Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-20@04:08:38 GMT

مهار آتش سوزی یک انبار مواد غذایی در رشت

تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۳۵۵۳۱

مهار آتش سوزی یک انبار مواد غذایی در رشت

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، شهرام مومنی، رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت گفت: ساعت ۲۳ و ۷ دقیقه شب گذشته آتش سوزی یک انبار مواد غذایی به مرکز کنترل ۱۲۵ آتش نشانی رشت اطلاع داده شد.

او از اعزام ۶۸ آتش نشان و افسر ارشد، به همراه ۲۱ دستگاه خودروی اطفایی، نردبان و نجات به محل حادثه واقع در خیابان پاسداران، پل عراق، کوچه شهاب خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس آتش نشانی رشت اظهار داشت: محل آتش سوزی انبار مواد غذایی بر اثر وجود مواد سوختنی هر لحظه بر شدت آن افزوده می‌شد.

مومنی ادامه داد: با توجه به پشت بام‌های به هم چسبیده و سرایت آتش به پشت بام آپارتمان در حال احداث و احتمال گسترش از یک طرف به آپارتمانی دیگر سریعا نسبت به مهار و پیشگیری از گسترش آتش سوزی اقدام شد.

او علت حادثه را به واسطه شدت دود گرفتگی و ناتمام بودن عملیات لکه گیری در دست بررسی دانست و گفت: خوشبختانه در این عملیات به کسی آسیب جانی نرسید.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت از شهروندان خواست: از تجمع در محل حوادث به علت غیرقابل پیش بینی بودن رخداد‌های ناگوار احتمالی (پرتاب اشیا، انفجارات و ...) به شدت خودداری کنند.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آتش نشانی رشت مهار آتش آتش سوزی ساختمان آتش نشانی آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۳۵۵۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶ کشته اتباع بر اثر آتش سوزی در تهران

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران، از مرگ ۶ کارگر غیرایرانی در حریق اتاقک کارگری خبر داد.

سید جلال ملکی درباره جزئیات حادثه ظهر امروز گفت: ساعت ۱۳:۰۲ دقیقه ظهر امروز یک مورد آتش سوزی در اتوبان شهید یاسینی نرسیده به بیمارستان شهید لواسانی به سامانه ۱۲۵ اعلام شد. 

وی افزود: آتش نشانان بالافاصله به محل حادثه اعزام شدند و در محل مشاهده کردند که در یک پروژه در حال ساخت، چندین اتاقک ۱۲ متری که محل استراحت کارگران بود در محل وجود داشت که یکی از این اتاقک‌های حدودا ۱۰ متری، دچار حریق شده است.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران ادامه داد: داخل اتاقک وسیله خاصی جز پتو و موکت وجود نداشت اما اتاقک شعله ور بود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران ادامه داد: متاسفانه ۶ نفر کارگر دیگر که از اتباع غیرایرانی نیز بودند؛ در اتاقک گیر کرده بودند و نتوانسته بودند خود را نجات دهند.

ملکی گفت: به تائید عوامل اورژانس، هر شش نفر جان خود را از دست داده اند.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • مهار آتش سوزی یک واحد آپارتمانی در شهر رشت
  • آتش گرفتن یک واحد آپارتمانی در شهر رشت
  • حریق انبار لوازم الکتریکی در بزرگراه پیامبر اعظم(ص) مشهد مهار شد
  • ۶ کشته اتباع بر اثر آتش سوزی در تهران
  • آتش سوزی مرگبار در شرق تهران
  • اطفای حریق انبار ضایعات در دورود
  • مرگ دردناک مرد میانسال در میان شعله‌های آتش
  • مهار آتش سوزی منزل مسکونی در ده مجنون کرمانشاه
  • (ویدئو) آتش‌سوزی گسترده انبار کالا در میدان مهارت شیراز
  • آتش سوزی منزل مسکونی در محله ده مجنون کرمانشاه مهار شد