Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، احسان ملکی مسئول سازمان اردویی و گردشگری سپاه الغدیر استان یزد با اشاره به اینکه ازدواج سنت پیام اکرم (ص) بوده و تحقق این امر نیک بر همه ما واجب است، گفت: طرح "ازدواج آسان"، یکی از چهل برنامه شاخص دومین کنگره ملی شهدای استان است که در این طرح مراسم عقد ۴۰۰ زوج جوان یزدی در کنار گلزار شهدا در سراسر استان برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب به ساده گیری مراسم ازدواج، افزود: سفره عقدی به صورت دائم با هماهنگی اداره کل حفظ آثار در باغ موزه دفاع مقدس استان و در کنار قبر شهید چیده شده است تا زندگی مشترک زوج‌های جوان به نام شهدا متبرک شود.

مسئول سازمان اردویی و گردشگری سپاه الغدیر استان یزد، گفت: زوج‌هایی که علاقه‌مند هستند زندگی خود را با استعانت از شهدا و الگوگیری از سبک اسلامی آغاز کنند این سفره عقده به صورت رایگان در اختیار آن‌ها قرار می‌گیرد تا با حضور حداقل نفرات مراسم عقدشان را برگزار کنند.

ملکی با بیان اینکه تاکنون ۲۰ زوج جوان یزدی مراسم عقد خود را در مکان متبرک با نام شهدا برگزار کردند، تصریح کرد: درشهرستان‌های استان نیز این مراسم در کنار گلزار شهدای هر شهر به همت کمیته خادم شهدا برگزار می‌شود.

او در پایان اظهار داشت: سپاه الغدیر استان یزد به زوج‌هایی که در این مکان عقد خود را ثبت می‌کنند، وام قرض الحسنه به مبلغ پنج تا ۱۰ میلیون تومان پرداخت می‌کند.

اجلاسیه نهایی دومین کنگره ملی شهدای استان یزد دهم فروردین ۱۴۰۰  برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: زوج های جوان گلزار شهدا کنگره شهدا ازدواج آسان مراسم عقد استان یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۳۶۲۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرا وام سرباز ماهر و ازدواج پرداخت نمی شود؟

به گزارش سرویس شهروند خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، سالانه دولت به سربازانی که در طول دوره خدمت خود جزو سربازان ماهر شناخته شده اند، وامی تحت عنوان " وام سرباز ماهر" اعطا می‌کند که مبلغ آن در سال جاری به ۱۵۰ میلیون تومان رسیده است. وام اشتغال زایی سربازی ۱۴۰۳، برای اشتغال زایی و ایجاد کسب و کار به سربازان واجد شرایط، داده می‌شود. شهروند خبرنگار ما مدعی است این وام و وام ازدواج در حال حاضر پرداخت نمی شود و درخواست پیگیری و پرداخت این دو وام را دارد.

متن شهروند خبرنگار ما:

سلام و خداقوت خدمت شما 
لطفا دو مورد رو از مسئولین مربوطه پیگیری بفرمایید:
وام ازدواج پس از تصویب افزایش مقدار برای سال ۱۴۰۳ پرداخت نمیشود و خیلی از جوانان برای ادامه زندگی و مخارج نیازمند آن هستند.
مورد دوم وام مربوط به سرباز ماهر هست که پس از دوسال گذشته که به سربازان برای ایجاد شغل تعلق میگرفت دیگر پرداخت نمیشود.

دیگر خبرها

  • گلزار شهدای خرمشهر غبارروبی شد
  • افزایش تسهیلات ازدواج در هرمزگان
  • اهمیت خانواده و ازدواج برای نسل جوان تببین شود
  • افزایش تسهیلات ازدواج درهرمزگان
  • غبار روبی گلزار شهدا خرمشهر
  • چرا وام سرباز ماهر و ازدواج پرداخت نمی شود؟
  • وام بزرگ ۳۰۰ میلیون تومانی را از این بانک‌‎ها دریافت کنید
  • ابراز خرسندی شهروندان گچساران از مرمت و بهسازی گلزار شهدا + فیلم
  • برگزاری مراسم ازدواج ۱۰۰ زوج جوان در شهرستان قشم
  • سخت‌نگیر! بیا وسط