Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- فرمانده پلیس راهور استان کرمانشاه گفت: ۵۵ درصد تلفات تصادفات معابر شهری در کرمانشاه مربوط به عابران پیاده است که بالاتر از میانگین کشوری قرار دارد. - اخبار استانها -

سرهنگ فضل‌الله شیری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه با اشاره به اینکه در 11 ماه امسال 55 درصد تلفات تصادفات درون شهری مربوط به عابران پیاده بوده است اظهار داشت: میانگین تلفات عابران پیاده در تصادفات معابر شهری در کشور 44 درصد است که این میزان در کرمانشاه بالاتر از میانگین کشوری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده پلیس راهور استان کرمانشاه‌ با اشاره به دلایل تصادفات منجر به فوت عابران پیاده عنوان کرد: تداخل در عبور و مرور عابران پیاده و وسایل نقلیه به دلیل اشغال پیاده‌راه‌ها توسط کسبه و سرعت خودروها از مهمترین دلیل تلفات عابران پیاده است.

تصادف شدید ستاره گلف جهان + عکسسوختگی مرگبار 3 سرنشین پژو 405 بر اثر تصادف شدید با کامیونتصادف خونین در بلوچستان 3 کشته و 10 مصدوم در پی داشت

فرمانده پلیس راهور استان کرمانشاه گفت: با توجه به اینکه در کلانشهر کرمانشاه نیاز به سیستم‌های کنترل هوشمند و دوربین‌های سرعت‌سنج بسیار مهم است به طور مکرر از استانداری درخواست شده که این موضوع پیگیری شود.

شیری افزود: گذرگاه‌های ایمن به ویژه پل‌های مکانیزه برای عبور و مرور عابران از عرض سواره‌رو بسیار مهم است که از 52 پل عابر پیاده در کلانشهر کرمانشاه هیچ استفاده‌ای نمی‌شود.

فرمانده پلیس راهور استان کرمانشاه عنوان کرد: در بهمن ماه با قطعی برق در برخی از معابر در بزرگراه‌ها مواجه شدیم وسعت میدان دید برای رانندگان با ایمن‌سازی و پدیدارسازی معابر عمومی باید به حداکثر خود برسد.

وی گفت: قطعی مکرر برق به ویژه به صورت تناوبی در سطح معابر و بزرگراه‌ها سبب وقوع حوادث شده به طوری که در 20 بهمن ماه در ورودی شهر کرمانشاه یک فقره تصادف منجر به فوت رخ داد که بخشی به دلیل نبود روشنایی بود.

انتهای پیام /832/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شورای اسلامی کرمانشاه شورای اسلامی کرمانشاه پلیس راهور استان کرمانشاه عابران پیاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۳۵۳۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلفات جاده‌ای نوروزی بوشهر ۶۴ درصد کاهش یافت

دبیر کمیسیون ایمنی راه‌های استان بوشهر از کاهش ۶۴ درصدی تلفات تصادفات جاده‌ای نوروزی خبر داد و گفت: خواب آلودگی و خستگی، مهمترین عامل تصادفات در جاده‌های استان بوشهر است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، عبدالکریم اخترشناس ظهر امروز در جمع خبرنگاران در بوشهر با اشاره به آغاز طرح نوروزی راهداری از 24 اسفند اظهار داشت: در طرح نوروزی تا 6 فروردین تعداد تلفات ناشی از تصادفات در جاده‌های استان بوشهر 5 نفر ثبت شده که نسبت به همین بازه زمانی در سال گذشته که این تعداد 14 نفر بود، فوتی حوادث رانندگی برون شهری 64 درصد کاهش داشته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر اضافه کرد: طی این مدت، در اثر تصادفات 156 نفر از هموطنان در جاده‌های استان مصدوم شده‌اند.

وی با اشاره به ثبت 181 تصادف در جاده‌ای استان بوشهر در ایام نوروز امسال خاطرنشان کرد: این تعداد تصادف در مقایسه با با مدت مشابه سال قبل 59 درصد کاهش یافته است.

اخترشناس خواب‌آلودگی و خستگی، را مهمترین عوامل تصادفات نوروزی در محورهای مواصلاتی استان دانست و تصریح کرد: خستگی و خواب‌آلودگی، سرعت زیاد و عدم توجه به جلو مهمترین عامل تصادفات نوروزی در جاده‌های استان بوشهر ثبت شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر 15 دقیقه استراحت بعد از 2 ساعت رانندگی را مورد تاکید قرار داد و با اشاره به اینکه بیش از 60 درصد از تصادفات منجر به واژگونی و خروج خودرو از جاده شده، به مسافرین نوروزی توصیه کرد: اگر به ازای هر 2 ساعت رانندگی، 15 دقیقه در پارکینگ‌های امن جاده‌ای یا مجتمع‌های خدمات رفاهی استراحت شود در کنار رانندگی با سرعت مطمئنه و عدم استفاده از تلفن همراه در حین رانندگی، نقش به‌سزایی در پیشگیری از تصادفات جاده‌ای دارد.

وی با بیان اینکه کاهش تصادفات جاده‌ای همیشه در اولویت راهداری، پلیس و سایر دستگاه‌های متولی است، یادآور شد: امیدواریم با رعایت قوانین رانندگی و مسئولیت‌پذیری بیشتر، شاهد سفر بی‌خطر و استمرار آمار کاهشی سوانح جاده‌ای باشیم.

انتهای پیام/190

 

دیگر خبرها

  • تمهیدات ترافیکی شب‌های قدر در تهران/ ممنوعیت تردد کامیون‌ها و فعالیت‌های عمرانی در این شب‌ها
  • تمهیدات ترافیکی پلیس راهور سیستان وبلوچستان در شب‌های قدر
  • تمهیدات ترافیکی پلیس راهور سیستان و بلوچستان در شب‌های قدر
  • تمهیدات ویژه ترافیکی شب های قدر در تهران / تردد کامیون‌ها در سطح شهر ممنوع
  • بیش از ۴۰ درصد تلفات جاده‌ای مربوط به سرنشینان غیر از راننده است
  • کاهش ۶۴ درصدی تلفات جاده‌ای نوروزی در استان بوشهر
  • تلفات جاده‌ای نوروزی بوشهر ۶۴ درصد کاهش یافت
  • معابر و بزرگراه‌های سطح شهر تهران خلوت است
  • معابر پایتخت خلوت است / سراغ سرعت و سبقت نروید 
  • معابر پایتخت خلوت است/ ممنوع بودن سرعت و سبقت