Web Analytics Made Easy - Statcounter

سی و نهمین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه سازمان منطقه آزاد قشم با حضور رییس هیات مدیره و مدیرعامل، معاونین، مدیران و مشاوران این سازمان در محل مرکز بین المللی رشد برگزار شد.

به گزارش برنا، حمیدرضا مومنی، رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در این جلسه گفت: بخش قابل توجهی از برنامه ها و هدف گذاری های صورت گرفته طی سال های گذشته امروز عملیاتی شده و بخش دیگر آن نیز در حال اجراست و در آینده نزدیک به نتیجه خواهد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به برگزاری بدون حاشیه و چالش مجمع عمومی عادی سالیانه سازمان منطقه آزاد قشم؛ ادامه داد: در این جلسه عملکرد مالی سازمان مورد تایید حسابرس قرار گرفت و اعضای کارگروه تخصصی شورای هماهنگی مناطق ویژه و اقتصادی اذعان داشتند این جلسه یکی از بهترین مجامع سال های گذشته بوده است.

به گفته مومنی؛ دور بودن از حواشی و بداخلاقی های سیاسی طی سال های گذشته، فرصت حرکت پرشتاب برای پیشرفت و حرکت به سوی توسعه متوازن را برای مجموعه سازمان منطقه آزاد قشم فراهم کرده است.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم افزود: برگزاری موفق سومین همایش تخصصی فرصت های سرمایه گذاری قشم در حوزه های نفت، گاز، پتروشیمی و انرژی موجب معرفی بهتر ظرفیت های موجود در این منطقه شده و انگیزه و تمایل سرمایه گذاران برای حضور در قشم افزایش پیدا کرده است.

وی با اشاره به حضور منطقه آزاد قشم در دومین نمایشگاه و همایش تخصصی حمایت از ساخت داخل در صنعت پتروشیمی، تصریح کرد: در این همایش، قشم به عنوان سومین هاب رسمی پتروشیمی کشور معرفی و اعلام شد.

مومنی خاطرنشان کرد: قشم تنها هاب پتروشیمی دارای طرح جامع و مطالعات زیست محیطی است که توانایی تامین مواد اولیه، خوراک، آب و برق را داراست و مجموعه این عوامل موجب افزایش تمایل سرمایه گذاران برای حضور در طرح های پتروشیمی این منطقه گردیده است.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم ادامه داد: در آینده نزدیک عملیات اجرایی آماده سازی هاب جدید پتروشیمی و همچنین یوتیلیتی آن جانمایی و انجام خواهد شد.

وی تصریح کرد: با هدف گذاری صحیح و فعالیت های زیرساختی صورت گرفته طی سال های گذشته در منطقه آزاد قشم، بستر و مسیر برای حضور سرمایه گذاران در این منطقه فراهم شده است.

براساس این گزارش، در ابتدای این جلسه عابدین سعادت فر معاون توسعه مدیریت سازمان منطقه آزاد قشم به بیان توضیحاتی پیرامون مصوبات نشست‌های قبلی پرداخت و دستور کار سی و نهمین جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه منطقه آزاد قشم را تشریح کرد.

در بخش دیگری از این جلسه مرتضی شیخ‌زاده معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم با ارائه آماری از ورود گردشگران در تعطیلات هفته گذشته به قشم گزارشی درباره آخرین وضعیت شیوع بیماری کرونا و شرایط بیماران مبتلا به این ویروس در جزیره ارائه کرد. 

در ادامه سی و نهمین جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه سازمان منطقه آزاد قشم، حسین مرادی مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد قشم گزارشی پیرامون تولید محتوای خبری صورت گرفته توسط این مجموعه را تشریح نمود.

مرتضی شیخ زاده معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم در ادامه با ارائه گزارشی به معرفی پلتفرم جامع سفر ایمن و هوشمند سازمان منطقه آزاد قشم به عنوان یک راهکارجامع در زمینه مدیریت هوشمند سفر، رعایت حداکثری پروتکل های بهداشتی و جلوگیری از ازدحام، بهره‌گیری از ظرفیت‌های گردشگری جزایر زیبای قشم و هنگام، کمک به ایجاد اشتغال در صنعت گردشگری و تبادل جدیدترین اطلاعات و دستاوردها در حوزه گردشگری پرداخت.

در ادامه محمدرضا عباسی مدیر فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان منطقه آزاد قشم گزارشی در رابطه با وضعیت فعلی و برنامه های آینده درباره دوربین های ثبت تخلف و نظارتی در نقاط مختلف ارائه کرد.

همچنین در حاشیه سی و نهمین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه سازمان منطقه آزاد قشم آیین معارفه فریدون فدایی دولت سرپرست جدید معاونت اقتصادی و سرمایه گذاری و همچنین آیین تودیع بهادر طالب زاده و معارفه عادل جلالی سرپرست جدید مدیریت املاک و مستغلات سازمان منطقه آزاد قشم برگزار شد.

گفتنی است در پایان این جلسه نیز رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم به پنج نفر از هنرمندان عضو صندوق هنر جزیره قشم به صورت نمادین «هنر کارت» به عنوان یک کارت شناسایی معتبر جهت شناسایی حقوقی و اداری هنرمندان تقدیم کرد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مومنی منطقه آزاد قشم سرمایه گذاری در قشم مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم سرمایه گذاران سال های گذشته برای حضور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۳۶۶۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمینه حضور پرشور مردم ورامین در دور دوم انتخابات فراهم شده است

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد زاهدی روز پنج شنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش ورامین ضمن تشکر از فرهنگیان و مجموعه آموزش و پرورش در برگزاری پرشور انتخابات، بر لزوم مشارکت حداکثری در انتخابات مرحله دوم تاکید کرد و گفت: میزان مشارکت مردم استان تهران در انتخابات نسبت به سال گذشته با افزایش ۲.۱ درصدی همراه بوده که با روشنگری و آگاه سازی، در مرحله دوم هم ان شاالله شاهد حضوری پرشور خواهیم بود.

زاهدی اقدامات آموزش و پرورش را در حوزه‌های مختلف چشمگیر دانست و افزود: همه دستگاه‌ها باید برای پیشرفت کشور، در خدمت آموزش و پرورش گام بردارند و برگزاری این چنین جلسات مسئله محور که با پیگیری و همکاری ادارات منتج به نتیجه می‌شود، بسیار مؤثر خواهد بود.

معاون سیاسی امنیتی اجتماعی فرماندار ورامین گفت: کانون‌های ارزیابی پذیرفته شدگان آزمون استخدامی آموزگاری، از نیروهای ارزیاب متخصص و متعهد در این حوزه استفاده کنند و باید در اجرای این فرایند نظارت دقیق انجام گیرد.

در این جلسه ضمن پیگیری مصوبات قبلی آموزش و پرورش، پیگیری ماده ۱۳ و ۱۶ عوارض صدور پروانه، پیگیری اجرای سند کاداستر (تک برگ)، ارائه گزارش از روند اجرایی ستاد بزرگداشت مقام معلم، ارائه گزارش در خصوص کانون‌های ارزیابی پذیرفته شدگان آزمون استخدامی آموزگاران، بررسی چالش‌های برگزاری کنکور سراسری و آزمون‌های نهایی در هر سه پایه، ارائه گزارش از ستاد اسکان فرهنگیان ورامین و بررسی بازخوردها و نقاط ضعف و قوت، از موضوعات این جلسه بود.

کد خبر 6082176

دیگر خبرها

  • زمینه حضور پرشور مردم ورامین در دور دوم انتخابات فراهم شده است
  • قوانین خلق الساعه مانع جهش تولید است
  • استقرار مدیرسرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد ماکو در مرکز خدمات سرمایه گذاری آذربایجان غربی
  • سرمایه‌گذاری ۱۰۰ هزار میلیاردی در گردشگری منطقه آزاد ماکو
  • سرمایه گذاری هلدینگ گردشگری در سواحل رود ارس درماکو
  • آمادگی همکاری سازمان منطقه آزاد کیش با صداوسیما برای جذب سرمایه گذار
  • انعقاد تفاهمنامه همکاری میان اتاق بازرگانی ایران و آلمان
  • دوغارون؛ بهترین فرصت برای سرمایه‌گذاران حوزه کشاورزی است
  • بستر سرمایه‌گذاری در منطقه آزاد دوغارون خراسان رضوی فراهم شده است
  • بستر سرمایه‌گذاری در منطقه آزاد دوغارون فراهم شده است