Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-25@22:39:00 GMT

انفجار گاز شهری در اهواز 3 مصدوم بر جا گذاشت

تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۳۷۲۵۲

انفجار گاز شهری در اهواز 3 مصدوم بر جا گذاشت

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: انفجار گاز شهری در یک واحد مسکونی در منطقه زرگان باعث مصدومیت سه شهروند شد.

 ابراهیم قنبری روز جمعه در این خصوص اظهارداشت: ساعت ۵۸ دقیقه بامداد امروز با تماس تلفنی شهروندی با سامانه ۱۲۵ سازمان حادثه انفجار گاز شهری منزل مسکونی در منطقه زرگان خیابان مدارس فرعی اول اطلاع رسانی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: آتش نشانان به سرعت در محل حضور یافتند و همزمان با عملیات ایمن‌سازی، آتش سوزی ناشی از انفجار را مهار کردند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: این حادثه منجر به تخریب کامل طبقه دوم منزل ویلایی و مصدومیت ۲ نفر از ساکنین شد.

وی افزود: بر اثر شدت انفجار دیوار ساختمان همسایه مجاور نیز تخریب و مرد همسایه دچار مصدومیت شد.

قنبری بیان کرد: شدت انفجار به اندازه ای بود که قطعات ساختمانی به سمت خودروهای پارک شده پرتاب و به یک خودرو خسارت جدی وارد شد.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: آتش نشانان پس از عملیات آوار برداری مصدومین را به اورژانس ۱۱۵ تحویل دادند.

پیش از این در ۱۲ دی ماه انفجاز گاز شهری در یک مجتمع مسکونی در منطقه کیانپارس اهواز ۱۲ مصدوم و یک کشته برجا گذاشت.

همچنین ۲۰ مهرماه انفجار گاز شهری دریک منزل مسکونی در بازارچه عامری اهواز موجب کشته شدن سه نفر و مصدوم شدن ۶ نفر شد.ایرنا 



 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: انفجار گاز شهری گاز شهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۳۷۲۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دپوی میلیاردی کالای قاچاق در یک منزل مسکونی در امیدیه 

ایسنا/خوزستان فرمانده انتظامی امیدیه از کشف انبار دپوی کالای خارجی قاچاق به ارزش بیش از ۱۲ میلیارد ریال در یک منزل مسکونی خبر داد.

سرهنگ علی رحیمی‌پور اظهار کرد: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز فرماندهی انتظامی امیدیه در پی کسب خبری مبنی بر دپوی انواع کالاهای خارجی قاچاق در منزل یکی از قاچاقچیان، موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

به گزارش ایسنا به نقل از پلیس، وی افزود: ماموران پس از انجام تحقیقات میدانی و کسب اطمینان از درستی موضوع، با هماهنگی با مرجع قضایی، از محل بازدید کردند و در نتیجه این عملیات، مقدار یک و نیم تن بادام که فاقد اسناد و مدارک معتبر گمرکی بود را کشف کردند.

فرمانده انتظامی امیدیه با بیان اینکه ارزش کالای مکشوفه توسط کارشناسان مربوطه ۱۲ میلیارد ریال برآورد شده است، اظهار کرد: برابر دستور اداره تعزیرات حکومتی شهرستان امیدیه، اموال توقیفی به سازمان نگهداری و فروش اموال تملیکی منتقل و پرونده‌ای در این خصوص تشکیل شد و تحت رسیدگی قرار گرفت. 

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • حریق منزل مسکونی در شهرک شهید رجایی مشهد  
  • امداد رسانی گروه‌های جهادی مهریز در سیل/خسارت سیل به ۹ منزل مسکونی
  • کشف محموله دارو در زابل
  • کشف ۷۶ کیلوگرم تریاک و حشیش در یک منزل مسکونی
  • دپوی میلیاردی کالای قاچاق در یک منزل مسکونی در امیدیه 
  • کشف ۱۱ کیلو حشیش دپو شده در منزل مسکونی در باقرشهر
  • ۸ مصدوم در سه حادثه در کارون و اهواز
  • ۸ مصدوم در پی ۳ حادثه آتش‌سوزی در اهواز
  • ۱۰۰ کامیونت زباله دپو شده در یک منزل مسکونی در بجنورد بارگیری شد
  • حریق منزل مسکونی در بلوار چراغچی اطفا شد