Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرارو- سکه طرح جدید امروز ۱۱ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان قیمت‌گذاری شد و ارزش هر قطعه سکه تما‌م‌بهار آزادی به ۱۰ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان رسید.

سکه نیم‌بهار آزادی شش میلیون و ۵۷۰ هزار تومان و ربع‌بهار آزادی نیز چهار میلیون و ۱۲۰ هزار تومان ارزش‌گذاری شدند و هر گرم طلا ۱۸ عیار یک میلیون و ۹۷ هزار تومان قیمت خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انواع طلا نرخ خرید نرخ فروش سکه طرح قدیم ۱۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان ۱۰ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان سکه طرح جدید ۱۱ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان  ۱۱ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان نیم‌سکه شش میلیون و ۳۷۰ هزار تومان شش میلیون و ۵۷۰ هزار تومان ربع‌سکه سه میلیون و ۹۵۰ هزار تومان چهار میلیون و ۱۲۰ هزار تومان سکه گرمی دو میلیون و ۱۵۰ هزار تومان دو میلیون و ۳۰۰ هزار تومان مثقال طلا ۱۸ عیار - چهار میلیون و ۷۵۲ هزار تومان گرم طلا ۱۸ عیار - یک میلیون و ۹۷ هزار تومان قیمت دلار

دلار امروز به‌قیمت ۲۵ هزار و ۴۵۰ تومان در بازار آزاد فروخته شد و نرخ فروش یورو به ۳۱ هزار و ۱۲۰ تومان رسید. صرافی‌ها دلار را به‌نرخ ۲۵ هزار و ۳۵۰ تومان و یورو را به‌قیمت ۳۰ هزار و ۹۷۰ تومان خریداری کردند.

درهم امارات و لیر ترکیه نیز به‌ترتیب شش هزار و ۹۳۰ تومان و سه هزار و ۵۳۰ تومان قیمت‌گذاری شدند.

انواع ارز نرخ خرید نرخ فروش دلار ۲۵ هزار و ۳۵۰ تومان ۲۵ هزار و ۴۵۰ تومان یورو ۳۰ هزار و ۹۷۰ تومان ۳۱ هزار و ۱۲۰ تومان درهم امارات شش هزار و ۹۱۰ تومان شش هزار و ۹۳۰ تومان لیر ترکیه سه هزار و ۵۱۰ تومان سه هزار و ۵۳۰ تومان

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

منبع: فرارو

کلیدواژه: انتخابات 1400 قیمت دلار قیمت سکه قیمت طلا تومان قیمت هزار تومان ۲۵ هزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۳۷۲۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت دلار بازار غیررسمی در سراشیبی

به گزارش جام جم آنلاین، قیمت دلار که با شروع سال جاری روند صعودی به خود گرفته بود و متناسب با اتفاقات بین المللی از ۷۰ هزار تومان هم عبور کرد، به تدریج از پلکان قیمت پایین آمد و به ۶۸ هزار و ۷۰۰ تومان رسید. در نهایت دیروز قیمت دلار روی رقم ۶۶ هزار تومان ثابت شد.

دلار امروز نیز به روند نزولی خود ادامه داد و تا لحظه تنظیم این خبر در بازار غیررسمی با نرخ ۶۵ هزار تومان معامله شد.

مشاهدات میدانی از بازار غیررسمی نشان می‌دهد که خرید و فروش خاصی در بازار انجام نمی‌شود و آرامش بر بازار حاکم است.

تحلیل‌ه ای بنیادین حکایت از آن دارد که ارزش دلار در حال حاضر روی رقم ۵۲ هزار تومان است؛ بنابر ای ن بسیاری از کارشناسان بازاره ای مالی معتقد هستند که دلار در آینده ای نزدیک به کانال ۵۰ هزار تومان بر می‌گردد.

دیگر خبرها

  • قیمت دلار، سکه و طلا در بازار امروز پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
  • افزایش ۱۵۰ میلیون تومانی قیمت پژو پارس درب کارخانه/ دلار در مرکز مبادله ثابت مانده است/ جا برای خودرو‌های وارداتی در بنادر نداریم/ واکنش رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس به واگذاری پرسپولیس به بانک‌ها
  • ثبات قیمت دلار و سکه در معاملات امروز بازار
  • قیمت جهانی طلا امروز ۲۹ فروردین ۱۴۰۳
  • قیمت دلار، سکه و طلا در بازار چهارشنبه ۲۹ فروردین
  • قیمت دلار، سکه و طلا در بازار امروز امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳
  • قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
  • قیمت دلار بازار غیررسمی در سراشیبی
  • قیمت دلار، سکه و طلا در بازار سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳
  • قیمت دلار، سکه و طلا در بازار امروز سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳