Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@21:06:43 GMT

بازیکن پیشین پرسپولیس به تیم قعرنشین عراق پیوست

تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۳۵۵۷۴

بازیکن پیشین پرسپولیس به تیم قعرنشین عراق پیوست

به گزارش خبرنگار مهر و به نقل از سایت «کوره» مهدی دغاغله بازیکن ایرانی برای پیوستن به تمرینات تیم الحدود وارد بغداد شد و کارش را با این تیم آغاز کرد.

دغاغله سابقه بازی در تیم‌های زیادی از ایران از جمله ملوان، پرسپولیس، فولاد خوزستان، سایپا، مس کرمان، فجر سپاسی و گل گهر را دارد.

الحدود در پایان هفته بیستم لیگ عراق، با کسب ۱۷ ا متیاز در رده نوزدهم (لیگ عراق ۲۰ تیمی است) قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در لیگ عراق تیم القوه الجویه، الزورا و الشرطه اول تا سوم هستند.

کد خبر 5156355 مرتضی احمدی

منبع: مهر

کلیدواژه: عراق تیم فوتبال الشرطه عراق تیم فوتبال الزورا عراق مهدی دغاغله تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر والیبال تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران هندبال تکواندو هیات فوتبال استان تهران باشگاه پرسپولیس مهدی طارمی علیرضا بیرانوند انتخابات فدراسیون فوتبال اردوی تدارکاتی کشتی آزاد کشتی فرنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۳۵۵۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره پرسپولیس لیگ را از دست داد

بازیکن ملی‌پوش تیم فوتبال پرسپولیس مدت‌هاست که به دلیل مصدومیت از ترکیب اصلی این تیم دور است و به نظر می‌رسد فصل برای این بازیکن تمام شده باشد.

به گزارش مشرق، مرتضی پورعلی‌گنجی پیش از تقابل با پیکان در دیدار تیم ملی ایران و قطر در فینال رقابت‌های چهارجانبه اردن بعد از برخورد با بازیکن قطری به شدت مصدوم و بعد از معاینات مشخص شد که این بازیکن دچار پارگی رباط صلیبی شده است و حداقل ۶ ماه دور از میادین خواهد بود.

مدافع ملی‌پوش سرخ‌پوشان حالا رفته‌رفته به پایان دوران نقاهت خود نزدیک می‌شود و تمرینات خود را آغاز کرده است. او اکنون به همراه یاسین سلمانی، دیگر بازیکن مصدوم قرمزها تمرینات خود را زیر نظر کادر پزشکی پرسپولیس انجام می‌دهد.

با این وجود نه تنها تیم پزشکی سرخ‌ها بلکه پورعلی‌گنجی هیچ‌ تمایلی به ریسک ندارد و با این تفاصیل، این بازیکن تقریبا از یک ماه دیگر می‌تواند برای قرمزها به میدان برود.

با توجه به برنامه‌ریزی مسابقات لیگ برتر و همچنین مشخص شدن تقریبی زمان بازگشت پورعلی‌گنجی می‌توان گفت که لیگ بیست‌وسوم عملا برای این بازیکن به اتمام رسیده است و پرسپولیس می‌تواند در ادامه رقابت‌های جام حذفی از مدافع با تجربه خود استفاده کند.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • مراسم خاکسپاری پیشکسوت بسکتبال برگزار شد
  • مدافع ملی‌پوش پرسپولیس لیگ را از دست داد
  • ستاره پرسپولیس لیگ را از دست داد
  • ستاره ملی‌پوش پرسپولیس لیگ را از دست داد
  • تقدیر ستاره پیشین بارسا از والیبالیست بلغارستانی
  • مهدی قایدی به پرسپولیس می‌پیوندد؟
  • مربی پیشین پرسپولیس سرمربی موقت تراکتور شد
  • تراکتور به دنبال بزرگترین بمب آلمانی تاریخ لیگ برتر | مذاکره با چهره سرشناس برای آمدن به ایران
  • قطری‌ها ۳ بازیکن پرسپولیس را می‌خواهند
  • بازیکن پیشین پرسپولیس: سرخپوشان با شکست سپاهان قهرمان لیگ برتر می شود