Web Analytics Made Easy - Statcounter

زلاتان گفت برای بازیکنان جوان صبر زیادی ندارد زیرا اگر آنها در میلان هستند، یعنی باید خوب بازی کنند. 

زلاتان ابراهیموویچ گفتگوی جالبی با Discovery+ در سوئد انجام داده که خواندن آن خالی از لطف نیست. ستاره سوئدی در ژانویه 2020 به میلان بازگشت و همچنان در این سن فرم خیلی خوبی دارد. آیا استفانو پیولی میلان را به نتایج خوب رساند یا زلاتان باعث این اوج شد؟

شاید من پیولی را زلاتانیزه کردم و باعث شدم او بیشتر شبیه به من شود (با خنده).

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیولی در حالی به میلان آمد که جو سختی حاکم بود و اگر ما در حال حاضر اینجا هستیم، به لطف کارهای او است زیرا پیولی مربی بزرگی است. او ذهنیت درستی دارد و انتظار زیادی از تیم دارد؛ هر چند که ترکیب او جوان است. شاید او صبورتر از من است اما سن او بیشتر و پخته تر از من است. 

پیولی قبلا به شرایطی عادت داشته که بخواهد تیم را در سری آ نگه دارد و واضحا آن شرایط با حضور در صدر جدول متفاوت است. فشار آن متفاوت است اما هر دو شرایط اضطراب زیادی دارد. پیولی به کار کردن با بازیکنان بزرگ عادت نداشت اما تجربه دارد و ثابت کرد که مربی بزرگی است. حالا شکی وجود ندارد که او مناسب با بالاترین سطح مربیگری است. 

ایبرا گفت برای پیشرفت بازیکنان جوان اصلا صبور نیست:

وقتی شما در این سطح بازی می کنید، مهم نیست چه کسی هستید. اگر اینجا هستید، شایسته حضور در اینجا هستید و هیچکس قرار نیست برای شما صبر کند. برای من مهم نیست جوان هستید یا نه، در میلان وقتی برای اتلاف وجود ندارد. الان باید خوب بازی کنید. اگر خوب بازی نکنید، میلان یک مهاجم دیگر جذب می کند. برای همه همینطور است. واضحا وقتی شما رافائل لیائو هستید، شرایط در خارج از زمین متفاوت است اما وقتی سیمون کیائر یا یک بازیکن باتجربه باشید، رفتار متفاوتی با شما می شود. شما بچه دارید. این فرق دارد. اما در زمین، همه یکی هستیم. 

وقتی برای اولین بار به ایتالیا آمدم، هم تیمی هایی داشتم که من در مقابل آنها بچه بودم و به تیم انرژی و آندرنالین می دادم. همه هم تیمی هایم در یووه ستاره بودند که جام های بزرگی کسب کرده بودند و در زمان خودشان بهترین بودند. در نسل جدید، کافی است 5 دقیقه خوب بازی کنید و شما را به عنوان یک بازیکن بزرگ می بینند. خوشحالم که از نسل قبل هستم. آنجا باید قبل از آنکه مورد ستایش قرار می گرفتید، خودتان را کاملا ثابت می کردید. 

زلاتان باز هم رونالدو نازاریو را بهترین بازیکن تاریخ خواند:

من به همه کسانی که با من بازی کرده اند، گفته ام: رونالدو یعنی فوتبال. حرکاتش در زمین و با توپ و آن دویدن های زیگزاگی... به نظر من رونالدو بهترین بازیکن تاریخ است. هیچ شکی در این ندارم. 

زلاتان همچنین به انتقاد از لبران جیمز پرداخت و گفت او در بسکتبال عالی است اما نباید در سیاست دخالت کند:

کاری که او می کند، منحصر بفرد است اما این را دوست ندارم که چهره های معروف در مورد سیاست صحبت می کنند. کاری را بکنید که در آن خوب هستید. من فوتبال بازی می کنم چون در آن بهترین هستم. اگر سیاسی بودم، سراغ سیاست می رفتم. این اولین اشتباهی است که چهره های معروف مرتکب می شوند. به نظر من باید هر کس به کار خودش مشغول باشد و این مسائل دوری کند. 

اخبار داغ 

پرویز پرستویی: من در رکاب علی کریمی هستم | ماجرای هزار تبلتی که علی کریمی از طریق خیریه به دست دانش آموزان می رساند احتمال توافق گل گهر و تراکتور | معاوضه علیرضا حقیقی و محمدرضا اخباری بازداشت مردی با جلیقه انتحاری در عوارضی تهران ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت منچسترسیتی اولین تیم تاریخ سطح اول فوتبال انگلیس است که در 12 بازی متوالی خارج از خانه به پیروزی می رسد جدایی هالند از دورتموند در تابستان آتی، رکورد فروش این باشگاه را خواهد شکست

منبع: طرفداری

کلیدواژه: خوب بازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۳۵۱۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خط و نشان مدافع ذوب آهن برای تراکتوری‌ها

به گزارش ورزش سه، ذوب آهن در چارچوب مسابقات هفته بیست و چهارم لیگ برتر موفق شد در اراک به پیروزی برسد؛ بردی که نمی‌توان در آن درخشش فریبرز گرامی مدافع این تیم را نادیده گرفت. فریبرز گرامی که در تیم منتخب این هفته لیگ برتر هم قرار گرفته، درباره مصاف با آلومینیوم به خبرنگار ما گفت: بازی خیلی خوبی بود و خوب پیش رفت. نیمه اول نتوانستیم آنطور که می‌خواستیم در زمین ظاهر شویم که شاید علتش خستگی بچه‌های تیم بود. البته طبیعی هم بود، چرا که در یک بازه 12 روزه سه بازی پشت سر هم داشتیم. باز هم خدا را شکر در نیمه دوم شرایط ما خیلی بهتر شد و خصوصا با تعویض‌هایی که داشتیم، روند بازی ما دگرگون شد.

وی درباره وضعیت ذوب آهن توضیح داد: تیم در شرایط مطلوبی قرار دارد. علی‌رغم نمایش خوبی که در این چند بازی اخیر داشتیم، آنطور که باید به حق‌مان نرسیدیم. ما حداقل می‌توانستیم 7 امتیاز دیگر در این مدت بیشتر داشته باشیم. نکته مهم این است که تیم ما به روند خوبی رسیده و آن را ادامه می‌دهد. مدتی بود که همه اعضای تیم مخصوصا آقای ربیعی تحت فشار خاصی بودند. خدا را شکر با این برد توانستیم از این فشار خارج شویم.

مدافع ذوب آهن درباره شرایط حاکم بر ذوب‌آهن عنوان کرد: جو حاکم بر ذوب آهن خیلی خوب است. من خودم فکر نمی‌کردم اینقدر زود بتوانم با بقیه ارتباط بگیرم اما این اتفاق افتاد و بچه‌های ذوب آهن ثابت کردند که هم از نظر اخلاقی و هم از نظر فنی بی‌نظیر هستند. درباره شرایط مالی ذوب آهن هم باید بگویم که خدا را شکر، می‌گذرد. شاید در حد انتظار خودم نباشد اما بد هم نیست.

او با تقدیر از طرفداران ذوب‌آهن گفت: هواداران ذوب آهن واقعا این تیم را دوست دارند. طبیعی است که وقتی تیمی چند بازی نتیجه نگیرد، هوادارانش دلسرد شوند ولی طرفداران ذوب آهن ثابت کردند اینگونه نیستند. همین بس که در بازی اراک تا لحظه آخر حمایت کردند و خدا را شکر توانستیم مزد این حمایت را بگیریم. از آنها می‌خواهم در بازی با نساجی هم تیم را تنها نگذارند و خیلی به حضورشان در ورزشگاه نیاز داریم تا بتوانیم لیگ را با بهترین رتبه به پایان برسانیم.

گرامی درباره دیدار با تراکتور در جام حذفی عنوان کرد: ما نگاه خاصی به جام حذفی داریم. شاید تراکتور اخیرا نتایج خوبی نگرفته اما فوتبال خیلی خوبی را ارائه داده است. تراکتور حریف سرسختی است و با حمایت پر شور هوادارانش کار سختی خواهیم داشت. قطعا آنها به دنبال قهرمانی جام حذفی هستند ولی ما هم با انگیزه مضاعف به میدان خواهیم رفت تا انشاالله نتیجه لیگ را مقابلشان تکرار کنیم.

دیگر خبرها

  • پایان پیولی: زلاتان سرمربی میلان را انتخاب کرد
  • خط و نشان مدافع ذوب آهن برای تراکتوری‌ها
  • بلاک شات دیدنی لبران جیمز مقابل جمال موری در دیدار دنور ناگتس و لس آنجلس لیکرز / فیلم
  • استفانو پیولی بدترین سرمربی میلان در تاریخ دربی دلامادونینا؛ 10 باخت در 15 بازی
  • استفانو پیولی: آینده من؟ اینزاگی 14 ماه پیش مشکل داشت و ببینید اکنون چه دستاوردی دارد
  • پیولی: یک سال پیش می‌خواستند اینزاگی را اخراج کنند!
  • هرتزوگ: آمریکا در سیاست داخلی ما دخالت نکند
  • پیولی: هر کاری می‌کنیم تا اینتر برنده دربی نباشد
  • دلجویی کاپیتان استقلال از نیروی انتظامی و کمیته انضباطی
  • پیولی: بازی با اینتر فرصتی برای نشان دادن غرور و رستگاری میلان است