Web Analytics Made Easy - Statcounter

از دانلود نرم افزار ماشین‌حساب مهندسی تا موزیک پلیر.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانلود اطلاع رسانی دانلود نرم افزار اندروید دانلود رایگان برنامه اندروید دریچه فناوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۳۵۳۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سند برش استان خوزستان رونمایی شد

ایسنا/خوزستان سند برش استان خوزستان از مجموعه نقشه مهندسی فرهنگی کشور امروز با حضور استاندار خوزستان، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی و جمعی از مسئولان خوزستانی رونمایی شد.

عبدالله افرازه‌شهاوندروز سه‌شنبه هفتم فروردین ۱۴۰۲ در نشست شورای فرهنگ عمومی در سالن جلسات حوزه استاندار بیان کرد: دغدغه‌های زیادی در خصوص تدوین برش استانی سند مهندسی فرهنگی خوزستان وجود داشت زیرا اقدامات فرهنگی جزیره‌ای توسط دستگاه‌های مختلف انجام می‌شد ولی فقدان سند بالادستی احساس می‌شد.

به گزارش ایسنا، وی ادامه داد: شورای عالی انقلاب فرهنگی تدبیر خوبی برای برش سند مهندسی فرهنگی کشور اتخاذ کرد که در چند استان انجام و در شهریور ۱۴۰۲ پس از بررسی‌های صورت گرفته نهایی شد.

معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان تصریح کرد: شورای فرهنگ عمومی کشور از منابع و از ظرفیت‌های مختلف دانشگاهی، میدانی و پژوهشگاه‌ها برای تدوین این سند استفاده کرد تا به چالش‌های فرهنگی پرداخته شود.

افرازه‌شهاوند اظهار کرد: چالش‌های فرهنگی شهرستان‌ها مطالبه، نمونه کارهای ۱۲ استان بررسی و از تمام دستگاه‌های فرهنگی دخیل نیز نظرخواهی شد تا هشت مساله در سه نوبت در شورای فرهنگ عمومی استان مطرح شد.

وی ادامه داد: تغییر سبک زندگی ایرانی اسلامی، تضعیف فرهنگی عفاف و حجاب، تضعیف باورهای دینی، تضعیف جایگاه و تاثیرگذاری مراجع فرهنگی، چالش‌های فرهنگی ناشی از حاشیه‌نشینی از جمله مسایلی هستند که در این سند متناسب با چالش‌های خوزستان احصا شدند.

او گفت: ۲۴ اقدام ملی در این راستا مناسب تشخیص داده شده و ۱۹۷ برنامه در راستای این اقدامات تعریف شدند و ۳۴۱ همکار برنامه نیز برای این موضوع در سند تعیین شدند که امیدواریم خروجی خوبی داشته باشند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پشت صحنه کلیپ نوروزی بازیگران زن ایرانی / میکاپ سنگین مریم مومن و یکتا ناصر( فیلم)
  • اعلام آخرین ملهت ثبت نام در بیست و یکمین جشنواره ملی پایان‌نامه سال
  • کسب مدال برنز «دلبسته» در «گلوبال موزیک اِواردز»
  • «دلبسته» مدال برنز در مسابقات بین‌المللی موسیقی «گلوبال موزیک اِواردز» را کسب کرد
  • حذف فرآیند دونقشه‌ای به نفع شهروندان
  • طمع بر سر حکمرانی، اندیویا را به چالش کشید!
  • حذف فرآیند دونقشه‌ای به نفع شهروندان است
  • نرم‌افزار سوء نقش نظارتی مردم را پررنگ می‌کند
  • عرضه نرم افزار «جامع تفاسیر نور» در نمایشگاه بین المللی قرآن کریم 
  • سند برش استان خوزستان رونمایی شد