Web Analytics Made Easy - Statcounter

رامبد جوان ضبط فصل جدید «خندوانه» را آغاز کرده است و این برنامه با رعایت پروتکل‌های کرونایی قبل از نوروز ۱۴۰۰ روی آنتن شبکه نسیم می‌رود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رامبد جوان این روزها در تدارک ساخت دو پروژه سنگین است؛ فصل جدید برنامه «خندوانه» برای شبکه نسیم و سریال «مردم معمولی» در شبکه نمایش خانگی که این روزها تولیدشان همزمان شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  فصل جدید «خندوانه» ابتدا قرار بود نوروز ۹۹ روی آنتن برود اما رامبد جوان جزو اولین و حتی معدود افرادی بود که با شروع کرونا و شیوع این ویروس واگیردار در سطحی گسترده، خیلی جدی و به صراحت از ساخت این برنامه انصراف داد.   در این یک سال که مشخص شد این ویروس بنای رفتن ندارد چند باری اعلام شد که «خندوانه» به تولید می‌رسد که جدی‌ترین آن بعد از محرم و صفر بود.   پیش از این در گزارشی مشروح و مستند به تحولات پس از پایان فصل گذشته خندوانه، به مهمترین ابهامات و چالش‌های پیش روی رامبد جوان برای احیای این برند محبوب سیما پرداخته بودیم.   طی چند ماه اخیر رامبد جوان با فراخوان‌هایی در صفحه اینستاگرام خود از حضور استندآپ کمدین‌ها برای فصل جدید برنامه دعوت کرد.   و حالا فصل جدید «خندوانه» به روزهای پخش نزدیک شده است. به تازگی ساخت دکور جدید این برنامه در برج میلاد به پایان رسیده و ضبط برنامه نیز از روز گذشته هفتم اسفندماه آغاز شده است.   «خندوانه» در فصل جدید با رعایت پروتکل‌ها و استفاده از ماسک ضبط می‌شود و البته فاصله‌گذاری اجتماعی هم در محل استقرار مهمانان و مدعوین رعایت می‌شود به گونه‌ای که استودیوی این برنامه به نسبت فصل‌های قبل کمترین تعداد حضار را در خود جای داده است و تقریباً حدود ۴۰ نفر در استودیو حاضر خواهند بود.   این فصل از برنامه با ضبط چند قسمت، پخش خود را هم آغاز خواهد کرد و در روزهای پایانی اسفندماه و قبل از نوروز ۱۴۰۰ روی آنتن خواهد رفت و قرار است تا بعد از ماه مبارک رمضان روی آنتن باشد.   انتهای پیام/ منبع: مهر  

منبع: دانا

کلیدواژه: رامبد جوان روی آنتن فصل جدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۳۶۰۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش بیش از ۳۰ درصدی سرقت در ایام نوروز در قزوین

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قزوین گفت: در استان قزوین بیش از ۳۰ درصد جرایم مهم از جمله سرقت کاهش پیدا کرده است که مهمترین علت این توفیق مدیریت معتادین متجاهر بود - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، عباس کاظمی ظهر امروز در اولین جلسه کارگروه اجتماعی، فرهنگی، سلامت، زنان و خانواده استان قزوین در سال 1403، ضمن تاکید بر اهمیت حضور مدیران در کارگروه اجتماعی و فرهنگی استان قزوین، اظهار داشت: تقویت کارگروه اجتماعی در سطوح مدیریت ارشد استان و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان مورد توجه قرار گرفته است؛ این کارگروه ذیل شورای برنامه‌ریزی استان قرار دارد و شورای برنامه‌ریزی استان دارای اهمیت است، چرا که منابع را هدایت می‌کند، بنابراین حضور مدیران در این جلسات مهم است.

وی تاکید کرد: در موضوعات کارگروه که دارای اهمیت ویژه‌ای است سلسله اقدامات عملیاتی باید صورت گیرد، باید ظرفیت‌ها را شناسایی کنیم و با دستگاهی که در سال جاری همراهی قانونی را نداشته باشد برخورد می‌شود، لازم است همه دستگاه‌ها با توجه به وظایفی که قانون برای آن‌ها مقرر کرده است برای مقابله با معضلات اجتماعی از ظرفیت‌های خود استفاده کنند؛ عدم پیگیری و عدم پاسخگویی معضلی است که باید به صورت ویژه و جدی‌تر دنبال شود.

معاون استاندار افزود: قبل از پایان سال، سلسله جلساتی در حوزه برقراری امنیت و کاهش برخی از جرائم داشتیم و تصمیم‌هایی اتخاد شد که به واسطه آن در ایام تعطیلات با کاهش برخی از جرائم در قزوین روبه‌رو بودیم؛ در استان قزوین بیش از 30 درصد جرایم مهم از جمله سرقت کاهش پیدا کرده است که مهمترین علت این توفیق مدیریت معتادین متجاهر بود، مسئله سرقت یکی از مهمترین عوامل نارضایتی در کشور است که در استان قزوین با تدبیر درست میزان آن کاهش داشته است.

کاظمی با اشاره به محل در نظر گرفته شده برای ساخت کمپ ماده 16 تصریح کرد: در راستای ضمانت اجرایی تصمیمات، شهرداری تعهد دارد که 5 هکتار زمین به کمپ ماده‌16 اختصاص دهد، باید این مسئله رسیدگی شود و این کمپ را طبق موارد تعیین شده ایجاد کنیم، ایجاد اشتغال برای معتادین متجاهر توسط این کمپ سبب عدم بازگشت معتادین به جرائمی مانند سرقت می‌شود؛

معاون استاندار خاطرنشان کرد: طبق آمار منابع رسمی روند شد آسیب‌های اجتماعی در استان قزوین متوقف شده است، در بسیاری از مولفه‌ها در مقیاس آمارهای کشوری و در مقایسه با جمعیت استان قزوین وضعیت بهتری در کاهش آسیب‌های اجتماعی دارد که این روند باید با برنامه ریزی در سال جدید هم دنبال شود.

وی بیان کرد: یکی از مسائل دیگر در حوزه آسیب اجتماعی که باید مورد توجه قرار بگیرد رصد هوشمند است باید اطلاعات نسبت به آسیب‌های اجتماعی به طور دقیق و هوشمند احصا شود، بررسی‌های میدانی باید صورت بگیرد تا نگاه ما دقیق تر باشد و دچار انحراف نشویم.

کاظمی با اشاره به اقدام ایران در تنبیه رژیم صهیونیستی، بیان کرد: ما از نعمت وجود ولایت فقیه و نعمت وجود نیروهای مسلح مقتدر و عزت آفرین برخوردار هستیم، آنچه که دیدیم و همه دنیا به ویژه اشرار عالم به سرکردگی آمریکا و انگلیس آن را تجربه کردند، بی‌نظیر بود و تحولات سیاسی را در حوزه بین الملل رقم زد که جا دارد از همه عوامل اقتدار آفرین به خصوص سپاه عزیز تشکر داشته باشیم.

وی افزود: این نقطه، نقطه عطفی است که در آینده در بسیاری از معادلات بین‌المللی خودش را نشان می‌دهد، اگر چه این عملیات تاثیر بزرگ خود را نشان داده، اما در آینده نیز تاثیرات آن را خواهیم دید، ما این عزت و سربلندی را مدیون شهدایی مانند شهید تهرانی مقدم و شهید سردار سلیمانی هستیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کاهش بیش از ۳۰ درصدی سرقت در ایام نوروز در قزوین
  • پایان فصل پنجم نون خ مشخص شد
  • آیین تجلیل از برنامه سازان نوروز و ماه رمضان
  • «بگو بخند» در رادیو صبا
  • «سر سفره خدا» در طول سال هم روی آنتن می رود/ عوامل تجلیل شدند
  • فصل جدید برنامه «چرخ» در راه آنتن شبکه چهار
  • کتانی قرمز ژیلا صادقی صداوسیما را به هم ریخت
  • گزارش تصویری | نشست خبری گزارش برنامه های نوروز و رمضان رسانه ملی
  • سطح دغدغه مدیران تلویزیون: کتانی قرمز مجری خانم!
  • ادعای عجیب محمدحسین میثاقی روی آنتن زنده!