Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، وزارت امور خارجه رژیم صهیونیستی روز پنج شنبه اعلام کرد که «آلون اوشپیز» مدیرکل این وزارتخانه در سفر خود به مسکو و دیدار با مقامات امنیتی و دیپلمات‌های روسیه نسبت به برنامه هسته‌ای ایران ابراز نگرانی کرد.

این دیپلمات رژیم صهیونیستی در این سفر با «سرگئی لاوروف» وزیر خارجه روسیه و «میخائیل بوگدانوف» معاون وزیر خارجه و نماینده ریاست جمهوری روسیه در حوزه خاورمیانه و آفریقا دیدار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزارت خارجه رژیم صهیونیستی در بیانیه‌ای که به رؤیت خبرگزاری اسپوتنیک رسید، مدعی شد: «اوشپیز بر نگرانی‌های اسرائیل نسبت به موضوع هسته‌ای ایران تأکید کرد و بیان داشت که تمام راه‌های منتهی به رشد پتانسیل نظامی هسته‌ای ایران باید برای همیشه مسدود شود. وی همچنین تأکید کرد که اسرائیل به ایران اجازه نخواهد داد تا امنیتش را از خاک سوریه یا سایر کشورها تهدید کند».

اوشپیز روسیه را «یک بازیگر مهم و کلیدی» خواند و گفت که روابط دوجانبه تل آویو- مسکو برای «پیشبرد منافع اسرائیل در منطقه» از اهمیت بالایی برخوردار است.

مدیرکل وزارت خارجه رژیم صهیونیستی همچنین مدعی عزم راسخ اسرائیل برای ادامه دادن به تقویت همکاریهای دوجانبه شد.

طبق بیانیه این وزارتخانه، محور گفتگوهای مقامات روسیه و رژیم صهیونیستی روابط دوجانبه مسکو- تل آویو و همچنین موضوعات مرتبط با امنیت و ثبات در خاورمیانه بود.

گفتنی است، اوشپیز از جانب «گابی اشکنازی» وزیر خارجه رژیم صهیونیستی به «لاوروف» همتای روسی وی یادداشتی تسلیم کرد که در آن از دستاوردهای روابط دیپلماتیک دوجانبه تمجید شده بود.

کد خبر 5156335

منبع: مهر

کلیدواژه: ایران اسرائیل رژیم صهیونیستی روسیه میخائیل بوگدانوف سرگئی لاوروف ایالات متحده امریکا عراق ایران برجام فلسطین عربستان سعودی جو بایدن روسیه سوریه داعش افغانستان ویروس کرونا رژیم صهیونیستی اتحادیه اروپا خارجه رژیم صهیونیستی هسته ای ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۳۵۰۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسرائیل به پایان راه نزدیک است

حسین کنعانی مقدم کارشناس مسائل بین الملل درباره اظهارات اخیر مردخای کیدار مقام سابق امنیتی رژیم صهیونیستی درباره تجزیه ایران گفت: این مبحث تازه ای نیست و شیمون پرز در کتابی با عنوان خاورمیانه جدید کاملا به هدف آمریکا درباره محوریت اسرائیل در منطقه و تجزیه  کشورهایی مانند ایران اشاره کرده است .

او افزود: انگلیس، آمریکا و اسرائیل همواره نقشه تجزیه ایران را داشته اند که البته هیچ‌گاه به آن دست نمی یابند و تنها در حد یک آرزو باقی خواهد ماند.

کنعانی مقدم متذکر شد: رژیم صهیونیستی در آستانه سقوط قرار دارد و فاقد هویت ملی و جهانی است و القابی مانند کودک‌کش ،جنایتکار جنگی و بزرگترین ناقض حقوق بشر را یدک می‌کشد.

کارشناس مسائل بین الملل گفت :سخنان مقام سابق رژیم صهیونیستی در جهت تجزیه ایران تنها برای دل گرم کردن یهودیان سراسر جهان است، چرا که می‌دانند صهیونیست به پایان راه خود رسیده است و مهاجرت معکوس یهودیان به خوبی این موضوع را بیان می‌کند. 

او افزود:صهیونیست‌ها با ایجاد جنگ روانی تلاش می‌کنند یهودیان را در سراسر دنیا منسجم کنند و البته هرچه بیشتر دست و پا می‌زنند بیشتر یه لبه پرتگاه نزدیک می‌شوند .

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی سیاست خارجی

دیگر خبرها

  • ایران هیچ‌گاه درگیر جنگ داخلی نمی‌شود
  • آمریکا عواقب حمله به رفح را برای اسرائیل روشن کند
  • مصر: آمریکا عواقب حمله به رفح را برای اسرائیل روشن کند
  • واکنش تند مقامات آمریکا و اروپا به پیروزی دوباره پوتین | این انتخابات مضحک، ساختگی و باطل است...
  • سخنگوی وزارت خارجه: اسرائیل آینده را برای همیشه باخته است
  • تاکید سفیر پاکستان بر گسترش روابط با ایران
  • اسرائیل به پایان راه نزدیک است
  • عملکرد وزارت خارجه در جنگ غزه
  • افشای اسناد محرمانه اسرائیل در ایران که به ضرر صهیونیست‌ها بود! + فیلم
  • گفتگوی مقامات طالبان و ازبکستان