Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@21:13:52 GMT

دوئل علی کریمی و ژاوی در فینال جام ولیعهد

تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۳۷۱۱۳

دوئل علی کریمی و ژاوی در فینال جام ولیعهد

دیدار فینال جام ولیعهد قطر، امروز جمعه بین تیم های الدحیل و السد برگزار می شود.

به گزارش "ورزش سه"، دیدار فینال جام ولیعهد قطر بین تیم های الدحیل و السد امروز از ساعت 17:15 در استادیوم عبدالله بن خلیفه ورزشگاه خانگی الدحیل برگزار می شود. السد برای رسیدن به دیدار پایانی با یک گل از سد الریان گذشت و الدحیل نیز با نتیجه دو بر یک الغرافه را شکست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همان دیداری که علی کریمی یک بار به اشتباه دروازه تیم خودی را باز کرد و در ادامه با جبران اشتباه خود، یک گل نیز برای تیمش به ثمر رساند.


علی کریمی که در نقل و انتقالات تابستانی به القطر پیوست، عملکرد قابل توجهی در این تیم داشت و القطری که در قعر جدول حضور داشت با پیروزی های متوالی به رده سوم رسید. در ادامه کریمی در نقل و انتقالات زمستانی راهی الدحیل شد و به یکی از مهره های اصلی تیم صبری لموشی تبدیل شد و به همراه این تیم در رقابت های جام جهانی باشگاه ها حضور یافت. کریمی امید اول الدحیلی ها در میانه میدان است که تقابل او با سانتی کازورلا جالب توجه خواهد بود.

 


دو تیم الدحیل و السد تاکنون در 9 فینال جام های مختلف قطر به مصاف هم رفته اند که سهم هر دو تیم 4 پیروزی بوده و یک دیدار نیز به تساوی انجامید که الدحیل در ضربات پنالتی به برتری دست پیدا کرد تا سهم یاران کریمی در این 9 فینال، کسب پنج عنوان قهرمانی باشد.


نکته جالب اینکه دو تیم در این 9 فینال گذشته، 19 بار موفق به گلزنی شده اند البته الدحیل در دو فینال گذشته مقابل السد در جام های شیخ جاسم و جام حذفی، موفق به باز کردن دروازه این تیم نشده است. حسن الهیدوس ستاره السد در تمامی 9 فینال گذشته حضور داشته و در این زمینه رکورددار است.


احمد یاسر مدافع الدحیل و هم تیمی علی کریمی، روز گذشته و پس از اعلام رسمی این باشگاه مشخص شد به کرونا مبتلا شده است و در این بازی غایب خواهد بود.

 

علی کریمی قطر الدحیل ژاوی السد

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: علی کریمی قطر الدحیل ژاوی السد فینال جام علی کریمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۳۷۱۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | لحظه اخراج امید ابراهیمی در مقابل السد

265 215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899290

دیگر خبرها

  • ژاوی: حمایت بازیکنان باعث شد در بارسا بمانم
  • اعلام رسمی لاپورتا: ژاوی می‌ماند
  • دوئل اینتر و میلان برای یک ستاره دیگر
  • تراکتور با نسخه یحیی مقابل استقلال؛دوئل احتمالی گل‌محمدی با نکونام در تبریز
  • نقش ویژه پرسپولیس در فینالیست شدن العین!
  • ببینید | لحظه اخراج امید ابراهیمی در مقابل السد
  • یک دوئل مرغوب ایرانی در جام حذفی
  • آلگری: شایسته صعود به فینال کوپا ایتالیا بودیم
  • دوئل دو کشتی‌گیر ایرانی / کادرفنی تصمیم خود را برای یزدانی و قاسمپور اعلام کرد
  • فتح فینال دوم: پاسور ایرانی نزدیک به جام اروپایی