Web Analytics Made Easy - Statcounter

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در اظهاراتی "تحریم" و "تهدید نظامی" را تنها راه برای مقابله با اقدامات جمهوری اسلامی ایران دانست‌.

به گزارش ایسنا، به نقل از اورشلیم پست، بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در گفت‌وگویی با Channel 13 News مدعی شد که اسرائیل نمی‌تواند بر روی هیچ توافقی با ایران حساب باز کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: ما از تاریخ درس گرفته‌ایم که اگر تنها بر روی یک توافق حساب باز کنید، در اشتباه هستید. تنها چیزهایی که جلوی دست یافتن به سلاح هسته‌ای را می‌گیرند یا دستیابی به این سلاح‌ها را آهسته‌تر می‌کنند یا تهدیدهای نظامی معتبر و یا تحریم‌های سخت هستند.

به گزارش ایسنا، ادعای تلاش ایران برای دست‌یابی به سلاح هسته‌ای در حالی توسط نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی مطرح می شود که مقامات جمهوری اسلامی ایران ضمن تاکید بر ماهیت صرفا صلح آمیز برنامه هسته‌ای کشورمان، همواره خاطر نشان می کنند که ایران هرگز به دنبال دستیابی به ظرفیت تولید سلاح هسته ای نبوده و نیست.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: نتانياهو ايران تحريم هسته ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۳۶۷۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهداف سفر وزیر خارجه انگلیس به رژیم صهیونیستی دعوت به خویشتنداری

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ از لندن، دیوید کامرون صبح امروز به اسرائیل رفت و قرار است با نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی نیز دیدار کند. به گزارش رسانه‌های انگلیسی، وزیر امور خارجه انگلیس قرار است در این دیدار، علاوه بر دعوت به خویشتنداری، از اسرائیل بخواهد تا بر سر امدادرسانی به مردم غزه، مشکل ایجاد نکند.
ریشی سوناک، نخست وزیر انگلیس نیز دیروز اعلام کرد با نتانیاهو گفتگو و حمایت انگلیس از اسرائیل را بار دیگر اعلام کرده است. وی در این گفتگو همچنین خطر‌های افزایش تنش، در پی حمله ایران به اسرائیل را گوشزد کرده است.

دیگر خبرها

  • انگلیس درخواست نتانیاهو برای «تروریستی» خواندن سپاه را رد کرد
  • اقدامات نتانیاهو برای اسرائیلی‌ها هم مضحک است
  • نگرانی رژیم صهیونیستی از حکم بازداشت نتانیاهو
  • نتانیاهو از ترس بازداشت دست به دامن انگلیس و آلمان شد
  • اعتراف به اصابت موشک‌های ایران به تاسیسات هسته‌ای و نظامی |‌ مقابله ۹۹ درصدی با موشک‌های سپاه دروغ بود
  • مراکز هسته‌ای کشور در امنیت کامل/ آمادگی مقابله با هرگونه تهدید رژیم صهیونیستی را داریم
  • اطلاعات ایران از مراکز هسته ای اسرائیل چقدر است؟ |‌ وضعیت امنیت مراکز هسته ای ایران با توجه به تهدید صهیونیست ها
  • رمزگشایی از سکوت و استیصال نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی
  • دهن‌کجی نتانیاهو به هم‌پیمانان غربی: تصمیمات‌مان را خودمان اتخاذ می‌کنیم
  • اهداف سفر وزیر خارجه انگلیس به رژیم صهیونیستی دعوت به خویشتنداری