Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-23@15:59:10 GMT

مقام صهیونیست درباره ایران با لاوروف گفت‌وگو کرد

تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۳۶۳۶۱

مقام صهیونیست درباره ایران با لاوروف گفت‌وگو کرد

خبرگزاری فارس:«آلون اوشپیز» سرپرست کل وزارت خارجه رژیم صهیونیستی بامداد امروز (جمعه) با «سرگئی لاوروف» وزیر خارجه روسیه دیدار و رایزنی کرد.

به نوشته وبگاه «عاروتص شوع»، اوشپیز که به مسکو سفر کرده، نامه‌ای از «گابی اشکنازی» وزیر خارجه رژیم صهیونیستی را به لاوروف تحویل داد که در آن بر اهمیت روابط تل‌آویو-مسکو تاکید شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برنامه کاری این مقام صهیونیست در سفر به مسکو شامل دیدارهایی با لاوروف، «میخائیل بوگدانوف» معاون وزارت خارجه روسیه در امور غرب آسیا و مسئولان ارشد شورای امنیت ملی روسیه می‌شود.

بر اساس این گزارش، وی قرار است درباره مسائل امنیتی، روابط دوجانبه روسیه و رژیم صهیونیستی و آنچه که «حفظ ثبات در خاورمیانه» ادعا شده، به رایزنی بپردازد.

به نوشته عاروتص شوع، اوشپیز در دیدار با لاوروف بر نگرانی‌های تل‌آویو از مسئله هسته‌ای ایران تاکید کرده و گفت تمام مسیرهایی که ایران را به توانمندی‌های اتمی می‌رساند، باید به صورت دائمی مسدود شود.

وی با تکرار ادعاهای بی‌اساس و نخ‌نما شده علیه جمهوری اسلامی ایران، گفت اسرائیل هرگز اجازه نمی‌دهد ایران، چه از طریق خاک سوریه و چه دیگر کشورها، امنیت آنها را به خطر بیاندازد.

سرپرست کل وزارت خارجه رژیم صهیونیستی همچنین افزود: «روسیه یک بازیگر مهم و کلیدی [در خاورمیانه] است و روابط دوجانبه بین مسکو و تل‌آویو برای پیشبرد منافع اسرائیل در منطقه اهمیت دارد».

پیش از این، اشکنازی در واکنش به توقف اجرای داوطلبانه پروتکل الحاقی توسط ایران، مدعی شد واکنش فوری بین‌المللی به این اقدامات باید نشان داده شود

 

منبع: فردا

کلیدواژه: لاوروف مقام صهیونیست رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۳۶۳۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تماس تلفنی وزرای امور خارجه ایران و عمان

سید بدر بن حمد البوسعیدی وزیر امور خارجه عمان در تماس تلفنی با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان آخرین تحولات منطقه را مورد بررسی قرار داد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، وزیر خارجه سلطنت عمان در این تماس با محکوم کردن اقدام های بی‌ثبات کننده رژیم صهیونیستی در منطقه تاکید کرد تنها راه بازگشت امنیت به منطقه توقف جنایات جنگی رژیم صهیونیستی در غزه است.

امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان نیز در این گفتگوی تلفنی از مواضع قوی سلطنت عمان در خصوص تحولات اخیر در منطقه تشکر و قدردانی کرد.

وزرای خارجه جمهوری اسلامی ایران و عمان همچنین تحولات اخیر در نوار غزه را مورد بررسی قرار داده و بر ضرورت تلاش‌های بین‌المللی برای خاتمه دادن به جنایات رژیم صهیونیستی، آتش بس فوری و ارسال کمک های انسانی برای مردم غزه تاکید کردند.

امیرعبداللهیان: می‌توانستیم بنادر اسرائیل را هدف قرار دهیم

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • چین اتهامات آمریکا درباره تبادلات پکن و مسکو را رد کرد
  • رئیس جمهور: صهیونیست‌ها دست از پا خطا کنند وضعیت متفاوت خواهد بود
  • عکس| جلوی ایران را بگیرید، قبل از اینکه خیلی دیر شود/ توییت معنادار وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی
  • لاوروف: غرب در آستانه یک درگیری هسته‌ای است
  • لاوروف: جهان در آستانه درگیری بین قدرت‌های هسته‌ای قرار دارد
  • بالاترین مقام اطلاعات نظامی اسرائیل استعفا داد
  • لاوروف: غرب در آستانه درگیری نظامی بین قدرت‌های هسته‌ای است
  • سفر وزیر خارجه آمریکا به چین با چاشنی هشدار و تهدید/ واشنگتن نگران رابطه تسلیحاتی پکن و مسکو است
  • تنها راه بازگشت امنیت به منطقه توقف جنایات صهیونیست‌ها درغزه است
  • تماس تلفنی وزرای امور خارجه ایران و عمان