Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس دبیرخانه مدیریت بحران سازمان بهزیستی کشور از پرداخت تسهیلات و مستمری به مددجویان زلزله زده جنوب سمیرم از توابع استان اصفهان خبر داد.

به گزارش منیبان؛ محمدرضا کاظم‌زاده، رییس دبیرخانه مدیریت بحران سازمان بهزیستی کشور روز جمعه هنگام بازدید از روستاهای زلزله‌زده جنوب سمیرم و استان اصفهان، گفت: پرداخت مستمری برای منطقه سی‌سخت سه ماهه و برای بخش پادنای بزرگ سمیرم ۲ ماهه در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته او، منازل مسکونی مددجویان در کانون زلزله از ۳۰ تا ۱۰۰ در صد تخریب شده بود و در جنوب سمیرم نیز آسیب‌ها و تخریب‌های زیادی به این خانه‌ها وارد شد که بهزیستی نمی‌تواند به طور دقیق برآورد کند و منتظر اعلام نظر بنیاد مسکن است.

نماینده ویژه رییس سازمان  بهزیستی و مدیر پدافند غیر عامل این سازمان هدف از این بازدیدها را بررسی میزان خسارات وارده به مددجویان ساکن در روستاهای بخش پادنا و اقدام لازم برای کمک فوری به زلزله‌زدگان عنوان کرد.

کاظم‌زاده همچنین به تفاهم‌نامه سازمان بهزیستی  و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در موضوع مسکن اشاره کرد و افزود: سازمان بهزیستی مبلغ ۲۰ میلیون تومان برای ساخت هر واحد مسکن به مددجویان کمک می‌کند.

به گفته وی دریافت ۶۰  میلیون تومان تسهیلات ارزان قیمت با کارمزد چهار درصد نیز شرایطی دارد که این سازمان در اختیار بنیاد مسکن قرار می‌دهد و بنیاد مسکن موظف است خانه مددجو را احداث یا بهسازی کند.

رییس اداره بهزیستی سمیرم نیز در این رابطه گفت: تاکنون ۵۸ خانواده از مددجویان در این زلزله آسیب دیده‌اند و نیازمند مساعدت در تعمیر و بازسازی خانه‌هایشان هستند.

زهرا داودی افزود: فروردین ماه سال گذشته هنگام وقوع سیل نیز دولت کمک‌های خوبی به مددجویان آسیب دیده از سیل ارائه کرد که تامین ودیعه مسکن و کمک به ساخت و تعمیر ساختمان‌های خسارت دیده از بارندگی از آن جمله بود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بهزیستی تسهیلات مددجویان زلزله زده سازمان بهزیستی بنیاد مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۳۷۳۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد ۴۰ هزار فرصت شغلی در استان کرمانشاه

نادر نورایی رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمانشاه تعهد اشتغال استان در سال گذشته را ۳۴ هزار نفر اعلام  و گفت : خوشبختانه با پرداخت مناسب تسهیلات توانستیم بیش از تعهد و به میزان ۴۰ هزار نفر شغل ایجاد کنیم.

وی رقم تسهیلات پرداختی اشتغالزایی استان در سال گذشته را ۷۵۰۰ میلیارد تومان اعلام و تصریح کرد: این تسهیلات در حوزه‌های مختلف به متقاضیانی که از سوی دستگاه‌های مختلف به بانک‌ها معرفی شده بودند، پرداخت شده است.

‌رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: این تسهیلات اشتغالزایی از محل منابع محتلف همچون تبصره ۱۸، سفر ریاست جمهوری و مشاغل خانگی پرداخت شده است.

وی ابراز امیدواری کرد: در سال جاری هم با کمک دستگاه اجرایی و مجموعه بانک‌های استان شاهد افزایش آمار اشتغالزایی در استان و رونق تولید و افزایش مشارکت مردم در این عرصه باشیم .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • بررسی واگذاری بناهای تاریخی مناطق روستایی به دهیاری‌ها/اختصاص تسهیلات کم بهره جهت بازسازی بناها
  • پیش‌بینی ردیف جداگانه بودجه برای قانون معلولان
  • ایجاد ۴۰ هزار فرصت شغلی در استان کرمانشاه
  • توزیع بیش از ۸ میلیارد ریال فطریه میان مددجویان بهزیستی البرز
  • اختصاص ۲۰۰ میلیاردتومان تسهیلات اشتغال مددجویان مازندران
  • احداث ۴۰۰ واحد مسکن برای مددجویان بهزیستی استان اردبیل
  • ۱۲ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال به مددجویان شاهرودی پرداخت شد
  • ۷۵۲ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان ایلام پرداخت شد
  • ۴۰ میلیارد ریال تسهیلات مسکن به مددجویان بهزیستی سبزوار پرداخت شد
  • اختصاص بیش از ۴۸ میلیارد تومان به مسکن مددجویان البرزی