Web Analytics Made Easy - Statcounter

این روز ها فضای مجازی در دیده شدن تولیدات سینمایی و تلویزیونی تاثیر بسیار زیادی دارد طوری که مدیران روی آن حساب ویژه ای باز کردند و مشخصا دیده شده است که تیم محتوایی هر برنامه و سریال تلویزیون مدیریت شده بخش هایی از آن را با هدف وایرال در فضای مجازی تولید می کنند که به اعتقاد کارشناسان در دیده شدن و معرفی اثر، اثری به مراتب پر رنگ تر از پخش از آنتن رسانه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با برخی از برنامه سازان، کارگردانان و تهیه کنندگان و... در این باره گفت و گو کردیم.

بهروز مفید تهیه کننده سینما و تلویزیون در خصوص اینکه فضای مجازی چقدر در دیده شدن سریال « بیگانه ای با من است» موثر بوده به خبرنگار سرویس فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا گفت: حقیقتا اطلاعات کافی در مورد این قضیه ندارم در حال حاضر تلویزیون امکانی را به نام تلوبیون ایجاد کرده است که بر اساس آمار به دست آمده نزدیک به حدود 1 میلیون و 700 هزار نفر از این طریق سریال را دنبال کرده اند ولی من اطلاعات دقیقی در این خصوص که چه نسبتی بین فضای مجازی و سریال بوده است ندارم.

او در این باره که آیا تا به این لحظه از بازخورد سریال رضایت دارید و اینکه این بازخورد چقدر به پیش بینی های شما نزدیک بوده است بیان کرد: تصوری که من از بازخورد سریال داشتم تا حدود زیادی تحقق پیدا کرده است و در حال حاضر بازخورد مخاطبان به نظر بد نیست منتها چون هنوز سازمان، آمار رسمی اعلام نکرده است من به عنوان تهیه کننده تمایل ندارم که حرفی بیشتر از چیزی که هست به زبان بیاورم به قولی نمی توانم آسمان به ریسمان ببافم. به طور کل حس عمومی خودم از اطرافم این است که به نسبت این سریال قابل قبول بوده است.

بهروز مفید در این خصوص که از فضای مجازی برای تبلیغ اثر به چه مقدار استفاده کرده است و اینکه آیا به این مسئله که بخش هایی از این سریال در فضای مجازی پخش شود فکر کرده یا خیر خاطرنشان کرد: خیر چرا که ما یک امکانی به نام تلویزیون و تلوبیون داریم که اگر مخاطب بخواهد ارتباطی برقرار کند این امکان وجود دارد ولی ما برای کار های تبلیغاتی وارد شبکه های مجازی نشدیم. حداقل من به عنوان تهیه کننده درگیر این بخش نشده ام.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تلویزیون سریال تهیه کننده مجموعه تلویزیونی بهروز مفید بیگانه ای با من است تهیه کننده فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۳۵۲۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی‌ هلال احمر به حدود ۴۰ هزار و ۹۳۴ آسیب دیده سیلاب بلوچستان تداوم دارد

سیدمحمد مهدی سجادی  گفت: از ۲۸ فروردین ماه، ۱۳ شهرستان و ۲۴۲ روستا در جنوب سیستان و بلوچستان تحت تاثیر سامانه بارشی قرار گرفتند.

وی افزود: در این مدت ۱۱۱ تیم عملیاتی هلال احمر سیستان و بلوچستان به ۴۰هزار و ۹۳۴ نفر در قالب ۹ هزار و ۱۷۰ خانوار متأثر امدادرسانی کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان تصریح کرد: نیروهای عملیاتی هلال احمر ۲ هزار و ۷۴۵ نفر از متاثرین را اسکان اضطراری دادند.

وی بیان کرد: در این مدت سه هزار و ۶۴۶ کیلوگرم نایلون پوششی، چهار هزار و ۵۸۹ تخته پتو، ۲ هزار و ۷۵۳ تخته موکت، بیش از ۱۰ هزار بطری آب معدنی و در مجموع هفت هزار و ۲۸۹ بسته غذایی توسط امداد هوایی و زمینی با حضور تیم‌های عملیاتی هلال احمر در بین متأثرین توزیع شد.

سجادی از هموطنان خواست از تردد و توقف در مسیرها، جاده‌ها و بستر رودخانه‌ ها خودداری کنند و در صورت بروز هرگونه حادثه با شماره ۱۱۲ ندای امداد و نجات تماس بگیرند.

 
 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • کنکوری‌ها مراقب شگردهای کلاهبرداران باشند
  • شبکه سه؛ پربازدیدترین شبکه تلویزیون
  • عکس| تصویر دیده نشده از امیر جعفری در کنار بازیگر سریال جنگل آسفالت
  • ۶۹/۲ درصد ایرانیان، تلویزیون می‌بینند | شبکه 3، آی فیلم و شبکه یک؛ به ترتیب پربازدیدترین شبکه‌های تلویزیونی
  • انتقام از بلاگر معروف به خاطر اختلاف بر سر تبلیغات
  • «به افق فلسطین» وایرال می‌شود اما نه به هر قیمتی!/ مخاطب افت نکرد
  • بازتاب اجرای طرح نور در فضای مجازی
  • برگزاری دوره های سواد رسانه برای کاهش آسیبهای فضای مجازی
  • امدادرسانی‌ هلال احمر به حدود ۴۰ هزار و ۹۳۴ آسیب دیده سیلاب بلوچستان تداوم دارد
  • برگزاری دومین اکران مردمی «آسمان غرب»/ میلاد کی‌مرام: نمی‌توان جلوی سینمای قهرمان محور را گرفت