Web Analytics Made Easy - Statcounter

حاشیه سازی های بنجامین مندی در بیرون از مستطیل سبز همچنان ادامه دارد.

به گزارش طرفداری و به نقل از اشپورت آینتز، در حالی که این روزها در زمین مسابقه همه چیز به کام پپ گواردیولا و شاگردانش است و منچسترسیتی در تمام مسابقاتش پیروز می شود، بنجامین مندی همچنان به حاشیه سازی در بیرون از مستطیل سبز ادامه می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدافع فرانسوی که در مسابقات این فصل تنها در 6 مسابقه در لیگ برتر به میدان رفته و کلا در 12 مسابقه حاضر بوده است، یک بار دیگر دردسری تازه خلق کرده است. شنیده ها حاکی از این است که پلیس خودروی لامبورگینی این بازیکن که ارزش 540 هزار یورویی دارد را را به دلیل همراه نداشتن بیمه نامه معتبر توقیف کرده است.

بعد از این اتفاق مندی 6 نمره منفی دریافت کرده و هزار پوند نیز جریمه شده است. مندی می تواند بعد از ارائه بیمه نامه معتبر ماشین، لامبورگینی خود که تنها 900 نسخه از آن در جهان موجود است را از توقیف در بیاورد. 

این دومین حاشیه سازی مندی در یک بازه زمانی کوتاه است و پیش از این نیز مدافع فرانسوی در ژانویه و بر خلاف مقررات بریتانیا جشن سال نو به راه انداخته بود که در آن زمان باشگاه سیتی اعلام کرد با این بازیکن برخورد خواهد کرد. این اولین بار نیست که مندی در دوران حضورش در منچسترسیتی دست به حاشیه سازی می زند. مندی که این روزها بعد از ژوائو کانسلو و الکساندر زینچنکو تبدیل به انتخاب سوم پپ در دفاع چپ شده است، بیش از این که برای سیتی به میدان برود، در این باشگاه مصدوم بوده و حاشیه سازی کرده است.

اخبار داغ 

پرویز پرستویی: من در رکاب علی کریمی هستم | ماجرای هزار تبلتی که علی کریمی از طریق خیریه به دست دانش آموزان می رساند احتمال توافق گل گهر و تراکتور | معاوضه علیرضا حقیقی و محمدرضا اخباری بازداشت مردی با جلیقه انتحاری در عوارضی تهران ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت منچسترسیتی اولین تیم تاریخ سطح اول فوتبال انگلیس است که در 12 بازی متوالی خارج از خانه به پیروزی می رسد جدایی هالند از دورتموند در تابستان آتی، رکورد فروش این باشگاه را خواهد شکست

منبع: طرفداری

کلیدواژه: حاشیه سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۳۷۳۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روملو لوکاکو و دریافت پیشنهادی با دستمزد ۵۰ میلیون یورو در سال از عربستان

لوکاکو در مسیر انتقال‌ به لیگ عربستان است.

روملو لوکاکو مهاجم ۳۰ ساله بلژیکی که به صورت قرضی از چلسی در رم به میدان می رود، احتمالا فصل آینده در باشگاهی خارج از اروپا بازی خواهد کرد.

به نقل از گاتزتا دلو اسپورت؛ با توجه به سن لوکاکو و بند ۴۰ میلیون یورویی موجود در قرارداد او با چلسی، رمی ها بعید است قرارداد او را دائمی کنند. لوکاکو در تابستان آماده عزیمت به فوتبال عربستان است. او می خواهد ماجراجویی جدیدی را این بار در خاورمیانه آغاز کند. یک باشگاه عربستانی با پیشنهاد دستمزد سالیانه ۵۰ میلیون یورویی به سراغ لوکاکو آمده و این مهاجم بلژیکی را وسوسه کرده است.

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • آمادگی جنوا برای فروش آلبرت گودموندسون با پیشنهادی ۲۵ تا ۳۰ میلیون یورویی
  • استفاده از ربات ۱۸۵ هزار یورویی هوش مصنوعی در پرورش لاله‌های سالم
  • روملو لوکاکو و دریافت پیشنهادی با دستمزد ۵۰ میلیون یورو در سال از عربستان
  • کمک ۱۵ میلیون یورویی آلمان به افغانستان
  • ماجرای کمک ۲۰۰ هزار یورویی فدراسیون فوتبال به استقلال
  • ماجرای کمک ۲۰۰ هزار یورویی فدراسیون فوتبال به استقلال چیست؟
  • اجرای عملیات شانه سازی و اصلاح شیب شیروانی حاشیه راه‌های مازندران
  • اجرای عملیات شانه سازی و اصلاح شیب شیروانی ۱۸۰۰ کیلومتر از حاشیه راه‌های مازندران
  • پیشنهاد ۱۰۰ میلیون یورویی عربستان به ستاره بارسلونا
  • کاهش ۵ میلیون یورویی ارزش لیونل مسی