Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-24@17:27:56 GMT

صید کوسه انسان نمای عجیب در اندونزی +عکس

تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۳۵۳۴۰

صید کوسه انسان نمای عجیب در اندونزی +عکس

 باشگاه خبرنگاران: شاید تابحال تصاویر موجودات دریایی عجیبی را در فضای مجازی دیده باشید، اما حتما تصویر یک کوسه جهش یافته انسان نما به ذهن شما خطور نکند. این موجود عجیبی بود که یک ماهیگیر محلی در سواحل اندونزی با آن رو برو شد.

«عبدالله نورن»، ۴۸ ساله در آب‌های نزدیک به «روتو ندائو» در استان نوسا تنگارا شرقی مشغول ماهیگیری بود که این موجود در تور ماهیگیری او گرفتار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این ماهیگیر ابتدا تصادفی یک کوسه بزرگ را به دام انداخت و زمانی که شکم آن را شکافت سه بچه کوسه در آن بود که یکی از آن‌ها شکل و شمایلی شبیه به انسان داشت. این بچه کوسه دارای سری شبیه به انسان با دو چشم بزرگ دایره مانند در زیر پوزه بود.

آقای نورن در این باره گفت: «من اول یک کوسه مادر را شکار کردم. روز بعد وقتی شکم این کوسه را شکافتم سه بچه کوسه را در شکمش پیدا کردم. دو بچه کوسه شبیه به مادرشان بودند، اما یکی از آن‌ها قیافه‌ای شبیه به انسان داشت.»

این ماهیگیر بچه کوسه را با خود به خانه برد و تصمیم گرفت تا از آن نگهداری کند. این در حالی بود که همسایگان به وی پیشنهاد کردند که بچه کوسه را به آن‌ها بفروشد.

نورن در این باره گفت: «خانه من محل تماشای این بچه کوسه شده است. بسیاری با دیدن این بچه کوسه به من پیشنهاد می‌دهند که آن را به آن‌ها بفروشم، ولی من می‌خواهم از آن نگهداری کنم، چون بر این باورم که برای من خوش شانسی می آورد.»

 

منبع: فردا

کلیدواژه: اندونزی صید کوسه کوسه انسان نما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۳۵۳۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرتاب اوت های دقیق و دیدنی پراتاما آرهان، بازیکن جوان تیم ملی اندونزی / فیلم

پرتاب اوت های دقیق و دیدنی پراتاما آرهان، بازیکن جوان تیم ملی اندونزی / فیلم

دیگر خبرها

  • گل جالب و عجیب علی‌اصغر حسن‌زاده به قرقیزستان + ویدئو
  • (ویدئو) حضور پرتعداد و عجیب مهاجران آفریقایی در آلمان!
  • ربات انسان‌نمای تسلا سال آینده آماده فروش می‌شود
  • (تصویر) یک نکته عجیب در عکس‌های جدید تتلو در دادگاه
  • پرتاب اوت های دقیق و دیدنی پراتاما آرهان، بازیکن جوان تیم ملی اندونزی / فیلم
  • (ویدئو) انتشار تصویر عجیب از «بنیامین بهادری»
  • تصویر عجیب از مردی که زمانی همه زنان دنیا عاشقش بودند!
  • پیام عجیب قهرمان المپیک پس از 9 ماه غیبت/ اخبار WWE
  • کارایی‌های عجیب کارت ملی در ایران؛ از خرید خودرو تا گوسفند!
  • کوچ ملی‌پوش والیبال ایران به اندونزی!