Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، احسان سیناپور ضمن بیان این مطلب گفت: رسالت هسته مرکزی بین الملل، تشکیل، توانمندسازی و هدایت هسته‌های دانشگاهی موضوع‌محور می‌باشد که به صورت دقیق، آکادمیک و تخصصی شکل گرفته و هم اکنون چهار کشور عراق، فلسطین، آفریقا و شبه قاره هند از جمله کشورهای هدف هستند که هسته‌های بین الملل در آن به فعالیت خواهد پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: شناخت و بررسی وقایع مهم صد سال اخیر در کشورهای هدف، بررسی جریانات تاثیرگذار کشورهای هدف، بررسی ساختار سیاسی، اجتماعی این کشورها و جامعه شناسی آنها و همچنین شناخت رسانه ها و شخصیت های تاثیرگذار این کشورها از جمله محورهای مهم طرح توانمندسازی هسته بین الملل بسیج دانشجویی فارس است.

مدیر گفتمان‌سازی و مطالبه‌گری بسیج دانشجویی فارس ضمن تاکید بر رویکرد بسیج دانشجویی مبنی بر مواجهه تخصصی با مسائل گفت: با توجه به مجهز شدن دانشجویان به سلاح علم در عرصه بین الملل و تولید محتوای موثر در زمینه صدور انقلاب، انتظار داریم دانشجویان آموزش دیده، بتوانند در زمینه کنشگری در عرصه بین المللی نقش موثر و فعالی داشته باشند.

سیناپور خاطرنشان کرد: مطابق با کلام نورانی حضرت امام (ره) مبنی بر ضرورت تشکیل هسته‌های مقاومت در سرتاسر جهان، بسیج دانشجویی به عنوان یکی از مخاطبین این پیام نسبت خود را با این آرمان رفیع انقلاب اسلامی پیدا کند و در همین راستا مجموعه‌ای با ماموریت مستقل تحت عنوان هسته بین الملل با کار ویژه فعالیتهای نهضتی را در بسیج دانشجویی ایجاد نمودیم و به همین منظور طرح توانمندسازی هسته بین الملل بسیج دانشجویی در مرکز استان فارس تشکیل و راه اندازی شده است.

مدیر گفتمان‌سازی و مطالبه‌گری بسیج دانشجویی فارس گفت: همچنین پیش بینی می‌شود طرح توانمندسازی دانشجویان در عرصه بین الملل به مدت چهار ماه برگزار شود که با توجه به استقبال گسترده سایر استان ها نسبت به شرکت در این رویداد استان فارس میزبان دانشجویان سراسر کشور خواهد بود و همه علاقمندان عرصه بین الملل از سراسر کشور، قابلیت شرکت در این رویداد را دارند و می توانند در این دوره مشارکت و همکاری نیز داشته باشند.

وی افزود: فرایند ثبت نام از ۲۵ لغایت ۳۰ بهمن ماه برنامه ریزی شده بود که با توجه به حجم گسترده استقبال کشوری از این رویداد، مهلت ثبت نام تا ۲۰ اسفندماه تمدید گردید و علاقمندان می‌توانند از طریق مراجعه به آدرس http://yun.ir/ciuzp۵ و یا ارتباط با شماره تماس ۰۹۳۹۸۰۳۲۱۱۹ اقدام به ثبت نام نموده و در این رویداد که به صورت مجازی برگزار می شود شرکت نمایند.

گفتنی است طی سال گذشته رویداد آموزشی سفیران انقلاب برای اولین بار در استان فارس طراحی و برگزار شد که زیربنای رویداد طرح توانمندسازی هسته بین الملل بسیج دانشجویی فارس، محسوب می‌شود و در این زمینه همواره استان فارس پیشرو بوده است.

انتهای پیام/س

منبع: فارس

کلیدواژه: بسیج دانشجویی فارس عرصه بین الملل طرح توانمندسازی هسته بین الملل استان فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۳۶۶۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نخستین رویدادتربیت مربی هوش مصنوعی، درزاهدان

به گزارش جام جم آنلاین،مسوول مرکز استانی سازمان فضای مجازی سراج در سیستان و بلوچستان گفت: نخستین رویداد تربیت مربی هوش مصنوعی با هدف تربیت راهنمایان این عرصه مهم و فرهنگ سازی استفاده صحیح از آن و همچنین جلوگیری از آسیب‌های احتمالی، با حضور ۷۵ نفر از معلمان و مربیان، اساتید دانشگاه و دانشجویان برگزیده از سراسر سیستان و بلوچستان ، برگزار شد.
سعید دهنوی ادامه داد: در رویداد تربیت مربی هوش مصنوعی علاوه بر سه کلاس آموزش ماهیت هوش مصنوعی، سیر تطور و کاربرد‌های آن، در چهار کارگاه عملی، موتور‌های هوش مصنوعی از جمله بینگ، دال ای، میدجرنی، کریا معرفی و کار با آنها آموزش داده شد و در ادامه، فراگیران در سه مرحله با تولید فیلم و عکس با هوش مصنوعی به رقابت پرداختند و ۱۴۰ اثر در این رویداد تولید شد.

مسوول مرکز سراج سیستان و بلوچستان افزود: در کنار کلاس‌ها و کارگاه‌ها، نشست‌های هم افزایی و تجربه نگاری با حضور مصطفی ضابط کارشناس تبلیغات اینترنتی از آکسفورد انگلستان به عنوان استاد آموزشی، یوسف برادران‌مهر به عنوان دبیر و صادق امیری به عنوان مربی و منتور رویداد برگزار شد.

وی افزود: شرکت کنندگان، بعد از دومرحله پایش و ارزیابی به این رویداد راه یافته اند که قبل از برگزاری رویداد، پیش‌دوره‌ای مجازی نیز از مباحث مقدماتی هوش مصنوعی برای آنها برگزار شده است.
دهنوی گفت: در نهایت شرکت کنندگان رویداد بعد از سه مرحله آزمون (نظری، عملی و ارائه) وارد مرحله تداوم می‌شوند و برای آنها هر ۲ هفته یکبار نشست آموزشی و هم افزا برگزار می‌شود.
وی خاطر نشان کرد: مربیان برگزیده و موفق در این رویداد، با حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، و هماهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان، به مجامع مختلف از جمله مدارس اعزام می‌شوند.

دیگر خبرها

  • لزوم همکاری بیشتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با تشکل‌های دانشجویی
  • برگزاری دوره توانمندسازی کنشگران رسانه و فضای مجازی
  • برگزاری نخستین دوره آموزشی اخلاق حرفه‌ای
  • برگزاری همایش فصلی اوج هنر در یزد
  • برگزاری نخستین رویداد استارت‌آپی سال در صنعت نساجی اصفهان
  • برگزاری ۹۰ رویداد در نود سالگی دانشگاه تهران
  • برگزاری نخستین رویدادتربیت مربی هوش مصنوعی، درزاهدان
  • گردهمایی دانشجویان اهل قلم پس از ۲ سال/ جشنواره «تیتر» دوباره جان می‌گیرد؟+فیلم
  • گردهمایی دانشجویان اهل قلم پس از ۲ سال/ جشنواره «تیتر» دوباره جان می‌گیرد؟
  • گردهمایی دانشجویان اهل قلم پس از ۲ سال/ جشنوراه «تیتر» دوباره جان می‌گیرد؟