Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ،مرحله یک شانزدهم نهایی  لیگ اروپا با برگزاری ۸ دیدار شروع شد و با صعود تیم‌های منچستریونایتد، میلان ، دیناموکیف ، رم ، یانگ بویز ، المپیاکوس ، اسلاویا پراگ و دیناموزاگرب  به مرحله بعدی این مسابقات به اتمام رسید.

آ ث میلان یک - ستاره سرخ بلگراد یک

تیم‌های فوتبال آ ث میلان و ستاره سرخ بلگراد در چارچوب مسابقات دور برگشت مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ اروپا به مصاف هم رفتند که این بازی با تساوی یک - یک به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گل‌های این بازی را فرانک کسیه در دقیقه ۸ برای تیم میلان و ال فاردوبن در دقیقه ۲۴ برای تیم ستاره سرخ بلگراد به ثمر رساندند. تیم میلان با این نتیجه و به لطف تساوی ۲ - ۲ هفته گذشته مقابل ستاره سرخ و به لطف گل زده بیشتر در خانه حریف به مرحله یک هشتم نهایی این مسابقات صعود کرد.

منچستریونایتد صفر - رئال سوسیه داد صفر

تیم‌های فوتبال منچستریونایتد و رئال سوسیه داد در چارچوب مسابقات دور برگشت مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ اروپا به مصاف هم رفتند که این بازی با تساوی بدون گل به اتمام رسید. شاگردان سولسشیر که در بازی رفت و در خانه حریف موفق شده بودند تیم سوسیه داد را با نتیجه ۴ بر صفر مغلوب کنند با همین نتیجه و به لطف پیروزی خارج از خانه تیم خود، به مرحله یک هشتم نهایی این مسابقات صعود کردند.

سایر دیدار‌های این مرحله با نتایج زیر به پایان رسیدند:

رم ۳ - براگا یک

کلوب بروژ صفر - دیناموکیف یک

لسترسیتی صفر - اسلاویا پراگ ۲

بایرلورکوزن صفر - یانگ بویز ۲

آیندهوون ۲ - المپیاکوس یک

بیشتر بخوانید 

نامزد‌های بهترین بازیکن و بهترین گل لیگ قهرمانان اروپا معرفی شدند

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لیگ اروپا فوتبال اروپا منچستر یونایتد میلان لیگ اروپا ستاره سرخ مرحله یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۳۵۱۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرعه کشی جام حذفی در مرحله یک هشتم نهایی

به گزارش خبرنگار مهر، مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال امروز یکشنبه ۲۷ اسفند در محل سازمان لیگ قرعه کشی شد و تیم‌ها حریفان خود را در این مرحله شناختند.

پرسپولیس، سپاهان اصفهان، تراکتور تبریز، گل‌گهر سیرجان، ملوان بندرانزلی، ذوب‌آهن اصفهان، آلومینیوم اراک، مس رفسنجان، پیکان و هوادار از لیگ برتر و چادرملو اردکان، سایپا تهران، فجر سپاسی شیراز، مس کرمان، مس سونگون ورزقان و استقلال ملاثانی از لیگ دسته اول در این مرحله حضور دارند.

قرعه کشی این مرحله به شرح زیر است:

* سپاهان اصفهان - آبی پوشان جنوب
*
*
*
*
*
*
*

کد خبر 6056982

دیگر خبرها

  • منچستریونایتد ۴-۳ لیورپول/ کامبک جنون آمیز شیاطین سرخ و صعود به نیمه نهایی+ فیلم
  • مصاف ملوان و سایپا در جام حذفی فوتبال
  • سایپا حریف ملوان در جام حذفی
  • کرمان میزبان فینال جام حذفی شد/ اعلام زمان برگزاری مرحله یک‌هشتم نهایی
  • اعلام زمان برگزاری مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی
  • مکان و زمان فینال جام حذفی مشخص شد
  • اعلام زمان برگزاری مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی/ فینال در کرمان بعد از پایان لیگ
  • قرعه کشی جام حذفی در مرحله یک هشتم نهایی
  • محرومیت فیکایو توموری و ایوان اندیکا از بازی رفت میلان - رم در لیگ اروپا
  • سرگیجه پپ: چطور ستاره رئال را مهار کنیم