف از لیگ قهرمانان اروپا
  • کامبک دیدنی منچستر یونایتد مقابل یوونتوس (لیگ قهرمانان اروپا - 21 آوریل، 1999) / فیلم
  • لبخند زورکی آقای توخل (عکس)