Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، کمیته بین المللی المپیک (IOC) دلایل تهدید وزنه برداری با اخراج از برنامه المپیک را با قاطعیت بیان کرد.

جزئیات این موضوع در نامه‌ای به مایک ایرانی رئیس موقت فدراسیون جهانی وزنه‌برداری (IWF) ارسال شده که IOC این جزئیات را به تمامی 192 فدراسیون عضو IWF و کمیته‌های ملی المپیک آنها ارسال کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



فدراسیون جهانی وزنه‌برداری به دلیل نادیده گرفتن مکرر توصیه‌های مستقل از IOC و عدم تغییر فرهنگ و رهبری، مورد سرزنش قرار می‌گیرد.

به عنوان نمونه، هیات اجرایی IWF برخلاف توصیه IOC برای تصویب قانون اساسی جدید قبل از برگزاری انتخابات خود که قرار است در تاریخ 26 و 27 مارس (۶ و ۷ فروردین) برگزار شود، مخالفت کرد.

این اتفاقات ممکن است عواقب دیگری در سال جاری برای فدراسیون جهانی وزنه‌برداری داشته باشد، چرا که کمیته بین‌المللی المپیک با توجه به وضعیت دوپینگ سهمیه وزنه‌برداری را در بازی‌های المپیک کاهش داد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: المپیک وزنه برداری تهدید دوپینگ وزنه برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۳۶۵۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوروزیان فینالیست شد

به گزارش خبرگزاری مهر، در چهارمین روز از مسابقات قهرمانی فدراسیون جهانی و سهمیه المپیک در برزیل، نمایندگان کشورمان در تفنگ ۱۰ متر آقایان در خط آتش ایستادند.

در پایان دور مقدماتی پوریا نوروزیان با ثبت امتیاز ۶۳۰/۳ به عنوان نفر ششم راهی فینال شد.دو نماینده از کرواسی، فرانسه، نروژ، اوکراین و ایتالیا نیز راهب فینال شدند. همچنین امیرمحمد نکونام با ۶۲۸/۶ امتیاز در رده هجدهم ایستاد و مهیار صداقت با ۶۲۴/۶ امتیاز پنجاه و پنجم شد.

فردا (سه شنبه)، ۲۸ فروردین ماه و در روز پنجم این مسابقات، پوریا نوروزیان در فینال رقابت خود را برگزار می کند. همچنین مسابقات تپانچه ۲۵ متر زنان در بخش دقت برگزار می‌شود.

مسابقات قهرمانی فدراسیون جهانی و آخرین مرحله توزیع سهمیه المپیک پاریس از ۲۴ تا ۳۱ فروردین با حضور ۴۶۶ ورزشکار از ۷۶ کشور برزیل برگزار می‌شود.

کد خبر 6079224

دیگر خبرها

  • دفاع نواب نصیرشلال از تصمیم برای دهدار
  • دفاع نواب نصیرشلال از تصمیم برای دهدار/ انتخاب وزنه ها عالی بود
  • نوروزیان فینالیست شد
  • تن ماهی گران نمی‌شود / دلایل افزایش تولید تن مرغ چیست؟
  • دعوت وزنه‌‎بردار خوزستانی به اردوی تیم‌ملی
  • فراخوان ۱۴ وزنه‌بردار به اردوی تیم ملی؛ دور جدید تمرینات از اول اردیبهشت
  • لیست ۱۴ نفره تیم ملی وزنه‌برداری در المپیک و مسابقات جهانی
  • ۱۴ وزنه‌بردار در لیست جدید نواب نصیرشلال
  • دهدار: احتمالا وزنه‌برداری را کنار بگذارم/ شرمنده خانواده‌ام شدم
  • بعد از نسل رستمی و سهراب، دیگر مدالی در وزنه برداری نمی‌گیریم