Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-20@01:57:30 GMT

تصادف مرگبار اسکانیا و کشنده ولوو

تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۳۶۳۳۵

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از تصادف مرگبار میان اتوبوس اسکانیا و کشنده ولوو در خراسان جنوبی خبر داد. ناطقان: سرهنگ احمد شیرانی در تشریح جزئیات این خبر گفت: حوالی ساعت ۲۲:۲۰ شب گذشته یک دستگاه اتوبوس اسکانیا در حال حرکت در کیلومتر ۲۰ محور سربیشه نهبندان بود که ناگهان تصادفی میان این وسیله با کشنده ولوو رخ داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با اشاره به حضور عوامل پلیس راه و دستگاه‌های امدادی در محل گفت: ماموران پلیس همزمان با ایمن‌سازی محل و روان سازی ترافیک شرایط را برای امدادرسانی فراهم کردند که در جریان آن دو مصدوم این حادثه از سوی عوامل امدادی به مراکز درمانی منتقل شدند.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا افزود: متاسفانه یک نفر نیز در پی این حادثه جان خود را از دست داد که مرگ وی به تایید عوامل امدادی حاضر در محل نیز رسید.

شیرانی درباره علت وقوع این حادثه نیز خاطرنشان کرد: علت نهایی و قطعی این حادثه از سوی کارشناسان پلیس راه در حال بررسی است و به زودی پس از تکمیل بررسی ها اعلام خواهد شد. منبع: ایسنا برچسب ها: تصادف مرگبار ، اسکانیا ، کشنده ولوو

منبع: ناطقان

کلیدواژه: تصادف مرگبار اسکانیا کشنده ولوو کشنده ولوو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۳۶۳۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سوزی مرگبار کارگاه ساختمانی در تهران/ ۶ کارگر جان باختند+ جزئیات

به گزارش خبرآنلاین، سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از وقوع یک فقره آتش سوزی در یک کارگاه ساختمانی در حوالی بزرگراه شهید یاسینی خبر داد و گفت: در این حادثه ۶ کارگر غیر ایرانی جان باختند.

سید جلال ملکی روز پنجشنبه به ایرنا گفت: ساعت ۱۳:۰۲ امروز حادثه آتش سوزی در حوالی بزرگراه شهید یاسینی اعلام و آتش نشانان به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: در یک محوطه کارگاهی چند اتاق که محل استراحت کارگران بود در یکی از اتاق‌ها بدلیل نامشخص آتش سوزی روی داد که در این حادثه بدلیل شدت حادثه ۶ کارگر غیر ایرانی جان باختند.

ملکی ادامه داد: یک کارگر دیگر موفق شده بود خود را از محل حادثه خارج کند که بدلیل سوختگی به مراکز درمانی منتقل شد.

وی علت این حادثه را در دست بررسی کارشناسان آتش نشانی اعلام کرد.

۴۷۲۳۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896747

دیگر خبرها

  • حادثه مرگبار در اسکله پتروشیمی رازی / ۲ نفر جان باختند
  • آتش سوزی مرگبار کارگاه ساختمانی در تهران/ ۶ کارگر جان باختند+ جزئیات
  • راننده پرخطر رنو کشنده به دام قانون افتاد
  • حذف ۷ نقطه پر تصادف جاده‌ای استان بوشهر
  • غرق شدگی پسربچه و تصادف زنجیره‌ای با ۱۰ مصدوم
  • غرق شدگی پسربچه ۴ ساله در استخر باغ و تصادف زنجیره‌ای با ۱۰ مصدوم
  • غرق شدگی پسربچه ۴ ساله در استخر باغ / تصادف زنجیره‌ای در محدوده پل تمدن با ۱۰ مصدوم
  • ببینید | آتش سوزی مرگبار در شرق تهران
  • ۲ فوتی و ۵ مصدوم در تصادف محور قاینات
  • تصادف مرگبار در محور ایذه به پیان