Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-19@00:16:32 GMT

نتانیاهو ایران را با تحریم و تهدید نظامی تهدید کرد

تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۳۶۹۸۹

نتانیاهو ایران را با تحریم و تهدید نظامی تهدید کرد

ایسنا: به نقل از اورشلیم پست، بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در گفت‌وگویی با Channel 13 News مدعی شد که اسرائیل نمی‌تواند بر روی هیچ توافقی با ایران حساب باز کند.

وی تصریح کرد: ما از تاریخ درس گرفته‌ایم که اگر تنها بر روی یک توافق حساب باز کنید، در اشتباه هستید. تنها چیزهایی که جلوی دست یافتن به سلاح هسته‌ای را می‌گیرند یا دستیابی به این سلاح‌ها را آهسته‌تر می‌کنند یا تهدیدهای نظامی معتبر و یا تحریم‌های سخت هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، ادعای تلاش ایران برای دست‌یابی به سلاح هسته‌ای در حالی توسط نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی مطرح می شود که مقامات جمهوری اسلامی ایران ضمن تاکید بر ماهیت صرفا صلح آمیز برنامه هسته‌ای کشورمان، همواره خاطر نشان می کنند که ایران هرگز به دنبال دستیابی به ظرفیت تولید سلاح هسته ای نبوده و نیست.

پیش از این نیز یک شبکه عبری گزارش داد رژیم صهیونیستی در تلاش است تا تروئیکای اروپایی را قانع کند که توافق هسته‌ای با ایران را به وضعیت اصلی بازنگردانند.

 به نقل از شبکه کان ۱۱، اسراییل در حال انجام تلاش‌های بسیار است تا فرانسه، آلمان و انگلیس را قانع کند که توافق هسته‌ای با ایران را به وضعیت اولیه خود بازنگردانند.

به گفته این شبکه بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در تلاش است تا مفاد توافق را مطابق با چشم‌انداز و منافع اسرائیل اصلاح کند.

 همچنین پایگاه خبری عربی ۲۱، نیز اخیرا اعلام کرد که بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی برخی از مشاوران پیشین خود در امور امنیت داخلی را دعوت کرده و به دنبال اتخاذ سیاست های جدید در رابطه با برخی اهداف دولت آمریکا در مورد پرونده هسته ای ایران است.

این پایگاه اعلام کرده که نتانیاهو اشخاصی را برای این موضوع انتخاب کرده است که معمولا مواضع تندی علیه تهران اتخاذ می کنند و این امر مقدمه ای برای تشکیل یک تیم برای سیاستگذاری در رابطه با مساله هسته ای ایران است.

منبع: فردا

کلیدواژه: نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی هسته ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۳۶۹۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عطوان: تهدید اسرائیل جنگ روانی است

عبدالباری عطوان تحلیلگر مسائل جهان عرب دوشنبه شب گفت که تهدیدهای رژیم صهیونیستی برای حمله به ایران پس از پاسخ تهران با عنوان عملیات نظامی «وعده صادق»، جنگ روانی است.

به گزارش مشرق، عطوان در پیام تصویری جدید خود با تمجید دوباره از پاسخ نظامی ایران به رژیم پوشالی صهیونیستی، قدرت نمایی نظامی سپاه پاسداران ضد دشمنان قسم خورده ایران را تاریخی خواند و از پس لرزه‌های این عملیات در محافل صهیونیستی در اراضی اشغالی پرده برداشت.

وی درباره ادعای صهیونیست‌ها درباره حمله قریب الوقوع به خاک ایران در واکنش به پاسخ نظامی ایران را فضاسازی و جنگ روانی دستگاه‌های رسانه‌ای صهیونیست‌ها عنوان کرد.

سردبیر روزنامه رأی الیوم، رژیم صهیونیستی را یک رژیم از هم فروپاشیده در برابر ایران به عنوان یک کشور قدرتمند تأثیرگذار در سطح منطقه دانست و مهمترین رخداد مواجهه نظامی اخیر ایران ضد رژیم صهیونیستی را در رویارویی مستقیم و بدون بهره گیری تهران از بازوان منطقه‌ای محور مقاومت بیان کرد.

عطوان افزود: عملیات شنبه شب ایران ثابت کرد که (رژیم) اسرائیل هرگز توانایی دفاع از خود در برابر رهگیری موشک‌های بالستیک و پهپادی ایران بدون بهره گیری از متحدان کلاسیک خود از جمله آمریکا، فرانسه، انگلیس در حریم هوایی اردن را ندارد.

این تحلیلگر جهان عرب با اشاره به خیانت دولت اردن به آرمان فلسطین و همدستی با (رژیم) اسرائیل و متحدان این رژیم در تلاش برای رهگیری موشک‌ها و پهپادهای ایران، از وجود ۱۶ پایگاه نظامی متحدان اسرائیل از جمله آمریکا، فرانسه و انگلیس در خاک اردن برای مقابله با ایران خبر داد.

وی همچنین درباره قدرت ویرانگر کلاهک‌های انفجاری موشک‌های ایران در اصابت به اهداف تعیین شده در (رژیم) اسرائیل، گفت: اگر ساکنان اسرائیل ویدئوهای ثبت شده از قدرت تخریبی و حجم ویرانی ناشی از موشک‌های ایرانی به دو پایگاه هوایی در نواتیم و دیگری در صحرای نقب را مشاهده کنند، ۴ میلیون شهرک نشین؛ یعنی نیمی از ساکنان اسرائیل به پناهگاه‌ها پناه می‌برند.

به گزارش ایرنا، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شنبه شب ۲۵ فروردین ماه ۱۴۰۳ با انتشار اطلاعیه‌ای، از انجام عملیات «وعده صادق» و شلیک ده‌ها فروند پهپاد و موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی و مواضع رژیم اسرائیل با هدف تنبیه تل‌آویو برای حمله موشکی این رژیم به کنسولگری ایران در سوریه خبر داد.

نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل نیز اعلام کرد: اقدام نظامی ایران بر اساس بند ۵۱ منشور سازمان ملل متحد در خصوص دفاع مشروع در پاسخ به تجاوزات رژیم صهیونیستی به اماکن دیپلماتیک کشورمان در دمشق صورت گرفت.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • مراکز هسته‌ای دشمن را شناسایی کردیم/ تهدید مراکز هسته‌ای تجدید نظر در سیاست‌های هسته‌ای ایران را محتمل می‌کند
  • فرمانده حفاظت از مراکز هسته‌ای: درصورت تهدید دشمن، تجدیدنظر در سیاست‌های هسته‌ای محتمل است
  • سپاه حفاظت هسته‌ای: درصورت تهدید دشمن، ممکن است در دکترین هسته ای کشور تجدید نظر کنیم
  • مراکز هسته‌ای کشور در امنیت کامل/ آمادگی مقابله با هرگونه تهدید رژیم صهیونیستی را داریم
  • مراکز هسته‌ای کشور در امنیت کامل/ تهدید رژیم صهیونیستی علیه مراکز هسته‌ای ایران، تجدید نظر و عدول از سیاست‌ها و ملاحظات اعلامی هسته‌ای را محتمل می‌سازد
  • اطلاعات ایران از مراکز هسته ای اسرائیل چقدر است؟ |‌ وضعیت امنیت مراکز هسته ای ایران با توجه به تهدید صهیونیست ها
  • منابع مصری: حماس نرمش نشان می‌دهد، اما اسرائیل وقت‌کشی می‌کند
  • عطوان: تهدید اسرائیل جنگ روانی است
  • مدیرکل آژانس: مدرکی از ساخت سلاح نیافتیم
  • مدرکی از ساخت سلاح نیافتیم/تنش‌های اخیر برفعالیت آژانس اثر نداشت