Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-03-28@08:12:18 GMT

مشاهده کرونای ایرانی؟

تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۳۵۷۱۲

آفتاب‌‌نیوز :

سعید نمکی، در حاشیه برنامه واکسیناسیون سالمندان در آسایشگاه کهریزک، در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه در فضای مجازی عنوان می‌شود مواردی از کرونای ایرانی در کشور مشاهده شده است، گفت: هنوز جهش داخلی قابل توجه که آن را به عنوان جهش ملی اعلام کنیم نداریم، اما هر لحظه ممکن است در گوشه‌ای از کشور دچار جهش جدید ویروس شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره آخرین وضع بیماری کووید ۱۹ در کشور، افزود: همکاران ما بر اوضاع به صورت کامل مسلط هستند و تعداد آزمایش‌ها را افزایش دادیم به طور نمونه در استان خوزستان ۱۲۵۰۰ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ انجام شده این در حالی است که قبلاً در کل کشور روزانه ۲۵۰۰۰ آزمایش تشخیص کووید انجام می‌شد.

نمکی با بیان اینکه هم اکنون از مرز روزانه ۱۰۰ هزار آزمایش کووید عبور کردیم، ادامه داد: خانه به خانه به دنبال موارد ابتلاء می‌گردیم و اگر مردم کمک کنند و پروتکل‌ها رعایت شود، همکاران ما کنترل اوضاع را در دست دارند و نگرانی عمده‌ای در این حوزه نداریم.

منبع: خبرگزاری مهر

منبع: آفتاب

کلیدواژه: وزیر بهداشت سعید نمکی کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۳۵۷۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام روزانه ۴۰۰۰ متر مکعب ترانشه‌برداری در جاده جدید سرخس

      به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی، فرماندار سرخس گفت:  این در حالیست که  حجم ترانشه‌برداری در این محور پیش از این فقط روزانه  ۴۰۰ تا ۵۰۰ متر مکعب  بود و هم اکنون  ۱۷ کیلومتر از قطعه‌های ۴ الف و ب جاده جدید سرخس آسفالت شده است.    حسن نوری‌زاده  همچنین  به دریافت حق‌آبه سالانه ۵ میلیون متر مکعبی از سد دوستی اشاره کرد و افزود :‌ برای سد شوریجه حق آبه براساس حجم مخزن در نظر گرفته می‌شود.    نوری‌زاده تاکید کرد: در حالیکه در ۲۰ سال گذشته فقط ۳۰ کیلومتر از لوله‌گذاری خط انتقال سد دوستی انجام شده بود، در  دو سال اخیر  ۲۲ کیلومتر لوله‌گذاری در حال اجرا است که ۱۰ کیلومتر اول از سنگر تا شیرتپه تمام شده است و ۱۲ کیلومتر از شیرتپه تا پل خاتون با پیشرفت فیزیکی بالایی در حال انجام است.    فرماندار سرخس با اشاره به اهمیت مدیریت منابع آب و جلوگیری از خروج آب‌های مرزی، گفت: چند سال خروج آب‌های مرزی را داشتیم که با تلاشی که انجام شد مسیر  آب را  منحرف  کردیم تا در دشت سرخس باقی بماند.  

دیگر خبرها

  • انجام روزانه ۳۰ هزار تردد در آزادراه شیراز – اصفهان
  • انجام روزانه ۴۰۰۰ متر مکعب ترانشه‌برداری در جاده جدید سرخس
  • شناسایی ۴ مورد تغییر کاربری غیرمجاز اراضی کشاورزی در الیگودرز
  • اهمیت مشاوره و آزمایش‌های پیش از ازدواج در پیشگیری از تالاسمی
  • ارسال ۲ درخواست به سازمان جهانی بهداشت درباره جنایات رژیم صهیونیستی در غزه/ تحمیل کرونای روانی به مردم جهان
  • فرشاد مومنی: به مسئولان کلیدی مملکت هشدار می دهم با این وضع، حکومت زمین گیر می شود! / اوضاع به نام تولید اما کاملا به کام رباخواران است / نهادهای نظارتی کجا هستند؟
  • قطار هیدروژنی چینی با سرعت ۱۶۰ کیلومتر برساعت آزمایش شد
  • رسمی | ستاره ایرانی، پیراهن کشور عربی را پوشید | انجام اولین بازی در تیم ملی
  • روزانه ۴۰ تا ۵۰ داروخانه در مشهد بازدید می‌شود
  • این رفتارهای در خانه نشانه ابتلا به آلزایمر است