Web Analytics Made Easy - Statcounter

دانشجویان ممتاز دو رشته‌ای دانشگاه امیرکبیر جهت تطبیق واحد از رشته اول به دوم از ۹ تا ۲۰ اسفندماه ۹۹ مهلت دارند به استاد مشاور دانشجویان ممتاز رشته دوم مراجعه کنند.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، طبق اعلام دانشگاه صنعتی امیرکبیر، دانشجویان ممتاز دو رشته‌ای جهت تطبیق واحد از رشته اول به دوم از تاریخ ۹ تا ۲۰ اسفندماه ۹۹ مهلت دارند به استاد مشاور دانشجویان ممتاز رشته دوم مراجعه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


تطبیق واحد دروس گذرانده در رشته اول که با همان نام و کد و نمره به رشته دوم منتقل می‌شوند، از طریق پورتال اموزشی انجام می‌شود و دروس تطبیق یافته مانند نمرات، ابتدا ثبت موقت شده و بعد از ۴۸ ساعت ثبت قطعی می‌شود؛ لذا از دانشجویان درخواست می‌شود پس از تطبیق واحد توسط استاد مشاور ممتاز حتما به پورتال اموزشی خود مراجعه کرده و صحت واحد‌های تطبیق یافته را کنترل کنند.  

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه امیرکبیر استعدادهای درخشان دانشجویان ممتاز تطبیق واحد رشته اول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۳۶۰۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشته مهندسی اینترنت اشیا در دانشگاه آزاد قوچان راه اندازی شد

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمود حق بجانب عصر چهارشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه ۲ رشته جدید به رشته‌های دانشگاه آزاد واحد قوچان اضافه‌شده است، اظهار کرد: مهندسی کامپیوتر گرایش اینترنت اشیا در مقطع کارشناسی ارشد برای اولین بار در سطح دانشگاه آزاد کشور و ریاضی گرایش آنالیز در مقطع دکتری رشته‌های جدید این دانشگاه به‌حساب می‌آیند و از مهرماه ۱۴۰۳ هر دو رشته دانشجو می‌پذیرند.

رئیس دانشگاه آزاد قوچان ادامه داد: این دانشگاه به‌عنوان اولین واحد دانشگاهی از مجموعه دانشگاه‌های آزاد در سال ۱۴۰۰ میزبان نخستین نشست تخصصی اینترنت اشیا با حضور اساتید دانشگاه‌های داخلی و خارجی بوده است.

وی بیان کرد: راه‌اندازی رشته مهندسی اینترنت اشیا می‌تواند زمینه‌ساز ورود به انقلاب صنعتی نسل چهارم بوده و موجب شود دانشگاه‌های کشور دوشادوش سایر کشورهای توسعه‌یافته حرکت کند.

کد خبر 6088176

دیگر خبرها

  • رشته مهندسی اینترنت اشیا در دانشگاه آزاد قوچان راه اندازی شد
  • دانشگاه جندی‌شاپور اهواز در مقطع ارشد «هوشبری» دانشجوی خارجی می‌پذیرد
  • واگذاری دیپلماسی علمی محور مقاومت به دانشگاه شاهد
  • رشد ۱۷ درصدی قراردادهای ارتباط با صنعت دانشگاه شاهد در ۲ سال
  • بودجه دانشگاه شاهد ۳۰ درصد افزایش یافته است
  • بررسی سلامت روحی و روانی در رشته‌های علوم انسانی
  • تحویل واحد‌های دانشگاه صنعتی امیرکبیر در هشتگر طی دومرحله تا پایان شهریور
  • سلامت روحی و روانی در رشته‌های علوم انسانی بررسی می‌شود
  • تحویل واحدهای مسکونی دانشگاه صنعتی امیرکبیر تا شهریور سال جاری
  • ما نخبه نیستیم، عدالت آموزشی در اغماست! / سهم ثروت برای قبولی در رشته‌های پرطرفدار چقدر است؟ +فیلم