Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-03-19@03:41:13 GMT

شباهت مهدی کوشکی به پدرش +عکس

تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۳۵۰۸۵

شباهت مهدی کوشکی به پدرش +عکس

آخرین خبر:  مهدی کوشکی با انتشار عکسی از پدرش نوشت:

پدر

آدم حسابی

پاک تر از تو ندیدم

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: فردا

کلیدواژه: مهدی کوشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۳۵۰۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتفاق معنادار در کره شمالی؛ برای اولین بار دختر کیم جونگ اون «رهبر ارشد» خوانده شد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از یورونیوز، در گزارشی رسمی از بازدید یک مزرعه گلخانه‌ای، دختر ارشد کیم جونگ اون به عنوان «هدایت‌گر بزرگ» توصیف شد، اصطلاحی که معمولا برای رهبران ارشد کره شمالی استفاده می‌شود.

در گزارش از این دیدار این طور نوشته شده است: «هدایت‌گران بزرگ با کارمندان حزب، دولت و ارتش به اطراف مزرعه رفتند.»

تحلیلگران می‌گویند این اولین باری است که دختر رهبر کره شمالی به این شکل توصیف شده است. رسانه‌های دولتی پیونگ یانگ هرگز نام او را نبرده‌اند اما سازمان اطلاعات کره جنوبی او را «کیم جو آئه» معرفی کرده‌ است.

یانگ مو جین، رییس دانشگاه مطالعات کره شمالی در سئول گفت: «این اولین بار است که از کیم جو آئه با درجات رهبری یاد می‌شود.»

دیگران تحلیلگران هم می‌گویند که کلمه «هیانگدو» به معنی هدایت‌گر معمولا برای «رهبران یا جانشینان ارشد» کره شمالی استفاده می‌شود.

آقای کیم، نوه کیم ایل سونگ، رهبر بنیان‌گذار کره شمالی و سومین نسل از خانواده او است که این کشور را رهبری می‌کند. به گفته آژانس اطلاعاتی کره شمالی، او سال ۲۰۰۹ با «ری سول جو» ازدواج کرده است.

جو آئه سال ۲۰۲۲، زمانی که پدرش را برای پرتاب یک موشک بالستیک قاره پیما همراهی می‌کرد توسط رسانه دولتی پیونگ یانگ به جهان معرفی شد.

او از آن زمان، در بسیاری از مراسم رسمی پدرش از جمله تمرینات نظامی، بازدید از کارخانه اسلحه‌سازی و رژه نظامی دیده شده است.


در تصویری که روز شنبه توسط کره شمالی منتشر شده، جو آئه در حال استفاده از دوربین دو چشمی برای تماشای تمرینات اخیر چتربازان در کنارش پدرش و دیگر مقامات ارشد نظامی ایستاده است.

رسانه‌های دولتی گفتند که آقای کیم روز شنبه بر تمرینات چتربازان نظارت می‌کرده است. هدف این تمرین نشان دادن توانایی سربازان کره شمالی برای اشغال «منطقه دشمن در یک حرکت» بوده است.

این رزمایش، چند روز پس از آخرین مانور نظامی سالانه آمریکا و کره جنوبی برگزار شد.

کد خبر 839656 برچسب‌ها خبر ویژه كيم جونگ اون کره شمالی

دیگر خبرها

  • مصدومیت شدید عضو بلادلاین پس از سقوط از ارتفاع/ اخبار WWE
  • نقش آفرینی دختر پیمان معادی در سریال جدید پدرش
  • دختر پیمان معادی هم با پدرش همبازی شد (فیلم)
  • توزیع ۴۵۰ تن میوه شب عید در کردستان
  • اسفراین میزبان مسابقات بین‌المللی کوراش
  • دختر کیم جونگ اون «رهبر ارشد» خوانده شد
  • شباهت علی نصیریان بازیگر و پسرانش (عکس)
  • جنجال در کره شمالی؛ دختر کیم جونگ اون «رهبر ارشد» خوانده شد
  • اتفاق معنادار در کره شمالی؛ برای اولین بار دختر کیم جونگ اون «رهبر ارشد» خوانده شد
  • آخرین وضعیت رضا داوودنژاد از زبان پدرش