Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پنجشنبه شب ایرنا، دراین دوره از رقابت‌های لیگ برتر فوتبال امیدهای هرمزگان چهار تیم شهید وقفی میناب، فولاد هرمزگان، سایپا بندرلنگه و اتحاد روستایی جاسک در یک گروه به صورت رفت وبرگشت با همدیگر پیکار کردند.
 در پایان پس از انجام ۱۲ بازی و ثبت ۳۰ گل درون دروازه ها، تیم فولاد هرمزگان بدون باخت و کسب ۱۴ امتیاز بر بام قهرمانی ایستاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
تیم‌های شهید وقفی با هشت امتیاز و سایپا بندرلنگه با هفت امتیاز عناوین دوم وسوم را کسب کردند.
تیم فوتبال فولاد با قهرمانی در مسابقه‌های امیدهای استان به عنوان نماینده هرمزگان در رقابت‌های مناطق امیدهای  کشور شرکت می‌کند.

برچسب‌ها فوتبال هرمزگان لیگ برتر فوتبال

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال هرمزگان لیگ برتر فوتبال فوتبال هرمزگان لیگ برتر فوتبال اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۳۵۵۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بایرن با ۵ گل روحیه گرفت

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، نتایج و برنامه ادامه مسابقات به این شرح است:
وولفسبورگ ۱ - ۰ بوخوم
هوفنهایم ۴ - ۳ بوروسیا مونشن گلادباخ
اف ث کلن ۰ - ۲ دارمشتات
هایدن هایم ۱ - ۲ ار بی لایپزیش
اونیون برلین ۱ - ۵ بایرن مونیخ (گل‌های بایرن: لئون گورتسکا در دقیقه ۲۹، هری کین ۱ + ۴۵، توماس مولر ۵۳ و ۶۶ و ماتیس تل ۶۱)  

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


برنامه - یک شنبه ۲ اردیبهشت:
وردربرمن - اشتوتگارت
بوروسیا دورتموند - بایرلورکوزن
فرایبورگ - ماینتس

در جدول بوندسلیگای آلمان، تیم بایرلورکوزن با ۷۹ امتیاز قهرمان زودهنگام فصل لقب گرفته است و مجوز حضور حضور در دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا را در فصل آینده کسب کرد. تیم‌های بایرن مونیخ (قهرمان فصل قبل) با ۶۶، اشتوتگارت با ۶۳، ار بی لایپزیش با ۵۹ و بوروسیا دورتموند با ۵۶ امتیاز دوم تا پنجم هستند. تیم لورکوزن هنوز در این فصل در بوندسلیگا شکست نخورده است. تیم لورکوزن نخستین بار قهرمان لیگ آلمان شد.

در پائین جدول تیم‌های ماینتس با ۲۶، اف ث کلن با ۲۲ و دارمشتات با ۱۷ امتیاز در رده‌های ۱۶ تا ۱۸ قرار گرفته اند. دو تیم آخر جدول به بوندسلیگای دو سقوط می‌کنند و تیم شانزدهم برای بقا در دسته اول باید با تیم سوم دسته دوم در پلی آف مصاف دهد.

دیگر خبرها

  • هفته بد مشهدی‌ها در لیگ دسته سوم فوتبال
  • استقلالی‌ها دیگر با لشگرکشی قهرمان نمی‌شوند | جدایی یحیی به نفع پرسپولیس شد | پرسپولیس بهترین تیم ایران است | استقلال امتیاز از دست می‌دهد و...
  • ایران- کویت، امروز ۱۷:۳۰؛ امید افغانستان به تیم ملی ایران
  • ایران- کویت ، امروز 17:30؛ امید افغانستان به تیم ملی ایران
  • تساوی شهرراز شیراز و مس کرمان در فوتبال دسته یک کشور
  • بایرلورکوزن تا آستانه اولین شکست فصل رفت و باز هم نباخت
  • لیگ‌یک/ بازگشت شیرین شاگردان روانخواه در خانه
  • شکوفایی تولید و رکوردشکنی فولاد هرمزگان در بهار 1403
  • تاکید استاندار هرمزگان بر تعیین تکلیف دانشکده‌های شیمی، نفت و فولاد  
  • بایرن با ۵ گل روحیه گرفت