Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی آلمانی چلسی خواهان خرید ارلینگ هالند در تابستان است و آبی ها از تصمیم او حمایت می کنند. 

ارلینگ هالند، ستاره جوان دورتموند مشتریان زیادی در بین تیم های اروپایی دارد. بند فسخ 75 میلیون یورویی قرارداد او در تابستان 2022 قابل فعال سازی است اما تیم هایی مانند چلسی شاید تا آن زمان صبر نکنند و در همین تابستان با دورتموند وارد مذاکره شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش طرفداری و به نقل از بیلد آلمان، چلسی می خواهد در این تابستان ارلینگ هالند را خریداری کند و توماس توخل از هم اکنون درخواست خرید او را داده است. مالک چلسی، رومن آبراموویچ در این تابستان به توخل اجازه یک "خرید گران قیمت رویایی" می دهد و توخل می خواهد این بازیکن، ارلینگ هالند باشد. 

پیش از این فابریتزیو رومانو گفته بود با وجود فعال سازی بند فسخ 75 میلیون یورویی قرارداد هالند در تابستان 2022، شرایط می تواند دورتموند را مجبور به فروش او در این تابستان کند؛ مخصوصا اگر زنبورها سهمیه لیگ قهرمانان را نگیرند. 

اخبار داغ 

پرویز پرستویی: من در رکاب علی کریمی هستم | ماجرای هزار تبلتی که علی کریمی از طریق خیریه به دست دانش آموزان می رساند احتمال توافق گل گهر و تراکتور | معاوضه علیرضا حقیقی و محمدرضا اخباری بازداشت مردی با جلیقه انتحاری در عوارضی تهران ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت منچسترسیتی اولین تیم تاریخ سطح اول فوتبال انگلیس است که در 12 بازی متوالی خارج از خانه به پیروزی می رسد جدایی هالند از دورتموند در تابستان آتی، رکورد فروش این باشگاه را خواهد شکست

منبع: طرفداری

کلیدواژه: ارلینگ هالند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۳۵۱۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عاشقانه های توماس مولر و الاغش پس از برتری بایرن مونیخ مقابل دارمشتات / فیلم

توماس مولر ساعاتی پس از برتری بایرن مونیخ مقابل دارمشتات، این ویدیو را به همراه الاغ خود در شبکه های اجتماعی منتشر کرد.

دانلود (2.2MB)

دیگر خبرها

  • بررسی یک شایعه؛ مشکل توماس توخل با برایان ساراگوسا خرید جدید بایرن مونیخ
  • عاشقانه های توماس مولر و الاغش پس از برتری بایرن مونیخ مقابل دارمشتات / فیلم
  • کل‌کل بازیکنان رئال مادرید؛ ام باپه بهتره یا هالند؟ / عکس
  • راهنمای خرید چراغ حیاطی
  • گواردیولا: به‌زودی بازی‌های سختی خواهیم داشت؛ دی بروین و هالند باید به بهترین فرم‌شان برسند
  • توماس توخل: امیدوارم مصدومیت هری کین جدی نباشد؛ موسیالا باید فرم خوبش را حفظ کند
  • رقابت الهلال با غول های ایتالیایی برای جذب جورجینیو
  • رقابت الهلال با غول‌های ایتالیایی برای جذب جورجینیو
  • والنسیا در انتظار جشن خیابانی با تاجر روس
  • ناامیدی هری کین از رفتن توخل