Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-25@17:19:59 GMT

کاهش دما و ماندگاری هوای سرد در کشور

تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۳۶۰۷۸

یک کارشناس سازمان هواشناسی به بررسی وضعیت جوی چند روز آینده کشور پرداخت. فریبا گودرزی درخصوص آخرین وضعیت جوی چند روز آینده کشور به میزان گفت: امروز در بعضی مناطق شمال و مرکز هرمزگان و نیمه جنوبی کرمان و شمال سیستان و بلوچستان بارش‌های پراکنده و گاهی رعد و برق خواهیم داشت. همینطور در ارتفاعات زاگرس مرکزی و ارتفاعات کرمان انتظار بارش برف پراکنده می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی با بیان اینکه شنبه و یکشنبه برای اکثر مناطق جوی آرام خواهیم داشت گفت: دوشنبه بعضی از مناطق شمال غرب و غرب کشور و نیز غرب سواحل خزر و دامنه‌های زاگرس مرکزی و جنوبی و مناطق جنوب شرق و شرق کشور بارش خواهند داشت. سه شنبه هم سامانه بارشی جدید از سمت مرز‌های غربی وارد کشور می‌شود. فعالیت این سامانه باز در شمال غرب و غرب و نیز سواحل دریای خزر و دامنه‌های جنوبی البرز و مرکز و شمال شرق خواهد بود.   بیشتر بخوانید: تداوم بارش‌ها در کشور   این کارشناس سازمان هواشناسی اظهار داشت: امروز کاهش محسوس دما و ماندگاری هوای سرد را در بیشتر مناطق کشورمان داریم. این کاهش دما برای مناطق شرق و جنوب شرق هشت تا دوازده درجه خواهد بود. طی این مدت با توجه به کاهش محسوس دما در ساعات شب و صبح در بخش‌هایی از سواحل دریای خزر و مرکز کشور احتمال یخبندان در معابر وجود دارد. از شنبه تا اواخر هفته روند افزایش نسبی هوا را خواهیم داشت. امروز جنوب شرق و شرق کشور وزش باد شدید را هم دارند. طی امروز و فردا بخش‌های شرقی و مرکزی خلیج فارس مواج است.
گودرزی در خصوص آخرین وضعیت آب‌وهوایی تهران توضیح داد: هوای تهران کمی تا قسمتی ابری همراه با وزش باد خواهد بود. امروز بیشینه دمای پایتخت ۸ درجه سانتیگراد خواهد بود.   انتهای پیام/ برچسب ها: هواشناسی هواشناسی کشور

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: هواشناسی هواشناسی کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۳۶۰۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی هواشناسی کشور ۴ و ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش صدای ایران،طبق اعلام سازمان هواشناسی امروز دامنه بارش‌ها مناطقی در غرب، مرکز و شمال شرق کشور را در بر می‌گیرد.

فردا بارش‌ها در شمال غرب و غرب پایان می‌یابد، اما در سیستان و بلوچستان و برخی مناطق هرمزگان ادامه خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • استقرار جوی پایدار در هوای خوزستان
  • هشدار مهم هواشناسی به کوهنوردان
  • آسمان مازندران تا اواسط هفته آینده صاف و آفتابی
  • افزایش دمای هوای کرمانشاه
  • هوای خنک در راه استان خراسان رضوی است
  • دمای هوای خراسان رضوی خنک می‌شود
  • هشدار نارنجی هواشناسی برای ۲۱ استان
  • هواشناسی ۱۴۰۳/۰۲/۰۴؛ هشدار طغیان رودخانه‌ها در ۲۱ استان
  • پیش بینی هواشناسی کشور ۴ و ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • هواشناسی ایران۱۴۰۳/۰۲/۰۴؛هشدار طغیان رودخانه‌ها در ۲۱ استان